Opinie o Mitsis Grand

Kategoria lokalna: 5

5.3/6
(53 opinie)
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
4.4
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.7

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    36

    komfort ?

    Marek 03.06.2018

    mając pozytywne doświadczenie z pobytu w tym hotelu w 2017 postanowiliśmy powrócić w 2018 r. Znając hotel biurze RAINBOW poprosiliśmy o pokój powyżej II piętra ( hałas ), widok na morze i łóżko małżeńskie. Dostaliśmy pokój na I piętrze, widok na kort tenisowy i wysokie ściany sąsiednich budynków , słońce na balkonie od 7:30 do 9::30 i łóżka typu twin. Próby zamiany pokoju kończyły się argumentacją, że to jest standart wykupiony prze Biuro i może kiedyś ( pobyt 7 dniowy ) jak się zwolni inny pokój ..... Przestroga dla klientów Biura - żądajcie precyzyjnego opisu znaczenia słowa standart w odniesieniu do pokoju i hotelu. Oczywiście biuro jest "w porządku" ponieważ nasze prośby określone są jako " w miarę możliwości". Wszyscy pozostali klienci biura z tego terminu otrzymali pokoje na wyższych kondygnacjach z dobrym widokiem.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Raz i nigdy więcej.

    Andrzej, Szczecin 24.08.2016

    Przede wszystkim to nie jest hotel 5*, co najwyżej 3*. Hotel jest stary zaniedbany a pokoje nieremontowane. Na początek dostaliśmy pokój w korytarzu z pokojami na 100 - tragedia smród i bród, prąd wyłączany co kilka godzin, klimatyzacja ledwo działająca. Po monicie w recepcji dostaliśmy pokój 414, lepszy ale pod pralną hotelową. Pani rezydent RAINBOW poinformowała nas że powinniśmy zrozumieć że jest szczyt sezonu i czasami trzeba pomieszkać w obskurnym pokoju ( ale nie za 15 tysia.). Jedzenie to następna porażka , na następny dzień po przyjeździe biegunka, bóle brzucha , jak się okazało nie tylko my ale większość gości. Obsługa wprowadziła przed wejściem do restauracji płyn dezynfekcyjny a to że niektóre potrawy śmierdziały to nikt się nie przejmował. Tak jak napisałem raz i nigdy więcej, kto nie wierzy niech jedzie się sam przekonać

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    19

    Pokoje z niesprawna klimatyzacją i zatrucia pokarmowe

    Darek 25.08.2016

    Korzystalismy z usług Hotelu Mitsis Grand hotel od 29.07 do 08.08.2016. Po przyjeździe dostalismy pokój z niesprawną klimatyzacją więc chcielismy inny pokój. Powiedziano nam, że niestety jest pełne obłozenie i za 2-3 dni zmienią pokój. Spać się nie dało - cały czas kapało z klimatyzacji na głowę ale po przestawieniu łóżka dało sie wytrzymać te 2-3 dni.. Zaprosiliśmy rezydentkę biura do pokoju pokazaliśmy kapiacą klimatyzację na łóżko - stwierdziła fakt i wyszła. Zero pomocy, interwencji. Po usilnych prosbach dostaliśmy po 3 dniach pokój, który niestety miał też niesprawną klimatyzację ale znów zapewniano nas, że mają pełne obłożenie o wymianie pokoju nie było mowy więc zapewnili nas, że przyjdzie mechanik i ja naprawi. Niestety pierwszy raz przyszedł dopiero następnego dnia ale nie udało sie jej usprawnić. Zapewniono nas, że przyjdzie inny mechanik, który lepiej sie zna na naprawach. Mimo upływu następnych 2 dni / codziennie zgłaszaliśmy prosbę o naprawę/ przyszedł mechanik ustawił klimatyzacje na 17 stopni i powiedział że juz działa. Poprosilismy go by zaczekał czy rzeczywiscie klimatyzacja działa. NIESTETY NIE DZIAŁAŁA.Tym razem stanowczo zaprotestowalismy w recepcji, że mamy dośc takiej sytuacji. Pani z recepcji na miejscu w pokoju stwierdziła, że rzeczywiście klimatyzacja nie działa i po ostrej wymianie zdań otworzyła pokój obok / pierwsza wersja znowu pełne obłozenie hotelu i nie mają wolnych pokoi/ gdzie klimatyzacja działała. W ten sposób 6 dni z 11 spędziliśmy na proszeniu sie w 5 gwiazdkowym hotelu o pokój z klimatyzacją. Dodatkowym problemem były zatrucia pokamowe. Duża ilośc gości chorowała. Do pokoju przyniesiono nam środek dezynfekcyjny firmy Ecolab by stosowac do rąk, przed stołówka równiez ustawiono butelki ze środkiem dezynfekujacym i zachęcano do stosowania - przemywanie rąk. Nestety i my też zachrowaliśmy. Po wykupieniu leków w Greckiej aptece ok. 50 euro i 4-6 dniach /przed wyjazdem / prawie juz było dobrze. Niestety zona juz w Polsce musiała skorzystac z wizyty lekarskiej ponieważ nadal miała objawy chorobowe. Kwintesencja; - opieka rezydentów sprowadza się do minimum brak działania i zaniechanie działania co powoduje że turysta czuje się osamotniony w walce o zapłacony pokój / w naszym przypadku kupilismy pełnopłatną wycieczkę / bez promocji, lastminute...../ za kwotę ok. 9200 zł/ - złe traktowanie turystów z Polski / turyści z innych krajów nie mieli ww. problemów/ Niestety to był nieudany wypoczynek.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem