Opinie o Ilyssion Hotel

Kategoria lokalna: 4

4.3/6
(172 opinie)
Atrakcje dla dzieci
2.5
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
4.3
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
3.2
Wyżywienie
3.5
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Nie polecam! Zdecydowane rozczarowanie w Ilyssion Hotel

    Maria 01.10.2025 | Tagi: powyżej 65 lat, ze znajomymi

    Nasz pobyt w Ilyssion Hotel w terminie 29 września – 6 października 2025 r. to jedno z najgorszych doświadczeń podczas wakacji. Hotel w ogóle nie spełnia obietnic i standardów, które były przedstawione w ofercie. Pokój – nie dość, że zdecydowanie odbiegał od opisanego na stronie standardu 4 gwiazdek, to dodatkowo był mały, zniszczony i zaniedbany. Klimatyzacja ze az strach włączac ( a dodatkowo płatna ) rura od klimatyzacji była owinięta papierem, a całe wyposażenie, w tym stare meble i lodówka w złym stanie, sprawiały wrażenie, jakby pokój nie był remontowany od lat. Czuło się, że pokój jest częścią starej, zaniedbanej części hotelu. To nie miało nic wspólnego z komfortem, który obiecywało biuro podróży. Personel – absolutnie niewystarczający. Po zgłoszeniu naszych zastrzeżeń w recepcji, otrzymaliśmy tylko odpowiedź, że hotel dysponuje tylko starą częścią obiektu i nie ma możliwości zmiany pokoju. Kompletnie brak jakiejkolwiek chęci pomocy! Kolejny duży minus to kontakt z rezydentem, który zamiast pomóc, był nieuprzejmy i zdawkowy. Podczas spotkania z rezydentem, zgłosiliśmy nasze zastrzeżenia. Odniosła się do sprawy z niechęcią, jakby reprezentowała interesy hotelu, a nie klientów Rainbow. Co więcej – z góry usłyszeliśmy, że zmiana pokoju nie jest możliwa, ponieważ „pokoje były przydzielane losowo”. Zasugerowała, że ewentualna zmiana pokoju mogłaby polegać na "pozbawieniu" lepszego pokoju innych gości, co jest absolutnie nieakceptowalne. Pani rezydent nie poinformowała nas o żadnych próbach podjęcia interwencji, nie wróciła z żadną informacją ani rozwiązaniem. W obiekcie brakowało personelu, a system wydawania napojów i drinków za pomocą żetonów jest absurdalny. Każdy napój musiał być wydawany na podstawie 1 żetonu. Dodatkowo, brakowało bemarów do podgrzewania jedzenia, więc wszystkie dania były zimne. A samo jedzenie to już osobna tragedia – do obiadu brak owoców, ciast, a do kolacji tylko arbuz i jakieś ciastko. Zdecydowanie nie spełniało to żadnych oczekiwań wobec obiektu 4-gwiazdkowego. Zanim dostaliśmy klucz do pokoju, musieliśmy zapłacić 30 euro kaucji, by móc w ogóle otworzyć drzwi! Kaucja obejmowała również pilota do telewizora i suszarkę do włosów. Za dodatkową opłatą ta stara klimatyzacja i dostep do internetu. Karteczki na drzwi ze chce sie sprzatanie albo nie dostepne tylko do wziecia z recepcji. Poza sezonem hotel jest dosłownie martwy. Stara część hotelowa, brak rozrywek, brak jakiejkolwiek opieki ze strony personelu… widać, że hotel działa tylko częściowo i zaledwie funkcjonuje. Mimo że był to koniec sezonu, nie spodziewaliśmy się tak słabych warunków. Dodać nalezy ze na etapie zakupu oferty hotel mial 4 * a teraz Rainbow zmienilo ocenę hotelu na 3*.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    brak słów

    Aneta 25.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    nic co było na zdjęciach nie miało odwzorowania w rzeczywistości poza kolorem wody w morzu. Hotel działał w 1/3 otrzymaliśmy stare pokoje zapleśniałe z rozpadającymi meblami i kontaktami wychodzącymi ze ściany, zdjęć tych pokoi nie ma w ofercie, jedzenie bardzo słabe odgrzewane z dnia na dzień . ogólnie zmarnowany tydzień, pieniądze i nerwy… sprawa w toku

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem