Opinie klientów o Lymberia

5.1 /6
386 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.8
Pokój
4.9
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Edyta, 09.09.2014

Polecam hotel

Hotel bardzo fajny. Myśle ze trzy gwiazdki w pełni zasłużone. Pokoje czyste, sprzątane codziennie, napoje w all inclusive bardzo dobre, jedynie mam zastrzeżenie do śniadań - nie dało się jeść jajecznicy z proszku. Hotel oddalony od centrum co miało swój urok. Do plazy ok. 10 minutowy spacerek.

5.0/6

Przemysław, Nasielsk 24.09.2018
Termin pobytu: wrzesień 2018

Super wyjazd

Hotel położony w cichej okolicy, ale wszędzie blisko. Miła obsługa, codziennie sprzątane. Jedzenie pyszne, codziennie coś innego, zawsze świeże. Ogólnie super wyjazd, piękna pogoda, niezaponiane widoki. Polecam.

5.0/6

Jakub, Kielce 18.07.2022

Opinia nt. Wakacji

Wszystko było super, organizacja z Rainbow fajna, wakacje niezapomniane, są jednak dwa minusy: 1. Słabe jedzenie, niezbyt smaczne, udało się zawsze jednak znaleźć coś zjadliwego, 2. Pobyt był na 7 nocy, 8 dni, nie zostaliśmy jednak poinformowani, że ostatniego, ósmego dnia nie możemy korzystać z opcji all inclusive mimo że mamy lot o 23:45. Wymeldowanie było o godzinie 11:00 z hotelu, po tym czasie mogliśmy korzystać tylko z basenu i leżaków przy hotelu, jednak jedzenie, napoje, prysznice zostają już na naszej głowie. O zaistniałej sytuacji dowiedzieliśmy się od rezydenta stacjonującego w Grecji dzień po przyjeździe na miejsce.

5.0/6

Adam 21.10.2014

Wakacje All inclusive.

Witam wszystkich zainteresowanych moją opinią o Hotelu Lymberia w Faliraki na Rodos, w którym spędziłem dwa tygodnie w październiku 2014 roku. Położenie hotelu bardzo dobre choć wrażenie początkowe mamy inne. Bardzo czysty, sprzątany codziennie prócz niedziel, łącznie z wymianą ręczników i na prośbę z uzupełnieniem mydła i szamponu. Prysznic niewielki ale przy odrobinie uwagi można się umyć bez poobijania łokci. Klimatyzacja od 15 września płatna 7 Euro/doba a szkoda gdyż po tym czasie nadal jest bardzo ciepło i na dodatek są komary więc trzeba spać przy zamkniętym balkonie! Pokoje od ulicy cichsze zaś z drugiej strony nad kuchnią i obok głośniejsze z uwagi na ciągłe wycie wentylatorów chłodni. Jedzenie urozmaicone i wystarczające, które można spożyć w dość dużej stołówce lub na zewnątrz w okolicy basenu i baru- są lody i to 4- rodzaje! Bardzo miły personel, który składa się z Greków, Słowaków i Czechów więc można dogadać się po polsku. Animacje ciekawe lecz brak jest wyznaczonego czasu na dyskotekę by turyści mogli sobie trochę poszaleć- a szkoda gdyż animator ma dobry gust muzyczny mimo, że ani razu nie puścił tego co najważniejsze w Grecji- melodii Greka Zorby. Powierzchnia z leżakami, na której mieści się basen jest czysta, dość duża i ładnie położona. Okolica spokojna, do plaży skrótem przez łąki koło krówki z cielakiem blisko i tą samą drogą do centrum miasteczka Faliraki, które jest bardzo sympatyczne również. Przystanki autobusów jadących do Rodos, Lindos i w inne strony – blisko. W październiku większość gości hotelu to Anglicy, Włosi a najwięcej jest Niemców, którzy w żaden sposób nadal po blisko 24- latach nie mogą poradzić sobie z pokonaniem etapu przejścia z cywilizacji Demoludów do cywilizacji zachodniej, która ich przygarnęła w wyniku zachodzących przemian i której to przynoszą wstyd swoim zachowaniem np. głośnym odbijaniem przy jedzeniu na stołówce czy równie głośnym puszczaniem gazów nie mówiąc już o notorycznym upijaniu się darmowymi trunkami w ramach All inclusive podczas codziennego całodniowego okupywania bufetu przy basenie skutkującym później niemożnością trafienia kluczem do drzwi zamka swojego pokoju czy głośnymi awanturami małżonków w pokojach! Do tego wszystkiego odpalają papieros od papierosa produkując ogromną ilość dymu jak zdezelowane parowozy, które zamiast ciągnąć swoją gospodarkę są jej uciążliwym balastem pogłębiając tym samym efekt cieplarniany Europy, a gdy już wstają to tylko po to by wylać wodę! Reasumując, jeżeli takie zachowanie Niemców, którzy zagnieździli się tu na dobre nikomu nie przeszkadza to cała reszta jest na dobrym poziomie. Hotel jako baza wypadowa do zwiedzania wyspy i mieszkania w czasie pobytu jak najbardziej polecam. Obsługa przez Biuro Rainbow Tours całkowicie zadowalająca i mam nadzieję, że taki poziom zostanie utrzymany- pan Konrad Stamburski wysoko postawił poprzeczkę więc niejednemu trudno będzie sprostać. Biuro już na początku wycieczki zafundowało nam All inclusive i to nie tylko w jedzeniu ale również w podróży gdyż lecieliśmy dużym samolotem w 10- osób więc wszystkie okna były nasze a następnie zawieziono nas do hotelu taksówką! Pozdrawiam Rezydentkę Biura i obsługę Hotelu oraz wszystkich turystów umiejących się zachować, a z którymi spędziłem wakacje w tym Hotelu.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem