Opinie o Lymberia

Kategoria lokalna: 3

5.1/6
(479 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.3
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.8
Pokój
4.9
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Szczegółowa

    piotrludwinski82@gmail.com 20.07.2024

    Podzielę tą opinie na parę części Wyżywienie Jak na all inclusive to mało jedzenie, frytki są na każde danie śniadanie obiad kolacja, jak myślicie ze oni je robią tak jak np ryby to jesteście w błędzie frytki wysypują na frytkownice a potem na tace. Jedzenie często twarde i stare. Talerze, sztućce, kubki brudne. W barze można pić a poza śniadaniem obiadem i kolacja nie ma żadnego jedzenia. Pokoje Pokoje brudne tak jak pościel. Poduszki śmierdzą, w łazience grzyb. Nie dziecię się że będziecie mieć dużo mrówek, ponieważ balkony mają dziury przez które one wchodzą. Atrakcje Na terenie hotelu jest jeden basen nie zbyt duży i 1 brodzik tarcza do darta stół do ping ponga bilard i kort tenisowy. Leżaki cześć jest połamaną cześć nie materace bardziej brudne niż ziemia. Niedaleko są sklepy, stragany, przystanek autobusowy. Obsługa Obsługa miła zarówno w barze jak i na stołówce, oraz panie sprzątające i osoby na recepcji. Jeśli z wami są animatorzy to polecam korzystać z nich ponieważ nie będziecie się z nimi nudzić . Zwłaszcza fajni to Pani Alicja Pan Fabian i Pan z Grecji Pan Momo, z nimi bardzo dużo śmiechu i fajnej zabawy. Ogólnie wyjazd oceniam średnio pod względem mieszkaniowym i jedzeniowym ale pod względem atrakcji i okolicy bardzo dobrze. Jak ktoś ma jeszcze jakieś pytania proszę pisać.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Wakacje Lymberia 4-11.06.21

    KAsia 15.06.2021

    Hotel ogólnie oceniam na 4. Odpowiada 3*. Bardzo czysto, pokoje sprzątane codziennie, pościel wymiana co 2 dni. W pokoju oprócz łóżka ( wygodne) i telewizora nie ma żadnej szafki, szafy. Jest toaletka( połka). Miejsce do wieszania rzeczy to kilka wieszaków na nietypowym drążku. Nieszablonowa łazienka z szybą zamiast ściany. Jedzenie dobre, jednak najbardziej czepiałabym się sposobu serwowania posiłków. Nie podchodzi się do bufetów z daniami. Obowiązują kody QR, które odczytuje się przy stoliku i poprzez aplikację w telefonie tworzy zamówienie, która często nie działa. Telefon musi mieć skan QR. To jest coś czego można się nauczyć, ale dla starczych osób wyraźnie kłopotliwe. Hotel nie wydaje lunch boxów gdy wyjeżdża się na wycieczkę przed godz. 7. Mimo, ze jedzenia nikt nie ogranicza porcje są małe i proponuję zatem zamawiać więcej. Brakowało mi owoców. Owoców jak na lekarstwo. Cały czas przy posiłkach był arbuz i melon ale podawany w bardzo małej ilości. Nie ma możliwości nabrania wody do butelki. Przelewałam ze szklanki. W pokojach brak czajnika, wody w małych butelkach. Lokalizacja hotelu jest super. My wypożyczyliśmy auto i zjeździliśmy wyspę na północ ( wioska Koskinou, termy Kallithea, Rodos) i południe ( Lindos, wioska Arhangelos) . Koniecznie trzeba zobaczyć wyspę Symi. Plaża średniej jakości. Proponuję piękną plażę Tsambika 15 km od hotelu . Przy plaży na wzgórzu piękny kościółek do którego wchodzi sie po 300 schodach Warte zobaczenia!!! Generalnie jest dobrze ponieważ większą część czasu spędzaliśmy poza hotelem, pokój jako miejsce do wypoczynku i higieny osobistej spęłnił nasze oczekiwanie.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotel dla mało wymagających

    Danka,Zbyszek 21.07.2017 | Termin pobytu: październik 2017

    Ogólnie hotel nie jest zły poza kilkoma mankamentami , łazienką ciut większą niż toaleta w samolocie,w której przydałyby się kalosze ponieważ podczas kąpieli podłoga jest cała zalana za sprawą mikroskopijnego brodzika z kotarką (która klei się do ciała) i przebierającej kratki ściekowej.Następny minus to klimatyzacja,Byliśmy 2 tygodnie od 23.06.2017 do 7.07.2017,w pierwszym tygodniu musieliśmy klime wykupić (7 euro na dobę) od 1-go lipca miała być bezpłatna i owszem była,ale tylko w nocy od 19-tej do 8-ej rano (organizator nie informował o tym przy spisywaniu umowy).Pokoje sprzątane codziennie ale nie dokładnie,podłogi zamiatane i myte co któryś raz.Jedzenie bardzo monotonne,tz.niby każdy mógł coś wybrać ale szału nie było,owoce to tylko melon i arbuz który znikał w momencie.Duży plus to obsługa,bardzo mili szczególnie barmani i animatorzy (przesympatyczny animator z Polski Michał).Gdyby nie obsługa hotel by nie istniał.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Lymberia

    Piotr 27.08.2019

    Hotel warty polecenia, ale tylko w wyremontowanej części. Pokoje, ładne, czyste, codziennie sprzątane. Niestety brakuje szafy. Jedzenie dosyć średnie, mało zróżnicowane, nudne. Po śniadaniu można było przewidzieć co będzie na obiad i na kolacje. Snacki po śniadaniu i obiedzie to jakaś porażka. Pseudo ciasteczka. Alkohole w darmowym barze rozcieńczone i niedobre. Płatnych drinków także nie polecam, barmani nie wiedzą jak je robić i używają także gorszych gatunkowo alkoholi. Obsługa hotelowa jak i animatorzy sympatyczni. Animacje co prawda codziennie te same i szybko się znudzą, ale to tylko dodatkowa atrakcja. Basen w miarę duży, nigdy nie zabrało wolnych leżaków, co prawda z samego rana na śniadaniu większość z nich jest już zajęta a ludzi na basenie nie ma (dziwne :D) Lokalizacja dobra, trochę na uboczu ale do centrum jak i na plaże można dojść w 10 minut.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Bardzo miło wspominam pobyt w hotelu Lymberia

    Agnieszka, Warszawa 03.10.2014

    Dobre 3*, przemiła obsługa, smaczne jedzenie i świetne animacje przy basenie sprawiły, że wakacje zaliczam do udanych. Hotel zdecydowanie nie dla marud! Oczekujący cudów od 3* niech lepiej od razu wybiorą 5* i dadzą spokojnie odpocząć tym, którzy świadomie wybrali i adekwatnie do 3* zapłacili za swój pobyt.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Moje pierwsze greckie wakacje

    Aneta, Olszyny 02.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Hotel czysty , pokoje odnowione , jedzenie na duży plus , posiłki urozmaicone, animacje 6 dni w tygodniu prowadzone przez polskich Animatorów , pokoje codziennie sprzątane , obsługa hotelu miła , na minus brak wystarczającej ilości leżaków w pierwszym dniu pobytu każdy ląduje na trawie na własnym ręczniku plażowym.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Udany wypoczynek

    Anna, Jaworzno 20.09.2022

    Hotel położony blisko miasta jak i plaży. Ogółem plaże bardzo ładne, zwłaszcza piaszczysta Faliraki Beach. Blisko hotelu supermarkety w których można zaopatrzyć się w zarówno jedzenie jak i rzeczy plażowe. Hotel dostaliśmy w wyremontowanej części, pokoje niewielkie ale czyste i zadbane. Jedynym minusem jest brak szafek na ubrania. Przeszklone łazienki urządzone w bardzo nowoczesnym stylu. W pokoju znajduje się zarówno balkon, sejf, telewizor. W łazience dostępna jest suszarka do włosów. Codziennie wymienane ręczniki jak i pościel. Sam personel beż żadnych zastrzeżeń, bardzo pomocny. Co wieczór w hotelu organizowane są ciekawe animacje. Drinki serwowane przy barze średniej jakości. Jedzenie zróżnicowane, każdy znajdzie coś dla siebie. Najlepiej wypadają kolacje. Możliwość zjedzenia do posiłków czegoś słodkiego bardzo na plus. Otoczenie wokół hotelu bardzo zadbane.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Wyjazd na Rodos

    Monika , Katowice 20.06.2019

    Wylot z Katowic 03 czerwca 2019 z jednogodzinnym opóźnieniem PLL Lot.Odprawa dość sprawna.Po przylocie przejazd do hotelu Lymberia.Przy zameldowaniu nie otrzymaliśmy pilota do klimatyzacji.Dopiero po upomnieniu się w dniu następnym z dużą niechęcią udostępniono możliwość korzystania z klimatyzacji.Pani rezydentka na spotkaniu była bardzo zdziwiona tą sytuacją i twierdziła , iż klienci biura Rainbow mieli gwarantowany dostęp do klimatyzacji od 03 czerwca.W związku z tym powinna to zaznaczyć turystom na samym początku po przylocie a tego nie uczyniła.Na spotkaniu zalecała korzystanie z wypożyczalni samochodów , której ceny jak i stan techniczny pojazdów przedstawiał wiele do życzenia.Na tych samych warunkach lecz w zdecydowanie niższej cenie hotel proponował samochody w lepszym stanie.Pokoje nie za duże ale czyściutkie. Okolica (jak to w Grecji ) nie grzeszyła czystością i porządkiem.Wyżywienie wystarczająco urozmaicone dla osób korzystających z all incluswe w cywilizowany sposób.Do plaży (żwirowa wąska mała parasole płatne) trochę daleko ale dla nas ludzi otyłych trochę ruchu to samo zdrowie.Basen nieduży ale spełniający swoje zadanie-jedynym mankamentem to hotel nie reagował na klientów pływających w basenie na materacach i pontonie.Godzina powrotu była niezgodna z pierwotną informacją przy czym kolejny raz było opóźnienie tym razem o trzy godziny.Zaproponowano możliwość pobrania posiłku w konkretnej restauracji o nazwie CAP w równowartości podobno 18 euro.To jest nieporozumienie sugerujące osobom myślącym działanie nieformalne.Na podstawie biletu pasażer mógł pobrać 0,5 l wody i jedno ciasteczko lub kanapkę bez względu na cenę.Ceny tych produktów wahały się od 3 do 8 euro.Jeśli miała być jakakolwiek rekompensata ,to powinien być wydany bon na konkretną kwotę do zrealizowania w dowolnym punkcie gastronomicznym n na lotnisku

