Opinie klientów o Lindos Breeze Beach Hotel

5.3 /6
161 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
4.8
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

0.5/6

Renata 10.06.2019

Totalne nieporozumienie!

Właśnie wróciliśmy z urlopu na Rodos w hotelu Lindos Breeze z ogromnym niesmakiem . Hotel miał być 5* nowo wybudowany . Zaraz po wyjściu z autobusu zapytałam czy to na pewno nasz hotel ,ponieważ zdjęcia hotelu w ofercie biura Rainbow były zupełnie inne. Szok przeżyliśmy po Wejściu do pokoju (6060) ,pokój był w piwnicy (ciemna nora ) !. Mało tego nie było płytek w łazience ani wieszaka na ręczniki. Po za jedną szafą i łóżkami umeblowanie się kończyło ! Nie było ani jednego krzesła , większość rzeczy trzymaliśmy w walizkach. Zarezerwowałam pokój superior rodzinny dla trzech dorosłych osób (za dodatkową opłatą ) a w pokoju było łóżko małżeńskie i dwie małe kozetki dla dzieci. Mój syn ma 190 cm wiec nogi wystawały za łóżko 40 cm !! Poprosiłam o zmianę pokoju ,lecz na daną chwile nie było takiej możliwości. Następnego dnia było spotkanie z rezydentką Rainbow , zgłosiłam swoje zastrzeżenia . Pani rezydentka w swoich dokumentach pokazała mi że mam przydzielony pokój standardowy ! Dobrze że miałam przy sobie umowę że zapłaciłam za superior rodzinny. Na wiadomość o za małym łóżku usłyszałam - ojej - i to by było na tyle ! Pani rezydentka obiecała iż zajmie się naszą sprawą i tyle ją widzieliśmy ! Co się okazało hotel nie posiada pokoi typu superior dla trzech dorosłych osób !! Zdjęcia pokazywane w ofercie Rainbow są przekłamane gdyż przedstawiają hotel Lindos Imperial ! Na korytarzu śmieci i worki z brudami stały trzy dni zanim ktoś się nimi zainteresował. Panowie budowlańcy z wiadrami i drabinami byli codzienną dekoracją. Jedynym pozytywnym aspektem była pani menedżer Svietlana na czwartą dobę pobytu postarała się o większe łóżko dla syna. Kropką nad i było ostatnie śniadanie. Lot mieliśmy o 6.30 a zbiórkę przed hotelem o 2.15. Pani rezydent umieściła informację iż mamy śniadanie o godz. 1.45 (w restauracji obok gdyż nasz hotel restauracji nie posiadał). Jakież było nasze zdziwienie gdy zastaliśmy ciemną restaurację z przymkniętymi drzwiami z jednym podświetlonym stolikiem na którym były kruche ciastka i miód ! O kawie mogliśmy jedynie pomarzyć ! STANOWCZO ODRADZAM TEN HOTEL.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem