Kategoria lokalna: 4
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wypad zaliczam do udanego, obsługa starała się jak mogła by w tych czasach Nam ten pobyt umilić. Jedzenie bardzo średnie nie wiem skąd pojawiają się 6/6 oceny jeśli chodzi o jedzenie. Nie wiem co ludzie jedzą w domu ale moim zdaniem jeśli hotel ma w nazwie Premium to powinien równiez jakiś poziom posiłków zachować. Załoga na plus, tez Polska ekipa była w hotelu bardzo poztywna. Świetna plaża , piaszczysta 10 minut spacerkiem, woda idealnie czysta.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo kameralny co trzeba mieć na uwadze, w pobliżu małe plaże, dużo knajp i sklepów. Widok z hotelowej restauracji pierwsza klasa zwłaszcza obiad przy zachodzie slonca. Jedzenie różnie, raz lepiej raz gorzej jak to w większości hoteli all inclusive, jednak obsługa nadrabia, atmosfera bardzo fajna. Pokoje codziennie sprzatAne, co w czasie pandemii nie wszędzie się zdarza bez próśb. polecam wynająć auto, za 5 dni zapłaciliśmy 110 euro plus paliwo 50eur (za ok 450km) przejechaliśmy cała wyspę dookoła plus codziennie na nasza ulubiona zatokę st.pauls w miasteczku Lindos. Polecam tez wyjść z hotelu w przeciwna stronę niż w stronę sklepów, można dojść na fajna drogę wzdłuż klifu.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ładny czysty, nowoczesny wśród zieleni. Pięknie położony z widokiem na morze i góry. Spacerkiem do pobliskiego kameralnego miasteczka. Minusy brak chociażby wody w lodówce mieszczącej się spokoju.....jedzenie przeciętne dość skromny wybór ( all inclusive )
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pomimo braku wyjazdu na program "Co wyrosło na Cykladach" jesteśmy bardzo usatysfakcjonowani pobytem na Rodos. Hotel oddany do użytku tydzień przed naszym przyjazdem (27.07.2020) pachniał jeszcze świeżością i niewielkimi brakami, które w naszym przypadku zostały usunięte po 3 dniach.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo fajny , miły , kameralny hotelik , nowy bardzo zadbany , czysty , mnóstwo zieleni . Położony odrobinkę na uboczu ale nie przeszkadza to absolutnie w niczym 5 min do centrum . Obsługa 100 % grecka , bardzo miła i uprzejma , naprawdę szok jak na warunki europejski . Jedyna wada to niestety słabe jedzenie i nie chodzi tu o sposób podawanie ze względu na obostrzenia związane z Covid , po prostu było monotonne , słabe i absolutnie nie odpowiednie dla standardu 4* nawet dla 3* /śniadania ok bez uwag /. Za to w pobliskich restauracja naprawdę można za 10 - 20 euro zjeść super kolację z winem . Jak zwykle super obsługa i organizacja ze strony Rainbow , naprawdę ta firma stanowi synonim jakości , tu naprawdę 6+.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel jest bez zarzutu, wszystko działa sprawnie, pokoje czyste, obsługa pomocna, jedzenie naprawdę smaczne. Basen niewielki, ale sympatyczny. Wokół basenu znajduje się dziewięć dwupiętrowych pawilonów( mylnie nazwanych w opisie oferty bungalowami) z czterema pokojami na każdym poziomie.Wśród gości przeważają Polacy, ale również Brytyjczycy, Niemcy i Francuzi. Skorzystaliśmy z wycieczki fakultatywnej do Lindos i Rodos, nazwanej "Objazd wyspy z południa" i był to najjaśniejszy punkt naszego urlopu, w głównej mierze dzięki wspaniałemu przewodnikowi, panu Sławkowi, który w kompetentny sposób zapoznał nas z dawnym i obecnym obliczem wyspy Rodos. Minusem jest według mnie brak własnej plaży hotelowej, a leżaki są drogie (15-20 euro). Kolejny minus to brak wody butelkowanej dostarczanej do pokoju, a woda w kranie, niestety, słona, więc herbatka (własna) nie smakowała najlepiej. Natomiast bardzo spodobała mi się wspólna przestrzeń dla gości hotelowych w postaci okrągłego placyku przy barze. Aha! Wzruszyła mnie mała, prawosławna, urocza i zawsze otwarta kapliczka, do której chętnie wstępowałam na modlitwę i chwilę wyciszenia.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel na Rodos to idealne miejsce na wakacyjny wypoczynek. Położony blisko plaży, oferuje niesamowite widoki na błękitne morze i piękne zachody słońca. Pokoje były schludne i wygodne, codziennie sprzątane, co sprawiało, że czuliśmy się tam bardzo komfortowo. Personel hotelu był bardzo przyjazny i zawsze gotowy do pomocy. Śniadania były różnorodne i smaczne, każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Basen hotelowy był czysty i zadbany, a wokół niego było dużo leżaków, co umożliwiało relaks na słońcu. Wieczorne animacje były ciekawym urozmaiceniem i dostarczały dużo zabawy. Polecam ten hotel każdemu, kto chce spędzić niezapomniane wakacje na Rodos.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bylismy w piec osob ,pogoda trafila sie idealna jak na polowe maja sam hotel bez zarzutow kilka budynkow ale bylo kameralnie multum lezakow przy basenie nie bylo problemow z zajmowaniem miejsc od rana. Do plazy dobry kawalek a tam zadnych rewelacji jedynie woda krystalicznie czysta Wyzywienie w miare urozmaicone ,mozna bylo wybrac pod swoje upodobania kulinarne .Jedyny minus to wszystkie jodla byly lekko cieplawe a nawet zimne Drink bar bez zarzutow moc drinkow tak jak wszedzie W sumie cala ekipa byla zadowolona z pobytu z rezydentki i biura Rainbow
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Czysty pachnacy swiezoscia, ladna okolica ,mila obsluga
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt na przełomie sierpnia i września 2020. To nasz 8 pobyt na wyspach greckich, ale pierwszy na Rodos. Największe plusy to ludzie pracujący w tym hotelu ; począwszy od recepcji przez bar aż do restauracji. Wszyscy bardzo mili i uczynni. Na szczególne uznanie zasługuje zwłaszcza młoda polska studentka z Lublina pracująca w barze. Sam hotel jest po remoncie, więc pokoje, restauracja i bar są bardzo czyste. Na terenie hotelu goście przemieszczają się bez maseczek, ale należało zachować dystans (z tym bywało różnie). W wielu miejscach pojemniki z płynem odkażającym. Jedzenie dobre, choć dość mały wybór, co przy dwutygodniowym pobycie było nieco nużące. Brakowało zwłaszcza owoców (praktycznie były tylko pokrojone w drobną kostkę arbuzy z minimalnym dodatkiem czasem melona lub kilku winogron). Brak właśnie winogron wydaje się w tym okresie zaskakujący. Jakość alkoholi w barze przeciętna (w porównaniu np. do hotelu White Olive Premium Laganas na Zakynthos, który też należy do firmy Rainbow). Sam hotel składa się z 9 dwupiętrowych pawilonów (po 12 pokoi w każdym). Rozmieszczone są one w ogrodzie oliwnym z licznymi innymi roślinami (m.in. bananowce, owocująca winna latorośl, bugenwille) - to jeden z większych plusów obiektu. Pokoje czyste, z dobrze funkcjonującą klimatyzacją. Sprzątanie pokoi i uzupełnianie kosmetyków oraz zmiana ręczników - na życzenie gości (należy zgłosić to w recepcji). W tym roku liczba gości oscylowała wokół 100-120, co stanowiło około 60% możliwości hotelu. Wydaje się, że przy pełnym obłożeniu mogą wystąpić pewne problemy z miejscem przy basenie czy przy "normalnym" funkcjonowaniu restauracji. Bardzo ważna uwaga - hotel nie jest przygotowany na przyjęcie osób z ograniczeniami w poruszaniu się (brak podjazdów do budynków mieszkalnych, basenu, trochę schodów). W otoczeniu kilka zamkniętych hoteli, również część tawern nieczynna, a najbliższy sklep (mały super market) oddalony o około 1-1,5 km. Do plaży ładna droga, w końcowym odcinku przejście przez nieczynny hotel i około 50 schodków. Sama plaża, jak na większości wysp greckich, dość wąska, grubopiaszczysta, z łagodnym wejściem go morza i płatnymi leżakami. Transfer z lotniska do hotelu zajmuje około 70-80 minut. Na lotnisku w Rodos sprawdzane są dokumenty PLF z QR Code. Rezydenci, zarówno po przylocie, jak i w czasie powrotu obecni na lotnisku i sprawnie kierujący nami w odpowiedni sposób.