Opinie klientów o Olympos Beach Hotel

5.3 /6
91 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.0
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Cecylia, Gdańsk 16.05.2023
Termin pobytu: kwiecień 2023

ocena wczasów w hotelu Olympus Beach

Jesteśmy bardzo zadowoleniu z pobytu w hotelu. Może nie jest najnowszym hotelem, ale pokoje są odnowione, jedzenie smaczne, duży wybór potraw. Pokoje sprzątane codziennie, ręczniki również, a także pościel (co drugi dzień). Obsługa bardzo uprzejma.

5.0/6

Renata, Błaszki 24.05.2024
Termin pobytu: maj 2024

Olympos Beach Hotel

Pobyt udany, prawdziwy wypoczynek, pokoje wygodne, wszystkie z widokiem na morze, codzienne sprzątane. Basen i morze w zasięgu ręki, atrakcje i rozrywki na miejscu, także można nie wychodzić poza teren -opcja dla leniwych. Dla aktywnych - przystanek autobusowy pod hotelem , stąd już można dojechać do wielu ciekawych miejsc !

5.0/6

Bogusław, Lublin 04.09.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Pobyt w hotelu od 25.08 do 01.09.2023

Przyjechaliśmy do hotelu wieczorem o 21.45. Z Lublina przybyło trzy rodziny, w tym jedna z dzieckiem w wózku. Okazało się, że pokój dostała jedna rodzina a dla nas i rodziny z małym dzieckiem jeszcze miejsca nie było. Dostaliśmy opaski all inclusive i po małym zamieszaniu i nerwowych chwilach zostaliśmy odprowadzeni do bliskiego na nasze szczęście Epsilon Hotelu. Obiecano, że zostaniemy zakwaterowani następnego dnia w miarę wcześnie. Rodzice z dzieckiem dostali pokój na trzecim piętrze o 11,00. Zdaje się, że trzecie piętro było przeznaczone dla gości z Lublina. Naszego pokoju jeszcze nie było. Po interwencji Rezydentki z pewnym ociąganiem dostaliśmy pokój na szóstym piętrze i bardzo dobrze. Okazało się, że do końca naszego pobytu ponad połowa pokoi na szóstym piętrze stała pusta .Jeździmy z różnymi Biurami już osiemnaście lat ale takiej stresującej sytuacji jeszcze nie mieliśmy. Dla hotelu to niby mała rzecz a u na zostaje w pamięci na długo. W rozmowach z Polakami okazało się, że wielu z nich miało taką samą sytuację jak my. Coś tu nie gra. Czyżby brak koordynacji na linii Rainbow- Hotel. Dla rezydentki nie była to nowa sytuacja .Po za tym hotel bez zarzutu, rezydentki Rainbow bardzo miłe i pomocne. Jeszcze plaża- a właściwie wejście do morza. Dno kamieniste z nierówno leżącymi kamieniami różnej wielkości. Było trudno wejść. 200 metrów dalej przyzwoite wejście do morza.

5.0/6

Kamilla, Grudziądz 19.08.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

drugi pokój w dniu wylotu

Nie rozumiem kończenia doby hotelowej (zdanie pokoju do godziny 12-stej ) i otrzymanie innego pokoju aby wziąć prysznic np. o godzinie 17 czy 18-stej -taka sytuacja dotyczy gości którzy mają wylot wieczorem. Czy nie byłoby ekonomicznie. aby gości wylatujących w godzinach wieczornych zostawić w swoich pokojach aby mogli się ogarnąć przed wylotem a nie sprzątać dodatkowy pokój?
117181923
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem