Kategoria lokalna 3
4.0/6
Hotel 3 gwiazdkowy - nie bardzo można narzekać ani wymagać zbyt wiele. Dostaliśmy pokój 4 osobowy zamiast 2 osobowego więc na plus. Hotel umiejscowiony jest nieco na uboczu Faliraki więc jest spokój, do plaży około 10-15 minut drogi - umiejscowienie oceniam na +. Pokoje - czas zatrzymał się w nich 10-15 lat temu. Nie można powiedzieć że było źle ale wyposażenie nosiło ślady dłuższego użytkowania. Na plus zaliczyłbym lodówkę oraz kuchenkę (choć bez naczyń), na minus maleńki, stary telewizorek z 1(!!!) włoskim kanałem oraz cieknącą klimatyzację. Wyżywienie raczej monotonne (dania ze śniadania trafiały przerobione na stół na obiad lub kolację), choć bez żadnych limitów jeśli chodzi o all inclusive. Napoje w barze dramat - koncentrat coli, fanty, sprite itd z wodą - całość nawet nie przypominała w smaku tych napoi. Zaangażowanie obsługi i uśmiech na twarzy na zdecydowany plus!
Jarek - 09.09.2021
3/3 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Pobyt w hotelu Olimpia Sun w Grecji- miły. Pokoje sprzątane codziennie .Szkoda, że takie malutkie pokoje i nie ma kanału tv w języku polskim. Wspaniały basen i wyżywienie. Przeważają rodziny z dziećmi. Odległość do morza niedaleka. Plaża piaszczysta z płatnymi leżakami. W morzu czysta woda . Pobyt w tym hotel polecam rodzinom z małymi dziećmi.
Elżbieta, Kraków - 08.07.2019
2/2 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Hotel w porządku, nowy, w pokoju lodówka. Obsługa bardzo miła, uprzejma. Pościel i ręczniki codziennie wymieniane. Do plaży na skróty około 200 metrów. Bardzo miło, że mimo że doba hotelowa zaczyna się o 14 tej to już o 11.00 dostaliśmy klucze od pokoju. Basen ze słodką wodą, leżaków we wrześniu pod dostatkiem. Jedynym minusem są posiłki, odradzam serdecznie, przez tydzień w kółko to samo, na obiad i kolację te same dania. Bez smaku i zapachu. Opcja all odradzam!radzę same śniadania i jeść na mieście. Około 100 metrów w prawą stronę od hotelu zaczynają się knajpy z super jedzeniem w dobrej cenie. Biuro Rainbow serdeczne polecam, super organizacja pod każdym względem!
DARIA, PIOTRKOW TRYBUNALSKI - 19.09.2019
2/2 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Hotel wymagający niewątpliwie remontu, wiele rzeczy słabo działających np. klimatyzator w którym nie można ustawić siły nawiewu, co było uciążliwe dla osoby, która spała w jego bliskości i była stale owiewana, ruszające się baterie zlewowe, brak sitek w zlewie, brak suszarek czy sznurków na balkonach, brak wieszaków w szafach, wybite sprężyny w materacach. Generalnie wygląd jak hotelu z czasów PRL. U nas już takich trzeba się naszukać. Jedzenie mocno średnie, składniki niskiej jakości (masło z niską zawartością masła, jajecznica z proszku, nugetsy w kolorze ciemnego brązu, soki głównie z cukru i barwnika, mało owoców). Fajny basen, dużo leżaków.
Barbara, Łódź - 05.08.2022
0/0 uznało opinię za pomocną