Opinie o Tsampika

Kategoria lokalna: 3

5.0/6
(620 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.2
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
4.7

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Mieszane wrażenia

    DOMINIKA, Słupsk 03.10.2019

    Pierwsza informacja która powinniście usłyszeć jadąc do Grecji - gwiazdki w hotelach są zawyżone. Czyli hotel 5 gwiazdkowy tam to u nas 3 gwiazdkowy. Bardzo na plus umiejscowienie hotelu. Zdjęcia na stronie są pokoju typu komfort. Pokoje typu standard jeśli chodzi o łazienkę są bardzo słabego poziomu więc proponuję dopłacić i mieć jakiś poziom. Jeśli chodzi o godziny posiłków jak najbardziej w czasie, hotel nie przygotowuje lunch boxow. Jakość jedzenia bardzo słaba. Razem z mężem w ogóle nie jedliśmy mięsa (po pierwszym dniu jak pokroilam je i raz że wydawało się niedosmazone, a dwa że były normalnie widoczne żyły). Śniadanie jeszcze jest w miarę, ale obiad i kolacja słabe. Bardzo często na nie jedliśmy frytki plus surówka bo nie było co. Drugi minus że jedzenie jest niepodpisane. Nie wiadomo co jest na tacach trzeba pytać. Basen codziennie czyszczony. Odgórny zakaz kąpieli po 18. Leżaki bezpłatne, ale takich wygodnych z ustawianym zagłówkiem jest niewiele. Ogólnie jakbym miała jechać jeszcze raz nie wybrałabym tego hotelu i nie polecała innym. Kupiliśmy dwie wycieczki fakultatywne. Wycieczka do Symi średnio ciekawie prezentowana przez przewodniczkę. Często powtarzała te same rzeczy po 2-3 razy jakby nie miała już o czym mówić. Za to bardzo polecam objazd Rodos! Pani Asia (jeśli dobrze pamiętam) bardzo fajnie opowiadała, dużo ciekawostek, chętnie opowiadała na pytania. Rezydentka bardzo pomocna. Zawsze pod telefonem. Fajnie że plaża jest piaszczysto-zwirowa więc nie trzeba mieć specjalnych butów. Niedaleko przystanek autobusowy z którego można dojechać do Rodos i na zatokę Quinn.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    dobry

    Izabela 01.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2023

    bardzo czysty pokoik, mili wlasci iele już wiekowi i schorowani troszkę , choć śpiąc w recepcji w fotelu chyba każdy by szybko się zestarzał, bar słabiutki zarówno napoje jak i wystrój (skasen), animacje słabiutkie w zasadzie dla dorislych zerowe, hotel dla emerytów i chcących całkowitej ciszy, 3,5 gwiazdki to zbyt wiele. Ale czysciutki pokoik a to nr1 za tą cenę

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wszystko okej ale..

    Magda, 02.09.2022 r 02.09.2022

    Wszystko było okej, ale na sam koniec pobytu byłam bardzo rozczarowana. Chcieliśmy dokupić dobę hotelową, ponieważ wyjazd mieliśmy o 21. Gdy przychodziliśmy do recepcji cały czas kierownik mówił ze jest to możliwe i żebyśmy przyszli rano. Przyszliśmy rano to nie można było tego załatwić, bo kierownik je śniadanie. Gdy przyszliśmy po śniadaniu o godzinie 10:00 powiedziano nam ze jest brak możliwości dokupienia doby, ponieważ przyjeżdzają inni goście. Mieliśmy tylko godzinę, aby spakować swoje rzeczy.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Dla niewymagających

    Paweł 04.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Do samego organizatora brak jakichkolwiek zastrzeżeń. Przelot bez problemów, transfer również. Natomiast co do hotelu to jednak bardziej jest tylko nocleg dla osób które przyjeżdżają zwiedzać a nie wypoczywać. Ponieważ oferta hotelu bardzo uboga oraz zero przyjemności z przebywania w pokoju hotelowym.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Wakacje na mocne 3

    Amadeusz 24.07.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023

    Na początku zaznaczę, że w tym hotelu byliśmy już w 2019 roku i kierowani dobrymi wspomnieniami postanowiliśmy wybrać się do Tsampiki również w tym roku. Więc tak... wylot o 2:30 w nocy na miejscu w hotelu byliśmy około 7 nad ranem, opaski all inclusive otrzymaliśmy dopiero o 12:00 bo według hotelu śniadanie nam się nie należy, a jeszcze co gorsza dla właściciela ktoś mógłby zacząć przedwcześnie korzystać z napojów. Następnie pokój o godzinie 15:00 bo wtedy zaczyna się doba hotelowa i pomimo, że byłby posprzątany wcześniej to i tak trzeba czekać. Dobrze, że chociaż można się przespać przy basenie na leżaku. Pokój mieliśmy w lepszym standardzie - superior, bardzo mały ale wystarczający bo w końcu nie w nim się spędza wakacje. Co jest nie do zaakceptowania to to, że w pokoju znajdują się drzwi do sąsiedniego pokoju, są zamknięte ale słychać przez nie nawet najmniejsze szepty. W hotelu segregacja między Polakami - niebieskie opaski, a resztą świata - pomarańczowe opaski. Jak twierdzi właściciel, który jest mega dziwakiem jest to podyktowane tym, że ludzie z innych państw nie są sknerami. Poza właścicielem reszta obsługi miła i pomocna, pokoje sprzątane codziennie wraz z wymianą ręczników. Basen odnowiony z niezbyt chlorowaną i nie słoną wodą, jest ok. Jedzenie różnorodne i bardzo smaczne, ale jak idziesz z dokładką to czujesz wzrok właściciela. Na plażę spacerem ok 10 min, czysta, piaszczysta z łagodnym zejściem. W hotelu animatorki z Rainbow które należało by wymienić bo jedyne animacje to włączanie muzyki na 30 min. Kończąc wyjazd niestety nie miła sytuacja spowodowana z winy rainbow wycieczka miała trwać 8 dni tylko dlatego, że przylot do Polski miał być o godzinie 1:00 przez co poprzedniego dnia trzeba było opuścić pokoje do godziny 11:00 i czekać. Nie było by nic złego w tym ale dopytywałem o tą sytuację przed wylotem i miałem zapewnienie, że ostatni dzień w którym mieliśmy być w nocy w Polsce też się wlicza w doby hotelowe i do samego końca będziemy mogli korzystać z wszystkich wygód hotelu. Oczywiście można było korzystać, ale przezorny właściciel kazał w ostatnim dniu zapłacić sobie, i tak przedłużenie doby hotelowej do 18:00 25eur/os, przedłużenie all inclusive 20eur/os. Pomimo wyżej wymienionych rzeczy jesteśmy zadowoleni z wyjazdu lecz do tego hotelu już nie wrócimy, a z usług rainbow nie wiem czy kolejny raz skorzystam.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Wakacje wrzesień

    Magdalena, Mirków 18.10.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    Na wakacjach byłam w drugiej połowie września wraz z moim chłopakiem. Oboje mówimy po angielsku jednak już od samego początku mieliśmy problem dogadać się ze starszą Panią w recepcji. Przylot mieliśmy chwilę po 7 rano, Pani powiedziała nam, że pokój dostaniemy około 12:00 i że rzeczy możemy zostawić w holu. O 12:00 usłyszeliśmy że jeszcze 30 minut, później dostaliśmy jedynie opaski więc mogliśmy zjeść lunch i napić się czegoś (wcześniej też mogliśmy ale za dopłatą 5 Euro). Finalnie klucz do pokoju otrzymaliśmy po 14:30 po rozmowie z właścicielem, Pani zwodziła nas i za każdym razem odpowiedź była ta sama "za 30 minut". Gdybyśmy wiedzieli, że pokój dostaniemy po ponad 7h to na pewno poszlibyśmy na plaże i obiad a tak czekaliśmy w holu zmęczeni z myślą, że 30 minut to przecież nie tak dużo. Pokój standard całkiem w porządku, czysto, sprzątany codziennie. W pokoju był telewizor, klimatyzacja- nie zbyt czysta ale jednak przydatna, bardzo nie podobało nam się jednak to, że po paru dniach podczas naszej nieobecności bez żadnego słowa ktoś wszedł i zabrał pilota od klimatyzacji. Myślę, że to dość nieprofesjonalne i wolałabym, aby przy przekazywaniu nam klucza właściciele otwarcie powiedzieli że klimatyzacja jest dodatkowo płatna, zapłaciłabym i byłoby wszystko jasne a takie zabieranie podczas nieobecności nie było zbyt miłe. Jeżeli chodzi o jedzenie codziennie potrawy powtarzały się, chociaż był spory wybór to po tygodniu byłam już znudzona i zwyczajnie nie miałam ochoty na nic co tam podawali. Jest oczywiście możliwość kupienia pizzy/tostów przy barze, jednak nie polecam, gdyż dostaliśmy spleśniałego tosta. Ciekawe jest też to, że Polacy dostają opaski w kolorze niebieskim, natomiast inni obcokrajowcy pomarańczowe co daje im możliwość korzystania z większej ilości alkoholi (my mogliśmy pić drinki na bazie uzo, wino oraz piwo), zauważalną różnicą było również to, iż osoby z pomarańczowymi opaskami nie musiały czekać na pokój, miały go znacznie wcześniej niż my. Lokalizacja dość dobra, blisko do morza (plaża piękna, duża, piaszczysta) i centrum miejscowości, chociaż hotel na uboczu co powoduje ciszę i spokój. Z całego pobytu jestem całkiem zadowolona, mimo paru niedogodności, atmosfera była przyjazna, obsługa hotelu miła i pomocna. Polecam ale na krótszy okres niż 2 tygodnie.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Opinia

    Iwona, Lublin 30.08.2018 | Termin pobytu: lipiec 2018

    Jakie pieniądze taki hotel :-) Na pewno nie dla osób wymagających. Szkoda, że w ofercie nie ma zdjęcia drugiego hotelu, w którym mieszkają rodziny z dziećmi.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Nie polecam

    Artur 10.10.2017 | Termin pobytu: wrzesień 2017

    Hotel na uboczu miejscowości Faliraki. Około 15 minut spacerem od plaży i 20/25 minut od centrum miejscowości. Sam hotel najlepsze czasy świetności ma za sobą. Część obiektu jest odnowiona. Pokój był czysty, codziennie sprzątany. Sam obiekt raczej zaniedbany, brudna sala restauracyjna, brudny basen, brudne toalety obok basenu (przez tydzień nie uzupełniono mydła). Typowe greckie podejście. Co wieczór (18-23) głośna muzyka lub film w polskiej strefie rozrywki, która funkcjonuje tam od tego sezonu. Zabija cały klimat Grecji. Jedzenie pozostawia wiele do życzenia, jeżeli chodzi o różnorodność dań - mały wybór choć wszystko świeże - przygotowywane na bieżąco. Ogólnie oceniam hotel na tyle gwiazdek ile fizycznie posiada. Idealny do samego noclegu. Plaże w okolicy - bardzo fajne, piaszczyste.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    17

    ....

    ....ss 29.08.2017

    Byłam w tym hotelu razem z chlopakiem i jestesmy rozczarowani pokojem ponieważ wykupując wycieczke w ofercie byly zdj pokoju w lepszym standardzie natomiast na miejscu okazalo sie ze zostalismy przydzieleni do pokoju w slabym standardzie ktory nie mozna porownać z pokojem ktory zostal nam pokazany w biurze podróży zatem coś nie gra skoro nie przydzielaja tych lepszyh pokoi to po co są one w ofercie ? .. w tym pokoju juz pierwszego wieczoru doslownie godzinie po przyjezdzie zauwazylsmy ze klimatyzacja nie dziala zatem poszlam do recepcji i poinformowalam problem zostal rozwiazany , nastepnym problemem byl Tv ktory poczatkowo w ogole nie dzialal a pozniej po pomocy pewnego Pana z hotelu dzialal ale nie tak jak powinnien. W lazience byl brodzik bez kabiny zatem za kazdym razem musialam przecierac podloge w lazience ktora byla calkowicie zalana wlasnie przez brak kabiny i co wiecej słuchawka od prysznica nie miala uchwytu wiec trzeba bylo trzymac. Gdy zglosilismy problemy z pokojem do osoby z Rainbow dostalismy sms zwrotnego iż jest mozliwosc zamiany pokoju ale 20 euro za dobe, wiec kpina totalna, skoro w tej cenie nie obowiazywal ten lepszy pokoj to czemu byl przedstawiony w ofercie? Natomiast z tego co zauwazylismy inni goście co przyjechali do tego hotelu razem z nami mieli wląsnie pokoje o lepszym standardzie a nie uwierze aby kazyd z tych osob doplacal jeszcze tyle pieniedzy za pokoj !! Cos pozytywnego to obsluga , lokalizacja i jedzenie. Chociaz powinno bys wiecej alkoholu ktore obejmuje all inclusive.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Tsampika - Średni hotel

    Karolina, Jastrzębie-Zdrój 22.07.2019

    Od czego by tu zacząć ... Hotel 3 gwiazdkowy, niski przedział cenowy, dlatego nie ma co się spodziewać luksusów. Ale przy wyborze hotelu zwróć uwagę na moją opinię, a nóż zmienisz zdanie hehe ;)

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem