Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nasz pobyt zaczął się od tego, że zakwaterowano nas do części hotelu Labranda Blue Bay Garden, ktory ma skromne 3* a nie w Labranda Blue Bay Resort (4, 5*)za który zapłaciliśmy. Pani Magda rezydent z RB niezbyt pomocna w tej kwestii, nie widziała dużego w tym problemu, że kwaterują nas do części hotelu o dużo niższym standardzie. Kontakt z Panią rezydent dość utrudniony, łaskawie odpisuje po dwóch dniach. Hotel obkegegany przez ogromną ilość gości przez co nie ma szans na spokojny odpoczynek a nie wspomnę o znalezieniu wolnego leżaka przy basenach. Leżaki są rezerwowane ręcznikami już od wschodu słońca. Mało tego znajomym, którzy korzystali z lerzaków, ktos pod ich chwilową nieobecność wyrzucił ich rzeczy do kosza!!! Jesli chodzi o jedzenie, to jeden wielki żart.. Kolejki do restauracji, usadzanie gości, nie było szans wejść bez czekania. Jedzenie średnie, mało mięsa, dużo tzw przystawek. Dla dziecka nie ma nic poza frytkami. Gdyby nie pizza , która jest podawana jako przekąska w godzinach 12-17 , to dziecko byłoby wciąż głodne. Wykupilismy opcje All Inclusive ale żeby napić się do posiłku kawy czy herbaty trzeba było się prosić, nie ma opcji zrobienia sobie picia, wszystko podają i zdziwieni jak się prosi o drugą herbatę czy kawę a nie wspomnę o winie czy piwie. To jest nasza któraś z koleji Rainbow i za razem najgorsza i
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie polecamy, moloch, wszystko głównie dla dzieci. Płacąc za superior ,podróżujący z nami znajomi dostali bungalow, gdzie spotykali wszędobylskie kalaruchy. Po awanturach , 4dniowych , dostali wreszcie pokój w hotelu. Dwa razy wyproszono nas z kolacji włoskiej. Brak komunikacji między miejscem gdzie się zgłasza dzień kolacji , a osobami , ją przygotowującymi. Nigdy więcej.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo dobre opinie o hotelu przekonały mnie do wybrania go na tygodniowy urlop. Niestety jestem zawiedziony. Plusy i minusy opisze poniżej ale na jedną, podstawową rzecz chce zwrocic uwage. Hotel to bardzo duzy kompleks z kilkoma budynkami i... bardzo roznymi standardami pokoi. Nikt nie daje gwarancji - a juz na pewno nie Rainbow- że wybierajac SUPERIOR trafi sie do pokoju w budynku glownym lub namorskich bungalowow o standardzie 4-5* czy może 2* standard po drugiej stronie ulicy...
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zakwaterowano nas w pokoju nr 5004. Śmiedziało stęchlizną, na ścianach i w łazience grzyb. Pomieszczenia kiedyś należały do pralni. Pokój poniżej parteru, ściekająca z góry woda od klimatyzacji działających na piętrach. Smród na zewnątrz. Pokój udało nam się zmienić po 3 dniach. W tego typu pokojach kwaterują tylko polaków. Ogłuszający hałas lądujących i startujących samolotów. Tłumy ludzi , na basenie , plaży na stołówce. Jedzenie bez rewelacji. Nie wiem skąd te super opinie.