Opinie klientów o Rhodes Bay Hotel (ex. Amathus Beach Hotel)

5.2 /6
103 
opinie
Atrakcje dla dzieci
3.7
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.8
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Kazimierz, RZESZÓW 29.07.2022

Dwutygodniowy pobyt, lipiec 2022, dwie osoby

Pobyt bardzo udany. I hotel jest wart polecenia, ale.. po kolei. A) Hotel wg Greków jest 5-cio gwiazdkowy, ale już w takiej Turcji to byłyby skromne 4 gwiazdki. Problem jednak w tym, że Rainbow sprzedaje w nim TYLKO pokoje tzw, "standardowe" - a one są dwu-trzygwiazdkowe. W ofercie Rainbow nie ma pokoi z widokiem na morze (a tych w tym hotelu jest większość) czy apartamentów typu suite (dwa pomieszczenia). Wg opisu pokój standard ma mieć balkon z widokiem na ogród. Problem w tym, że hotel stoi tuż przy wysokim nadbrzeżnym urwisku i pokoje nie mające widoku na morze mają "widok" na skarpę czy nawet na ścianę, Niektóre z nich są nawet bez balkonu. Do wielu słońce nie zagląda przez cały dzień, nawet na balkon. Po przyjeździe dostaliśmy taki pokój (ale z balkonem, na którym pojawiało się słońce). Druga para z Rzeszowa miała mniej szczęścia - dostała całkowicie zaciemniony pokój bez balkonu. I teraz zaczynają się interwencje w recepcji, by pokój zmienić. Dopłata do pokoju z widokiem na morze nie była możliwa ze względu na pełne obłożenie, nie udało mi się nawet dowiedzieć jaka byłaby kwota takiej dopłaty. Po przylocie do hotelu w poniedziałek po 23-ciej dopiero w czwartek po 14-tej otrzymaliśmy nowy pokój (bez żadnej dopłaty), ale była to świetna lokalizacja nie w budynku głównym, ale w dwupoziomowym bungalowie na poziomie 11-tego pietra. Ale jakby nie było 3 dni zajmowaliśmy pokój o standardzie 2-3 gwiazdki. Moim zdaniem Rainbow wprowadza polskich klientów w błąd reklamując hotel jako 5-cio gwiazdkowy, ale sprzedając w nim tylko pokoje w znacznie niższym standardzie! B) Pokoje "standard" są w budynku głównym, a tam chyba wszystkie pokoje są odnowione. Nasz pokój „standard” na pierwsze 3 dni był mały (moim zdaniem nie miał metrażu takiego jak w opisie oferty) z malutką szafą wnękową, zbyt mała na dwie osoby. Kuriozum była suszarka do włosów, której nie dało się podłączyć w łazience, bo tam po remoncie było gniazdko tylko dla golarki. Pokój, który otrzymaliśmy w bungalowie nie był odnowiony, ale za to był bardzo duży, a całość była dużo bardziej funkcjonalna. I nie przeszkadzały nam ciut starsze płytki i armatura w łazience. I do basenu były dwa kroki. C) Położenie hotelu jest rewelacyjne. Widok z głównej restauracji na 10-tym piętrze na morze, wyspy i Turcję jest wart dolara. Do tego przy kolacji zachody słońca. Ale ważniejsza jest bliskość miasta Rodos - do portu Mandraki w sercu miasta jakieś 6 km. Przed samym hotelem jest przystanek autobusu (i o dziwo, jeździły w miarę regularnie). Autobusem jedzie się naście minut do końca trasy, przystanek tuż przy porcie Mandraki. Cena biletu u kierowcy - 2 Euro. Na powrót lepiej kupić bilet w "kiosku" na końcowej stacji za 1,8 Euro. Przy czterech osobach konkurencyjna staje się taksówka. D) Wyżywienie jest dobre, ale bez rewelacji. Różnorodność posiłków jak na 5 gwiazdek jest za mała, ale każdy znajdzie coś dla siebie. Nie ma pasków na rękę dla AI, a to wynika z faktu, że większość gości (nie z Polski) nie ma AI i przy obiedzie / kolacji płaci za napoje. Kluczem jest więc numer pokoju, o który pytają i przy posiłkach i za każdym razie przy barze. Ale dla mnie brak opaski na nadgarstku to plus, a nie minus. Wymieszanie gości AI i tych bez AI skutkuje też tym, że nie można samemu nalać sobie soku, herbaty czy kawy, ale wszystko podają kelnerzy (po uzyskaniu numeru pokoju ;-)). W barach lista drinków / koktajli na AI jest ograniczona do 15-16 pozycji (jest tam np. pina colada, ale nie ma na niej mochito). Inne są płatne. E) Najgorsze w tym hotelu są animacje – to poziom jednej gwiazdki. Coś tam w dzień dzieje się na dolnym basenie (typu gimnastyka w wodzie, jakiś „mecz”). Ale wieczorem nie ma praktycznie nic. Chcesz rozrywki – weź ze sobą talię kart albo kości do gry. I to najczęściej wieczorem robią goście (obok gapienia się w smartfony) na tarasie na 11-tym piętrze albo przy barze tamże. Praktycznie nie ma żadnym występów (bo nie ma w hotelu żadnej dedykowanej sceny) – nie licząc grania „do kotleta” w dwóch a la carte: górnej (11-te piętro) i dolnej (na zewnątrz budynku głównego przy basenie). Występy te nie są codziennie i stale się powtarzają. Problem w tym, że w obu restauracjach są tylko stoliki dla gości, którzy na dany dzień się zapisali, więc nie ma nawet gdzie usiąść, bo jak kolacja się kończy – kończą się występy. W dolnej restauracji warto było tylko zobaczyć występ taneczny czterech dziewczyn – był tylko raz w tygodniu w piątek, i jak napisałem praktycznie tylko dla gości restauracji. Sam hotel organizował 2-3 razy w tygodni występy miejscowego śpiewaka z gitarą przy barze na 11-tym piętrze. Ale to były jakieś smętne greckie ballady w nieznośnie powolnym tempie. Za każdym razem to samo. A gdy nikt się nie produkował, to na tarasie 11-tego piętra z hotelowych głośników leciała jakaś dziwna muzyka, ani do słuchania ani do zatańczenie. Rozpacz… Po raz pierwszy w hotelu w Gracji ani raz nie słyszałem energetycznej greckiej muzyki w stylu sirtaki. Za to w 4-ro gwiazdkowym hotelu obok dzień w dzień wieczorem leciała super dyskotekowa muzyka. I by zakończyć tę fatalną listę: wieczorem dla dzieci jest NIC, a 5-cio gwiazdkowy hotel nie ma mini-golfa. F) Obsługa w hotelu jest rewelacyjna – ta w restauracjach i przy basenach (kelnerzy przyjmują zamówienia przy basenach i donoszą drinki do leżaka, nie trzeba samemu iść do baru). Pokoje były czyste, sprzątane codziennie. Na wszystkie posiłki do restauracji głównej nie wchodzi się na „własną rękę”, ale do stolika już nakrytego na odpowiednią ilość osób prowadzi obsługa restauracji. Oczekiwanie na wolny stolik trwało maks. kilka minut. I to jest fajniejsze niż ludzie przepychający się w poszukiwaniu stolika. I WAŻNE: na kolację mężczyźni są wpuszczani w krótkich spodniach (nie w szortach). Tak więc „dress code” nie jest tak surowy jak w opisie hotelu, gdzie mowa tylko o długich spodniach. G) Inne uwagi: > Na Rodos w lecie wiatr wieje zawsze od zachodniej strony – czyli od morza przy hotelu Rhodes Bay. W efekcie na przy plaży są zawsze fale, wodą jest wzburzona i pełna piasku. Na plaży w okolicy hotelu poza odmianami windsurfingu nie ma innych atrakcji (typu „jazda na bananie” – sam nie wiem dlaczego). „Spokojne” plaże są po drugiej, wschodniej stronie wyspy. > Warto wypożyczyć samochód. Wystarczą 2, góra 3 dni. W holu hotelu jest wypożyczalnia, a poza hotelem jest ich mnóstwo. Proszę jednak uważać z ubezpieczeniem, bo ta z hotelu daje ubezpieczenie z udziałem własnym 200-300 Euro. W razie szkody (gdy nie ma wskazanego innego sprawcy) pierwsze 200-300 Euro z kosztów naprawy płaci wynajmujący. Ja pożyczyłem więc auto poprzez rezydentkę Rainbow – parę euro więcej niż w holu, ale miałem pełne ubezpieczenie i spokojną głowę. > Jadąc do miasta Rodos samochodem trzeba pamiętać o lokalnej specyfice. Jak w wielu krajach Europy ewentualne miejsca do parkowania zaznaczone są trzema kolorami (na asfalcie): biały – darmowe parkowanie, niebieski – parking płatny, żółty – zakaz parkowania. Oczywiście w centrum przy starym mieście w Rodos wszystko jest albo żółte albo niebieskie. Ale tutaj wszyscy parkują na miejscach „niebieskich” i nie płacą w parkometrach, a z drugiej strony nikt nie sprawdza zaparkowanych samochodów. „THIS IS GREECE”. > Wstęp do wszystkich atrakcji (typu muzea, akropol w Lindos, itp.) jest możliwy na bilety ulgowe dla seniorów powyżej 65 roku będących obywatelami UE (może dla kobiet wystarczy 60 lat ?). Zniżka to 50%. Ale trzeba mieć polski dokument tożsamości przy sobie. I trzeba się o to spytać w kasie, bo nigdzie w cennikach przy kasach nie ma takich informacji. Może dla seniorów jest też zniżka na autobus, ale tego nie sprawdziłem (bo zbyt późno na to wpadłem). > W lipcu, a więc w pełni sezonu, bywało, że przy basenach po śniadaniu brakowało wolnych leżaków. Trzeba więc jednak wcześniej „rzucić” ręcznik, by mieć potem miejsce. Ja nigdy nie robiłem tego przed 9:00, ale być może ktoś zrywał się już o szóstej by zaklepać wymarzoną miejscówkę.

3.5/6

Iwona Marzena, Kobyłka 06.07.2019

Średni hotel max 3,5*

Dodaje kolejny raz opinie i mam nadzieje, ze tym razem bedzie widoczna. Wyjazd 7 - 17.06.2019. Hotel absolutnie nie 5*! Podzielamy kilka wcześniejszych mało pochlebnych opinii. Pokoje dla polaków, a przynajmniej Klientów Biura Rainbow najgorszy standard i najgorzej umiejscowione w hotelu. Kupując wyjazd nie mieliśmy takiej świadomości, bo biuro nie uprzedziło, że jest to standard ekonomiczny:( Prysznic 60 x 60 cm, ukryty za drzwiami łazienki cały w grzybie. Wymiana ręczników - owszem, sprzątanie - nie. Posiłki bardzo przeciętne. mało urozmaicone, znikoma ilość ryb i owoców morza. Plaza, chociaż dobrze zorganizowana zupełnie nie pozwalająca na wypoczynek, bo umiejscowiona przy bardzo ruchliwej ulicy, a więc hałas i spaliny w duzych ilościach. Atutem hotelu jest jego położenie, na wzgórzu, które zapewnia cudne widoki. Wyspa Rodos piękna. Stare miasto stolicy koniecznie do zwiedzenia.

3.5/6

Dawid Szczecin 27.03.2014

Bardzo fajny i ciekawy hotel, ale mimo wszystko nie idealny

Hotel znajduje sie w ciekawej lokalizacji, niedaleko miasta Rodhos, Niesamowity widok rozposciera sie z najwyzszych pieter hotelu. Nie wszyscy jednak maja te szczescie aby trafic na pokoj z niezwyklym widokiem. Nam akurat sie trafil pokoj dla sluzby, maly, schowany gdzies za hotelem z widokiem na okoliczne krzaki niestety... Generalnie wspomnienia bardzo pozytywne, bardzo mila obsluga, jedzenie moze nie najwyzszej kategorii ale bylo ok. Wieczory klimatyczne organizowane przez hotel w sam raz do przygotowania sie przed wieksza impreza ktora napewno znajdziecie w centrum Rodhos!

3.0/6

Łukasz, Wrocław 10.07.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

Rhodes Bay Hotel

Dobre wyżywienie, bardzo różnorodne. Pokój słaby miał być z widokiem na morze a był w większości z widokiem na ściany budynków obok, w miarę czysto ale były ślady grzyba na suficie w łazience. Obsługa baru przy basenie i w restauracji bardzo fajna i pomocna, obsługa w recepcji mogłaby być milsza. Plaża ok, piaszczysto kamienista, leżaki w większości stare i nieczyszczone. Za mało leżaków przy basenie.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem