Opinie o Amus Hotel & Spa (ex. Rhodes Bay Hotel)

Kategoria lokalna 5

5.1/6
(104 opinie)
Atrakcje dla dzieci
3.7
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.8
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
5.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Wczasy sierpien 2022

    Agnieszka, Bełchatów 22.08.2022

    Hotel odrestaurowany natomiast nie w calosci, widac niedociagniecia rowniez w infrastrukturze (tylko 1 lazienka w czesci ogrodowo-basenowej - ciagla kolejka). Prysznice w czesci SPA stare, wrecz rozpadajace sie kabiny. Pokoje odnowione w calosci, lacznie z lazienkami. Bardzo ladne patio przy lobby (kaskada wodna, staw z rybami, palmy). Bardzo dobre jedzenie, kazdy znajdzie cos dla siebie. Minusem jest dozwolone palenie na zewnatrz w czesci publicznej, czyli tarasy w restauracjach i czesci basenowej, czasem to irytowalo, w szczegolnosci przy posilkach. Hotel raczej nie jest oblegadny przez Polakow (2-3 rodziny na turnus), wiekszosc stanowia Brytyjczycy, ok 80%, a co za tym idzie zero zasad :) - do basenu wchodza z jedzeniem, napojami a nawet papierosami - obsluga hotelu nie reaguje, pozniej plywaja w basenie kubki, torebki, ktore ratownik wylapuje.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Otrzymaliśmy najgorszy pokój w hotelu!

    Leszno 08.07.2015

    Jako klienci Rainbow zostaliśmy potraktowani jak goście drugiej kategorii, którym można wcisnąć najgorszy pokój (nr 840).Ciemny (w dzień musieliśmy świecić światło), przez 24 h na dobę słychać "chodzący" agregat, nie można spokojnie odpoczywać i spać. Łazienka to koszmar. Nie było ani wanny, ani brodzika, tylko zagłębienie z odpływem w podłodze.Na ścianie składane krzesełko. To chyba była łazienka dla osób niepełnosprawnych, ale my do nich absolutnie nie należymy. Wszystko oddzielone od reszty łazienki ceratową kotarą. Siedząc na sedesie, miało się umywalkę na kolanach.Płytki na podłodze brudne. I to miał być standardowy pokój w hotelu 5*! Poczuliśmy się , jak w jakiejś pakamerze.Tylko dzięki miłemu rezydentowi na 3.dzień zamieniono nam pokój na normalny. Uciążliwością dla nas było również to, że mimo opcji all wciąż musieliśmy podawać numer pokoju i podpisywać rachunki, nawet gdy prosiliśmy o wodę ( a po przyjeździe ucieszyliśmy się, że nie musimy nosić opasek!).Prawie na każdy posiłek trzeba było stać w kolejce i czekać, aż zostanie wskazane nam miejsce. W sumie hotel jest ładny, dobrze położony, obsługa miła, ale klientów Rainbow, jeśli chodzi o pokoje, traktuje się nie najlepiej. W tym hotelu, żeby nie mieć niespodzianek, trzeba od razu zamawiać pokój z widokiem na morze, bo standard to horror.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    KROTKI WYPAD NA RODOS

    KLUSKA, WIELEN 26.06.2015

    CALY HOTEL WYMAGA GEN.REMONTU

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    21

    Amathus Beach Hotel

    Dawid, Goleniów 04.08.2017 | Termin pobytu: lipiec 2017

    Pobyt w miare udany, ale...

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem