Opinie klientów o Happy Days

4.5 /6
59 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.4
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
4.3
Pokój
4.5
Położenie i okolica
4.6
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
3.2
Wyżywienie
4.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Justyna 26.07.2019

ROZCZAROWANIE

Mimo pochlebnych opinii tutaj na portalu niestety z przykrościa stwierdzam, że pobyt w hotelu HAPPY DAYS był dal nas wielkim rozczarowaniem.

2.5/6

MONIKA, OKOCIM 23.08.2022

Opinia Happy Days

Plusy: położenie hotelu: cisza, spokój, idealne miejsce na wypoczynek. W pobliżu kilka restauracji. Hotel usytuowany w rejonie mniej turystycznym, w części dość oddalonej od miejskiego zgiełk. Do Rodos ok. 30 min. autobusem. W hotelu podczas pobytu nie przebywały żadne dzieci (może to się wiązać z brakiem animacji oraz atrakcji przeznaczonych dla najmłodszych). Osobiście dla mnie to był wielki atut. Jedzenie w hotelu bardzo przeciętne, powtarzające się. Najlepszy wybór podczas kolacji. Śniadanie bardzo ubogie z tanich produktów. Miałam wykupioną wersję all inclusive (powiem szczerze, że spodziewałam się więcej). Za każdym razem trzeba kierować się w kierunku baru i prosić o szklankę wody/soku/drink. Wodę nalewali również z kranu (co dla mnie było wielkim zniesmaczeniem). Nasz wyjazd odbył się w 6 osób. Nie było mowy o dostaniu 6 szklanek soku dla 1 osoby. 1 osoba mogła zabrać max. 2 szklanki. Szklanki zawsze trzeba było zwracać, gdy chciałeś dostać nowy napój. Szklanek nie przemywano, wlewano kolejny sok do tej samej szklanki. Obsługa na barze miła (brak zastrzeżeń). Pan w recepcji dość nieprzyjemny. Zameldowaliśmy się w hotelu o godz. 6 rano, a pokój otrzymaliśmy dopiero po godz. 15... Basen fajny, wyłącznie w jednym miejscu 1.4 m. W pozostałych częściach dość głęboko ponad 1.8 m -3 m. Pokój sam w sobie okej, łazienka dość stara. Pokój sprzątany codziennie, ręczniki wymieniane:). Podsumowując za taką cenę wakacji w wersji all inclusive standard dość niski. Wakacje spędziłam bardzo dobrze, ale drugi raz nie powróciłabym do tego samego hotelu. Nikomu również go nie polecam. Pozdrawiam

2.0/6

Katarzyna, Krosno 05.07.2019

Ocena ogólna

Wyżywienie w hotelu ok, cały basen przy za głęboki, łazienka woła o pomstę do nieba!!!, drinki rozmajone do możliwości granic i za słodkie, plaża niedaleko ,ładna i kamienista.Warto wypożyczyć samochód i zwiedzić wyspę na własną rękę.Hotelu ogólnie nie polecam!!!

2.0/6

Dana 11.08.2021

Hotel oszczędzający na komforcie gości

Hotel dla mało wymagających, w którym nie dba się i oszczędza na klientach. - Pokoje czyste, odmalowane, mikroskopijny telewizorek, który w dodatku śnieży, w łazienkach brak półek do ułożenia kosmetyków. Duży plus za sprawnie działającą w pokojach klimatyzację, codziennie sprzątanie - panie sprzątające super. - Posiłki - bardzo słabo, mały wybór - choć można się wyżywić ale osoby, które nie jedzą wszystkiego, będą miały problem, młodsze dzieci sobie nie pojedzą chociaż zdarzały się frytki, nugetsy (marnej jakości), na śniadanie płatki, których nie da się pogryźć, bo ma się wrażenie, że stoją tu od zeszłego roku, zdarzyło się, że nie podano w ogóle masła. Przekąski byle jakie : francuskie z serem, z parówką, podane po to tylko, żeby się nazywało, że były i to w ilości nie dla całego hotelu, może z 20 szt., znikały w 5 minut i nie zostały uzupełnione. Lody : pewnego dnia zepsuła się zamrażarka. - Bar i drinki all incl. : starszy Pan barman, który nie wyda Ci więcej niż jednego drinka, bo jak twierdził - on musi widzieć komu leje, brakowało jeszcze, by kazał się wylegitymować - wyliczanie drinków i zapytania dla kogo..Zero uśmiechu i uprzejmości, niezadowolony, pracuje za karę. Oczywiście musisz jeszcze przynieść pusty kubek (brzydkie popękane plastiki) spowrotem, na co też nie omieszkał zwrócić uwagę..Bardzo nas to zdenerwowało i z czymś takim jeszcze się nie spotkałam... Wieczne upominanie gości przez obsługę, przewrażliwiony Pan z recepcji, który wyskoczył zza recepcji jak zobaczył, że (grając w bilarda) spadła nam kula ze stołu. Klimatyzacja na sali, gdzie jest duszno, nie jest włączona rano więc sami włączaliśmy klimatyzator i sytuacja : szefowa hotelu zajrzała na salę i widząc, że klima jest włączona - kazała wyłączyć obsłudze - znowu oszczędności !! - skutkiem tego już zaczynając dzień jesteś mokry jak... Ma się tu wrażenie, że wszystko robione jest niskim kosztem ale da się zauważyć, że obsługa jest rozliczana z wszystkiego przez "górę", a to niestety odbija się na gościach, a tak nie powinno być. Basen w porządku oraz miejsce do posiedzenia na zewnątrz bardzo przyjemne. Reasumując : nie polecam, mało tu profesjonalizmu, załoga przewrażliwiona, wszystko robione niskim kosztem, nie ma się wrażenia, że jest się tu gościem.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem