Opinie klientów o Costa Lindia

5.0 /6
160 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.1
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Monika i Dawid 01.11.2021

Zdecydowanie nie 5 gwiazdek

Przeniesiono nas do tego hotelu, ponieważ ten który rezerwowaliśmy zamknął się w połowie naszego pobytu (druga połowa października). Tutaj niestety minus dla Rainbow za to, że o tym nie wiedzieli. Hotel zareklamowany jest jako pięciogwiazdkowy, natomiast czas świetności ma już zdecydowanie za sobą. Pokoje są bardzo dobrze wysprzątane i schludne, aczkolwiek widać po nich zużycie. Przyjemną niespodzianką jest to, że w lodówce w pokoju czekają na gości darmowe napoje, a ręczniki kąpielowe dostaje się bez konieczności wpłacenia kaucji. Natomiast ogromnym problemem jest nieprzyjemny zapach wydobywający się z rur (każdego dnia niezależnie od pogody). Dobrze zaopatrzyć się w odświeżacz powietrza ;) Obsługa jest bardzo profesjonalna i pomocna, ale nie angażuje się w kontakt z gośćmi. Jedzenie jest bardzo smaczne i zróżnicowane, z dużą dozą kuchni greckiej. Internet w hotelu działa bardzo dobrze. Hotel jest ogromnym kompleksem (ponad 200 pokoi), z kilkoma basenami, barami i dostępem do publicznej plaży. Co za tym idzie, mimo końca sezonu, wszędzie pełno ludzi, a na plaży brak możliwości znalezienia wolnego leżaka. Jeżeli szukacie spokoju i ciszy, lepiej przejść się na koniec plaży, gdzie jest trochę więcej przestrzeni, nie dudni muzyka i nie słychać sportów wodnych. Plaża jest żwirowo-kamienista (zalecane buty do wody) i niezbyt czysta. Generalnie jeśli chodzi o tę część Rodos, to zdecydowanie lepiej stacjonować w którymś hotelu w Pefkos (ze względu na plażę i miasteczko) niż w Lardos.

3.0/6

Karolina, Katowice 22.07.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Wakacje rodzinne

Mam mieszane uczucia, hotel reklamowany jako luksusowy, to wprowadzanie klienta w błąd. Poprawny tak, ale do luksusu mu daleko. Szczególnie pokój pozostawiał wiele do życzenia. Polecam wycieczki, fajnie zorganizowane, dużo czasu wolnego, ciekawie opowiadające przewodniczki.

3.0/6

DOROTA, CZECHOWICE- DZIEDZICE 04.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Zawiedzione nadzieje związane z wypoczynkiem w hotelu Costa Lindia

Gdyby w kolejności wymieniać zalety hotelu należy wskazać: wspaniałe jedzenie - smaczne i urozmaicone, bardzo dużą czystość na terenie hotelu - codziennie sprzątane pokoje, ręczniki i pościel wymieniane według potrzeb, bardzo pomocną i miłą obsługę hotelu, pokoje superior z bocznym widokiem na morze są świeżo po remoncie, bardzo ładnie i nowocześnie wyposażone, dotyczy to również balkonów (stolik, krzesła, leżaki oraz suszarka), świetnie działająca klimatyzacja, bardzo ładna plaża, aczkolwiek stosunkowo niewielka i ciasna, w sezonie może być problem z leżakami, zejście do morza jest kamieniste (otoczaki) i bardzo szybko robi się głęboko (ok. 160 -170 cm), potrzebne są buty do wody i odpowiednie zabezpieczenie dla małych dzieci, woda bardzo czysta, na terenie hotelu dużo basenów o różnej głębokości. Minusy: brak komfortowych stref wspólnych na terenie hotelu z uwagi na wszechobecny, szczególnie przy barze na plaży oraz w w barze Utopia zlokalizowanym w budynku głównym, przykry zapach z kanalizacji, część stref wspólnych pozbawionych cienia, bardzo mało zieleni na terenie hotelu, wszędzie wszechobecny beton oddający ciepło w upalne dni. W dzień wyjazdu, aby wziąć prysznic przed opuszczeniem hotelu, trzeba było korzystać z pryszniców zlokalizowanych po drugiej stronie ulicy, gdzie znajduje się hotelowe centrum SPA. Hotel nie zasługuje na pięć gwiazdek, co najwyżej na trzy. Opieka rezydentów pozostawia trochę do życzenia. Na pierwszym spotkaniu głównym tematem były wycieczki z pominięciem przedstawienia topografii hotelu i znajdujących sią w nim udogodnień oraz innych informacji praktycznych. Rezydentka podczas wycieczki w Lindos i Rodos w dniu 20.06.br. przekazała informacje przed wejściem na Akropol w Lindos, podczas gdy inni przewodnicy przekazywali te informacje grupie, będąc w obiekcie. Za to bardzo dobrze spełniła swoje zadanie rezydentka na wyspie SIMI w dniu 24.06.br. Przekazała mnóstwo ciekawych wiadomości . Na zakwaterowanie w dniu 17.06.br trzeba było czekać ok. 8 godzin, a w dniu wyjazdu (1.07. br.) nie było możliwości przedłużenia doby hotelowej - pokój trzeba było opuścić o 12.00, wyjazd dopiero o 20.20; można skorzystać z bagażowni i płatnych dużych skrytek, w których mieści się walizka i bagaż podręczny (trzeba wrzucić 2 EURO za każde otwarcie skrytki).

3.0/6

Sławomir 27.06.2019

Wypoczynek w Grecji

Nasz pobyt można byłoby zaliczyć do udanych gdybyśmy nie dostali pokoju którego okna wychodziły na ulicę , a pod balkonem znajdowało się zaplecze restauracji hotelowej, gdzie dowożony był towar . Na dodatek obok naszego balkonu znajdował się ogromny wyciąg wentylacyjny z kuchni którego przez cały dzień i prawie całą noc unosił się "zapach" smażonych dań. Praktycznie nie było możliwości przewietrzenia pokoju o żadnej porze .
136373840
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem