Opinie klientów o Forum Residence Family & Beach

4.0 /6
131 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.5
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
4.4
Pokój
3.7
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
3.5
Wyżywienie
3.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Rodzina 2+2 06.10.2018
Termin pobytu: wrzesień 2019

Nie było źle, ale drobnostki zebrane w całość zaważyły na ogólnej opinii

Rodzina 2+2 - 12 dniowy pobyt. Po przyjeździe ok. 10:00 dowiedzieliśmy się, że pokój dostaniemy koło 14, ale już możemy ze wszystkiego korzystać, a walizki możemy pozostawić w lobby, które robiło pozytywne wrażenie. W tym hotelu nie ma opasek, wszyscy mają all inclusive, czasami mieliśmy wrażenie, że ktokolwiek mógłby sobie wejść z zewnątrz i korzystać. Poszliśmy o 14 po klucz, małe zamieszanie w recepcji, że nasz pokój przyznano komuś innemu. W końcu dostaliśmy pokój na 1 piętrze: dwa pokoje, aneks kuchenny w szafie - z lodówką, zlewem i kuchenką, balkon z widokiem na baseny i częściowo na morze - całkiem fajnie. Łazienka zepsuła wszystko. Fugi zapleśniałe, rura odpływu od zlewu trzymająca się na słowo honoru i klapa do muszli w częściach, każda osobno i wszystko luźne. Zgłosiłam to w recepcji. Na drugi dzień ponownie, usłyszałam, że ktoś był, sprawdziłam - nieprawda. Na 6 dzień trafiłam na pana sprzątającego, sam się zainteresował, obiecał, że to zgłosi - przez cały pobyt tego nie zrobiono. W nocy w wannie pojawiały się karaluchy… Światło w łazience fatalne, trzy razy uświadczyliśmy ciepłej wody, w wannie nie działał kran, tylko słuchawka". Plus za porządną suszarkę do włosów. Ogólnie sprzątanie na zasadzie rynek tak ulica nie. Podłogi myto czystym chlorem, tak, więc bezpośrednio po zabiegu nie było czym oddychać. Pod łóżkami już nie myto. Pierwsze sprzątanie i wyrzucenie śmieci nastąpiło 4 dnia, ręczniki wymieniono nam 3-4x. Klatki schodowe nie były myte chyba przez cały nasz pobyt (korytarz doprowadzający do pokoi tak, bo po deszczu woda na nim stała). W windzie ktoś wyrwał guzik 2 piętra, więc wyciągnęli go całkiem. Byliśmy na przełomie września i października, o ile we wrześniu ciagle coś się działo - aerobik wodny, zawody, animacje dla dzieci, koncerty wieczorne, o tyle od 1 października co drugi dzień było tylko 30-minutowe minidisco dla dzieci. Zjeżdżalnie wodne przez cały nasz pobyt były otwarte tylko raz, basen kryty nieczynny, siłownia bezpłatna czynna cały czas. Obsługa w barach miła, kierująca się raczej zasadą „slow life”, niekótrzy mieli czas na wszystko (nawet żeby zjeść lody, zamiast obsługiwać chętnych), kolejkami się nie przejmowali. Codziennie w określonych godzinach wydawano lody, ale tylko do końca 28 września, potem się skończyły… Mieliśmy do dyspozycji trzy baseny przy których 80% leżaków było popękanych. Lepiej było iść na plażę po drugiej stronie ulicy, tam leżaki były całe i wygodniejsze. Plaża kamienista, bez butów ani rusz, a woda ciepła i czysta. Na jedzenie dużo osób narzekało. Z głodu nie można było umrzeć, ale fakt jest taki, że było bardzo monotonne, niewiele dań się zmieniało. Praktycznie codziennie był na śniadanie, obiad i kolację m.in. ten sam sos i te same makarony, parówki były chyba odgrzewane przez kilka dni bo na końcu bywały pomarszczone. W każdym razie to co jedliśmy było smaczne, szkoda tylko, że w większości przypadków zimne. Oczywiście po 30.09 ilość i różnorodność dań ograniczono jeszcze bardziej. W snack barze można było zawsze dostać gyros, frytki i jakiś owoc. Chyba już wszyscy żyli tym, że hotel jest zamykany. Szklane naczynia dostępne tylko w restauracji głównej, w każdym barze tylko plastikowe kubki. Na pierwszym spotkaniu rezydentka wydała nam się profesjonalna i bardzo sympatyczna. Załatwiła nam auto na dwa dni w wypożyczalni z którą mieli umowę. Jednak na dyżurach (przynajmniej czwartkowych) się nie zjawiała - myśleliśmy, że tylko my jej nie zauważyliśmy, ale rozmawialiśmy też z innymi, którzy na nią oczekiwali. Miała być między 9.30 a 10.15, zapytana przez sms o 9.45 czy przyjedzie odpisała, że mam przeczytać na tablicy (co nie było zbyt miłe, bo już zdążyłam to 3x sprawdzić), miała być koleżanka - nie zjawił się nikt, czekaliśmy do 10.30. W recepcji zbyt wiele pomocy nie uzyskaliśmy. Ponieważ mieliśmy lot powrotny o 4.20 rano, a wymeldować mieliśmy się do 12 poprzedniego dnia, chcieliśmy wykupić dodatkową dobę, ze względu na dzieci, na co manager odpowiedział, że nie mają cennika, można to zrobić przez agencję - ponieważ rezydentka się nie zjawiła zniesmaczeni zrezygnowaliśmy. Opuściliśmy pokój o czasie, zostawiając walizki w lobby, po godzinie przypomniało mi się, że zapomniałam czegoś z pokoju, recepcjonistka zapytała kiedy lecimy i pozwoliła nam wrócić do pokoju, aż do godziny wyjazdu. Gości było już niewielu więc pewnie było im to bez różnicy. Gdy dziecko coś zgubiło, po rozpoczęciu pytania w recepcji „czy ktoś może przyniósł tutaj…” odpowiadali, że nie (chociaż nie wiedzieli o co chcę zapytać) ucinając rozmowę. Sam szef (jak nam się zdawało) sprawiał wrażenie wiecznie niezadowolonego. Ogólnie nie spodziewaliśmy się super luksusów, jechaliśmy pozytywnie nastawieni mimo małych niedogodności, ale z biegiem czasu wszystko się nawarstwiło i mimo, iż wypoczęliśmy i ogólnie cała wyspa nas urzekła, a urlop uznajemy mimo wszystko za udany, nie polecilibyśmy tego hotelu. Barmani i jedna ratowniczka byli najbardziej sympatycznymi ludźmi w tym obiekcie, pozostałym chyba nie zależało na tym aby goście chcieli wracać. Dostęp do bezpłatnego internetu jest nie tylko w lobby, sięga do niektórych pokoi. Raz na pobyt warto skorzystać z kolacji al’a carte, gdzie podają chińszczyznę: kurczaka, wołowinę lub wieprzowinę z warzywami i ryżem. Do Rodos można jechać autobusem za 2,40 (dzieci do 6 lat za darmo) z przystanku oddalonego nieco ponad kilometr od hotelu. Blisko jest mnóstwo sklepów, czy knajpek, gdzie można spędzić miło czas. Warto też wypożyczyć auto i zwiedzić całą wyspę, wychodzi taniej niż pojedyncze wycieczki, można zobaczyć znacznie więcej - wystarczy kupić dobry przewodnik turystyczny. Kłótnie w recepcji były częsty zjawiskiem, raz nawet prawie doszło do rękoczynów z managerem. To była nasza pierwsza podróż z Rainbow, ale niestety nie będziemy jej wspominać jako fantastycznej, a szkoda.

4.0/6

Mark 09.07.2021

pobyt 2+1 na 7 dni

Udany pobyt ale raczej dla osób niewymagających. Hotel położony blisko kamienistej (otoczaki) plaży. Hotel wymaga pewnych remontów ale pokój był czysty i sprzątany codziennie (ręczniki również wymieniane codziennie). Basen hotelowy jest świetny dla starszych dzieci (brak brodzika dla maluchów). Blisko jest centrum miasta Ialyssos i restauracje, sklepiki (5-10 min. pieszo). Obsługa była bardzo miła, bardzo starali się spełniać życzenia gości (w miarę możliwości oczywiście). My byliśmy na samym początku sezonu więc było stosunkowo mało ludzi i to był duży plus - brak problemów związanych z dostępem do leżaków na basenie czy na plaży, spokojna i cicha okolica. Jedynym minusem było wyżywienie - nie jestem szczególnie wymagająca ale byłam w różnych miejscach o podobnym standardzie (4 gwiazdki) i muszę przyznać, że naprawdę nie było tego dużo (pod względem wyboru) i było bardzo monotonnie. Nie było nawet ani razu oliwek! A wydawało nam się, że to jest produkt lokalny i łatwo dostępny. Inni wczasowicze bardzo na to narzekali. Ponieważ ja nie jestem obżartuchem, przymykałam oko i starałam się skupiać na plusach.

4.0/6

KAROLINA, Dąbrowa Górnicza 17.10.2021

Neutralna

Hotel średni, bardzo średni. Widać, że najlepsze lata ma za sobą, ale obsługa super, po jednym dniu już pamiętają co podać z napoi do stolika. Jedzenie codziennie takie samo, mały wybór. Miejsca na basenie zawsze były, do plaży hotelowej kawałek trzeba dojść i większość leżaków zajęta. Pomimo tego że pokoje w średnim standardzie, przestronne :)

4.0/6

DAMIAN, POZNAN 25.09.2018
Termin pobytu: wrzesień 2018

Fajnie było ale...

Właśnie wróciliśmy z żoną z wakacji w hotelu. Dzieli się on na dwie części Residence i Dodeca. Część Residence (w niej mieszkaliśmy) bardziej spokojna jest 1 basen i restauracja. DODECA SEA tętni bardziej życiem są dwa baseny i 3 zjezdzalnie. Pokoj jaki otrzymaliśmy był schludny ale napewno nie był odzwierciedleniem 4gwiazdkowego hotelu... Był sprzatany codziennie. Opieka rezydenta:trafiliśmy Pana Mateusza który był bardzo pomocny zawsze. Jedzienie:Dobre ale bardzo monotonne codziennie to samo po 5 dniach nie można już patrzeć na te posiłki. Polecam wziąć sobie kolacje która Przypada 1raz na pobyt. Polecam wziąć wypożyczyć u rezydenta samochód na 2 dni i zwiedzić cała wyspę bo jest przepiękna. Pobyt udany ale do tego hotelu już raczej nie wrócimy.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem