5.4/6 (243 opinie)
Kategoria lokalna 5
6.0/6
Pobyt w Lindos Breez wybrałam ze względu na liczbe gwiazdek w odniesieniu od mojego budżetu. Jak równeiż na przeróżne atrakcje na obiekcie.I tak plusy dla mnie : mały hotel w całej grupie obiegtów Lindos , swieżo po remoncie, standart zgodnie z moimi oczekiwaniami , dostęp do aquaparku dla dzieci, liczne animacje dla dorosłych i dzieci , dla moich rodziów ważne- w naszym obiekcie była Pani z obsługi na recpecji, która mówiła po polsku, blisko do morza - plaża czysta , leżaki dostępne i wszedzie bary i restauracje hotelowe , pzy morzu również. Jedzenie bardzo dobre i naprawdę bogaty wybór : dla dziecka, dla wegetarianina, dla tych co lubia owoce i słodycze, codziennie coś nowego w menu i bardzo miła obsługa. Mieliśmy możliwość zamówienia kolacji a la carte - poleam rodzić to 1- 2 dnia po przyjeździe bo cieszy się dużym zainteresowaniem. W tym obiecie fantastyczne jest to że jest dostęp do 3 różnych basenów z barami + bary z jedzeniem + aquapark + morze. Możliwość wypożyczenia ręcznika basenowego za kaucją. Minusy: przy tym obiekcie nieczynny był teraz czerwocu 2019 roku bar - hotel rozwiązał to zbieraniem zamóień i dostarczaniem drinków bezpośrednio do gości - bardzo miłe :) hotele sa na uboczu, ale jest kolejka do Kiotari i można wynająć samochód lub podjechać komunikacją miejską do Lindos - polecam piękne miasto . podsumowując wyjazd bardzo na PLUS JAKOSC do ceny. I raz jeszcze podkreślam fakntastyczna obsługa
6.0/6
W pierwszej chwili małe rozczarowanie, - nikt nie pomaga przy bagażu, a do pokoju schodzi się dwa poziomy poniżej recepcji więc w pierwszej chwili masz wrażenie, że dostałeś pokój w piwnicy. Ale jak to w życiu pierwsze wrażenie bywa mylące. Pokoje ładne, czyste, zaraz za tarasem ( który okazał się być na parterze z racji różnicy poziomów budynku) był dwupoziomowy duży basen - jest większy niż wygląda na zdjęciach. Obsługa w hotelu rewelacyjna, sympatyczne, uśmiechnięte Panie - jedna sprzątająca i druga serwująca drinki przy basenach. Restauracja jest w głównym budynku komeksu-w Lindos Imperial , to zaledwie kilka kroków od lindos breeze, ale czytajcie dokładnie opis hotelu żeby nie być zaskoczonym. Jedzenie smaczne, a pracownicy na 6, mili uśmiechnięci i pomocni. Zasady sanitarne związane z COVID-19 stosowane w 100 %, mierzenie temperatury, maseczki, rękawiczki, nawet leżaki są myte. Kompleks hotelowy jest ogromny i do niektórych miejsc, np amfiteatru jest dość daleko, plaża szeroka, ale kamienista. Napewno warto zwiedzić wyspę, jest to absolutnie magiczne obcowanie z historią oraz oliwą i winem :-). Rezydentki Rainbow - panie Magda i Monika bardzo fajne i rzecz jasna profesjonalne w każdym calu. Podsumowując bardzo polecam - to były wspaniałe greckie wakacje.
6.0/6
Dwa lata temu byliśmy w tym hotelu😀było bajecznie,pyszne jedzonko,kelnerzy zasługują na 5+,drineczki pychota!😀animacje😍polecam!plaza przy hotelu,restauracja ,wszystko w zasięgu ręki😍
6.0/6
Naprawdę zasługuje na swoje gwiazdki. Szczególne znaczenie ma przemiła i profesjonalna obsługa gości przez pracowników. Dobre jedzenie i bliskość basenów oraz morza. Przy okazji tej wizyty zauważyłem, że podawane corocznie przez TVN-24 i pokrewne stacje ,,alarmy" o braku wychowania polskich turystów, którzy wstają raniutko aby nad morzem zarezerwować sobie teren to szczegół o którym nie warto nawet wspominać. Na Krecie turyści z całej EU robią to jeszcze mniej kulturalnie - zostawiają wieczorem swoje ręczniki na leżakach pod parasolami i one tam ,,czekają" na nich do rana ....I NIKT z tego nie robi problemu....