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    tak sobie

    Małgorzata, Lublin 08.06.2019

    Plusy o obsługa hotelu i ładna plaża. Pokoje obszerne i czyste , sprzątane codziennie. Dużym plusem była lodówka w pokoju. Minusem był mały wybór alkoholi w opcji All inclusive i monotonne co dzień te same śniadania oraz bardzo mały wybór świeżych owoców. Na obiad i kolację spory wybór dań. Okolica nieciekawa (raczej dla imprezowiczów) poza Zatoką Anthonego Quinna i pobliską plażą , która w czerwcu była jeszcze pusta. W łazience wadliwy odpływ wody (po użyciu prysznica woda zalega w całej łazience). Przez cały pobyt dało się wyczuć bardzo silny zapach świeżo malowanych ścian . Klimatyzacja w czerwcu dodatkowo płatna. Wycieczki fakultatywne organizowane po najmniejszej linii oporu - głównie wcieczka objazdowa wyspy.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Średni hotel

    Justyna 16.09.2022

    Hotel sam w sobie jest okej, basen duży, leżaki z rana rezerwowane, ale po obiedzie jest szansa na znalezienie wolnego. Jedzenie słabe. Na śniadania nawet nie chodziliśmy, bo było tylko pieczywo (bułki i tosty), ser żółty, dwa rodzaje szynki, jajko ugotowane na twardo i cos trochę jak jajecznica, trochę jak zapiekanka. Obiady i kolacje zazwyczaj podobne, ciagle ten sam jeden rodzaj ryby tylko różnie przyrządzona. Jeden, czasem dwa rodzaje mięsa (zdarzało się, ze było pysznie przyrządzone albo niejadalne) do tego frytki, makaron i warzywa. Drinki w barze przy basenie słabe, na początku pobytu było okej, później już nawet cola nie smakowała jak cola i były niegazowane. Brak jakiegokolwiek syropu smakowego, można było brać tylko alkohol(wódka, rum, brandy, ouzo) z tymi napojami typu cola, sprite, fanta(mocno rozcieńczone z woda) i to tylko od 16:00, wcześniej tylko piwo z dziwnym osadem w środku. Obsługa mało uśmiechnięta, pani sprzątaczka wchodziła do pokoju jak jej się podobało (brak zawieszki „nie przeszkadzać”) i głośno trzaskała z rana podczas sprzątania w pokojach obok. Jedynie dwójka animatorów zawsze uśmiechnięta - pozdrawiamy animatorkę Ole. Pokoje ogólnie ładne, wyremontowane, klima działała, balkon wystarczający, ale brak jakiejkolwiek szafy i półek trochę utrudniał funkcjonowanie- było jedynie kilka wieszaków powieszonych na rurce zamocowanej w ścianie. Prosiliśmy o łóżko małżeńskie, a dostaliśmy dwa złączone materace, pościel śmierdząca i ręczniki tez dziwnie pachniały. Łazienka przeszklona ładnie wyglądała, ale w ogóle nie praktyczna. Lokalizacja odpowiednia, do plaży jakieś 10/15 min spacerkiem, do centrum około 20 minut spacerem. Plaża nawet ładna piaszczysto-żwirowa, ale wejście do morza już kamieniste. Sama okolica nie zachwyca - jest dosyć brudno. Podsumowując jak za hotel za 2000 zł jest w porządku, ale nie więcej. Rainbow super organizacja, opieka rezydenta od samego wylądowania na Rodos- panie stały przy stanowisku i wskazywały do ktorego autobusu trzeba się udać, szybko i sprawnie. Dodatkowo przy powrocie tak samo, autobus punktualnie odebrał nas spod hotelu, zawiózł na lotnisko, a tam już pani z Rainbow czekała i od razu mówiła gdzie udać się na odprawę i czekała aż wszyscy się odprawią.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem