Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel oceniam na 3 gwiazdy,moim zdaniem nie spełnia kryteriów 4 gwiazdkowego .Jedzenie dobre,różnorodne, każdy znajdzie coś dla siebie ,obsługa Super,oprócz dwóch Panów obsługujących bar w godzinach wieczornych,animatorzy super
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Szukając ofert prosiliśmy o hotel bez bardzo małych dzieci. Jechaliśmy wypocząć a nie słuchać płaczu. Bardzo ładny ogród. Ktoś ukradł ilość z pokoju, przed kolacją był po powrocie już nie.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy w tym hotelu na wakacjach prze 2 tygodnie na przełomie września i października. Jesteśmy w wieku 40+ i na niejednych wakacjach już byliśmy i trochę wiemy jak powinno wyglądać to czy tamto. Jeszcze, wiadomo że czasem trzeba przymrużyć oko ale tego się tutaj nazbierało za dużo. Nie jesteśmy takim typem ludzi którzy są delikatni i to jest nasza pierwsza opinia. Dostaliśmy pokój nr. 458 z widokiem na ogród. Za jakiś czas wrzucę filmik żeby każdy mógł zobaczyć prawdę bo napisać można wszystko a nagrania się nie zmodyfikuje. W skrócie prócz tego że pokój miał wiele rzeczy do poprawy. Chodzące mrówki i rainbow odpowiada na reklamację że to wina turystów, kilka pająków. Wpuściliśmy je celowo, brak słów. Cieknąca woda w toalecie, brak gniazdek w łazience. Klimatyzacja bez pilota u nas była wyłączona bo chłodziła a lepiej byłoby dogrzać tą norę. Brak wody cieplej w godzinach wieczornych. We wnęce w ścianie była zabudowana szafa z 8 wieszakami na 2 osoby i tylko na coś krótkiego typu koszulki. Na łóżku do przykrycia jakieś sztywne kapy-dywaniki. Nie można było zamknąć drzwi do łazienki bo zamek nie chodził. Jak ktoś się krępuje to problem. Korek w zlewie zamykał całkowicie wodę, szyba z wanny-prysznica była ruchoma, nie uszczelniona i woda po szybie ściekała na podłogę. W restauracji głównej kawa i herbata dostępna tylko do śniadania, nie wiem dlaczego tak robią chyba ze względu na oszczędność bo ekspresy stoją. Goście którzy są pierwszy dzień np. na obiad czy kolacji podchodzą i nic… zero nie każdemu chce się zostawić stolik i iść ok. 50-70 metrów po kawę. Pan menadżer na kolację blokuje wstęp i z każdym spaceruje żeby mu przydzielić stolik. Rozumiem takie rzeczy gdyby były praktycznie wszystkie zajęte i ten biedny gość miałby szukać ale jest np. wolnych 30 stolików 2,3,4 osobowych, kolejka na 30 minut katastrofa. Każdy chce zjeść i lecieć dalej bo szkoda życia. Według nas pan menadżer ma swoje 5 minut i wykorzystuje je oczywiście dla siebie doskonale;) Nie pijemy alkoholu ale prosząc wieczorem o kawę z mlekiem barmana z łaską robi kawę i na prośbę o drugie mleczko powiedział że nie da, szok , szok. Na takich wakacjach człowiek czuje się jak proszący biedak. Smutne to ale prawdziwe. Jedzenie w restauracji na śniadanie bardzo monotonne, na obiad i kolacje jest ok. Jeżeli ktoś myśli że wieczorem po kolacji jest gdzie spacerować to jest w błędzie. Ciemno, pojedyncze latarnie i wszędzie daleko. Na Rodos ogólnie jest fajnie tylko najlepiej jest wypożyczyć samochód i zwiedzać tą wyspę po swojemu na spokojnie. Prócz hotelu mamy mnóstwo fajnych wspomnień.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ma średnie jedzenie. Jest wybór produktów jednak jedzenie nie było dobre. W pokojach i łazienkach mrówki. Hotel z daleka od miasta, jednak widoki przez to są piękne. Blisko (10 min pieszo) plaża kamienista. siłownia płatna