Opinie o Lymberia

Kategoria lokalna 3

5.1/6
(449 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.3
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
4.8
Pokój
4.9
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    Pobyt w Lymberi 22.09.2023 r.

    Damian, --- 22.10.2023

    Byliśmy w Grecji trzeci raz. Pierwszy na Rodos. Hotel adekwatny do ceny i ilości gwiazdek. Dla par znośny, wszystko co potrzeba, aby się przespać, odpocząć, zrelaksować się, zwiedzić wyspę i cieszyć się słońcem. Hotel porównywalny z trzygwazdkowymi hotelami europejskimi. Obsługa miła, widać że się stara. Wybór jedzenia może niewielki (to nie turcja 5 gwiazdek) ale świeżo i smacznie - nie chodziliśmy głodni. Do plaży i portu jest kawałek ok. 15 min spacerem, droga trochę kręta i zawiła. Można powiedzieć, że hotel trochę na uboczu, ale to też plus bo można wypocząć od zgiełku, a po kolacji się przejść na spacer. Rezydent na spotkaniu przedstawił nam wszystkie informacje, które były niezbędne odnośnie pobytu, o lokalnych wycieczkach i miejscowych zwyczajach . Minus pakiet all inklusive - słaby: od śniadania do godziny 16 dostępne w barze nieciekawe rozwodnione piwo, wino, kawa (rozpuszczalna z kartonu) lub napoje nektarowe sokopodobne z automatu. Mocniejsze alkohole dostępne po godz. 16 do wieczora, ale marki nieznanej - nieprzyjemne w smaku. Markowe (normalne) alkohole i kawa z ekspresu dostępne dopiero w barze w lobby w godzinach wieczornych za opłatą. Z animacji korzystaliśmy, ale były bez szału. W hotelu ok. 10% polaków reszta to turyści niemieccy, francuscy, włoscy po 60-tce. Ogólnie pobyt udany, hotel na plus - wystarczający do zwiedzania wyspy, do poprawy pakiet inclusive.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    wrzesień 2021

    Aleksandra 28.09.2021

    Hotel oceniam bardzo dobrze, animacje przy basenie, wieczory muzyczne - na duży plus. Jedzenie znakomite, dla każdego coś dobrego, urozmaicone. Prawie każdego dnia coś nowego. Pokoje miały być sprzątane raz na dwa dni, a Panie sprzątaczki przychodziły codziennie :) Blisko do centrum i do plaży - ok 10/15 minut spacerkiem. Przystanek pod hotelem jako świetna baza wypadowa, 20 minut na pieszo zatoka anthony quinn - warto się tam wybrać, kursuje również autobus. W hotelu wypożyczalnia aut i rowerów. Za przechowywanie bagażu nic nie płaciliśmy, a z opcji all i basenu korzystaliśmy nawet po wymeldowaniu się. Bezproblemowa obsługa, świetny team podczas posiłków! Bardzo pracowici ludzie, wszystko idzie sprawnie i jedzenie jest na bieżąco dokładane. Jedynym minusem było podawanie napojów przez obsługę - w czasach pandemii nie można było nalać sobie nic samemu przez co czasem był dość długi czas oczekiwania. Przekąski i kawa z herbatą poza porą posiłków na sali wydawane tylko na barze przy basenie i tylko do określonej godziny. Alkohol bardzo rozcieńczony, nie warto go pić.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    polecam

    Agnieszka, Olsztyn 15.07.2014

    Ogólne wrażenie z pobytu super. Mam bardzo miłe wspomnienia. Na pewno tu jeszcze wrócę z mężem.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    rewelacja!

    Milena 19.07.2016 | Termin pobytu: lipiec 2016

    Witam, właśnie wróciłam z urlopu, gdzie 8 dni spędziłam w hotelu Lymberia. Za te pieniądze uważam ,że hotel rewelacja! niespełna 10 minut spacerkiem do plaży i do centrum Faliraki. Po całym dniu leżakowania i jedzenia wskazany jest mały spacerek :) Jedzenie urozmaicone i bardzo dobre. Jedynie śniadania są monotonne. Obsługa hotelowa przesympatyczna, wiecznie uśmiechnięci i otwarci dla turystów. Hotel ogólnie bardzo czysty, jedyny minus to małe łazienki i brak kabin prysznicowych, jedynie zamontowana jest "firanka", gdzie tak naprawdę guzik daje bo cała podłoga jest mokra. Animatorzy są świetni. Urozmaicają wczasowiczom pobyt w hotelu a Momo jest po prostu genialny! Zabawia turystów do łez! Na prawdę bardzo polecam ten hotel :)

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem