5.0/6 (93 opinie)
Kategoria lokalna 4
0.5/6
Od całego serca nie polecam tego hotelu! Serwis po prostu okropny. Dużo ludzi, wszędzie są kolejki. A zaczęło się wszystko od tego, że po 10 godzinach oczekiwania nasz lot był odwołany. Zgubiliśmy całą dobę hotelową. Na reklamację nikt nie odreagował: ani Rainbow, ani Smartwings. Byliśmy tam 14 dni, przez tydzień wracamy do pokoju, a klucz elektroniczny zablokowany! Zaczęliśmy wyjaśniać co się stało? Okazało się, że Rainbow zgłosił nas tylko na 7 dni. Nikt w hotelu z nami się nie skontaktował, nie zadzwonił, po prostu zablokowali klucz i tyle! I zaczęli rządzić w naszym pokoju w naszej nieobecności - przynieśli dodatkowe łóżko dla kolejnych gości!!! Nikt nawet nie przeprosił! To masakra! Polska rezydentka w hotelu w ogóle niczym nie pomaga i tam się nie znajduje. Chcę tylko sprzedawać wycieczki, a na pytania nie odpowiadała. Jeszcze mogę napisać 20 punktów, czemu lepiej nie lecieć do tego hotelu, ale szczegóły opisałam w opinie na stronie Tripa*visor. Kiedy macie do wyboru inne hotele, lepiej zastanawiacie się o nich. Najgorsze wakacje w naszym życiu! Serwisowi Rainbow również 1*. Nigdy więcej z wami!