Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jesteśmy bardzo zadowoleni z wypoczynku. Świetny hotel, jedzenie przepyszne, obsługa przesympatyczna, okolica bardzo ciekawa. Piaszczysta plaża i ciepłe morze dopełniło całości. Czytałam opinie, że plaża nie jest blisko... nieprawda - idzie się 5 minut (może daleko dla osób, które ograniczały pobyt do leżakowania przy basenie;)). Szczerze polecamy. ♥️
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel czysty, zadbany, nowoczesny. Większość klientów to Polacy (podczas naszego pobytu jakieś 90% to nasi rodacy). Jedzenie bardzo dobre i urozmaicone, przepiękny widok na zatokę z restauracji. Pokój dobrze wyposażony (sejf, lodówka, klimatyzacja w cenie). Na terenie całego obiektu dostępne wifi (czasem nie łapało wewnątrz pokoju, ale na balkonie czy nad basenem internet śmigał bardzo szybko). Plusem pokoju było to, że po usunięciu karty magnetycznej z gniazda, np. po wyjściu z pokoju, nadal działał prąd (można było ładować telefon i chodziła klimatyzacja, dzięki czemu po powrocie do pokoju było chłodno). Jeżeli chodzi o COVID to hotel spełniał wszelakie normy - nad basenem i przy barze leżaki i stoliki z zachowaną odległością, dużo stacji z płynem dezynfekcyjnym, leżaki po opalaniu były dezynfekowane przez panie sprzątające. W restauracji było to rozwiązane w taki sposób, że każdy siadał do stolika, skąd następnie był prowadzony przez kelnera do stołu szwedzkiego i tam posiłki nakładali kucharze (bez problemu można było się dogadać co się chce jeść i w jakiej ilości) - miało to na celu uniknięcie tłoku przy szwedzkim stole i przebiegało bardzo sprawnie. Kolejnym plusem jest polskojęzyczna obsługa w hotelu (kelner i barmanka). Woda w basenie czysta, codziennie chlorowana i oczyszczana z liści i wszelakich śmieci, dostępny brodzik dla dzieci. Leżaków sporo, każdy znalazł miejsce dla siebie. W barze przy basenie opcja all inclusive dostępna od 10 do 23 z bardzo szerokim menu - od kanapek, przez pizze i frytki, po ciasta, owoce i lody. Ogromny wybór napojów (alkoholowych i nie) - kolorowe drinki wliczają się w pakiet all :) Brak animacji (dla nas to ogromny plus! - cisza i spokój). Do centrum (sklepy spożywcze, z pamiątkami, bary i tawerny) 10min spacerem. Jedyny minus pobytu - wąska, aczkolwiek piaszczysta plaża. Woda w morzu krystalicznie czysta, ciepła. Zdecydowaliśmy się wypożyczyć samochód i samodzielnie zwiedzać wyspę. Pobyt jak najbardziej udany!!! :)
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel White Olive położony jest w miejscowości Pefkos, w której znajdziemy restauracje, bary i markety. Do malowniczej miejscowości Lindos, która jest jednym z głównych punktów turystycznych podczas wizyty na Rodos jest zaledwie 4 kilometry. Sam hotel jak i pokoje są w bardzo dobrej kondycji, urządzony ze smakiem w dość minimalistycznym stylu. Bardzo kameralny, nie odczujemy tu natłoku innych gości jak ma to miejsce w większych kompleksach. Kuchnia na dobrym poziomie, każdy znajdzie coś dla siebie. Jedzenie jest dość różnorodne, niektóre posiłki się powtarzają. Obsługa hotelu uśmiechnięta, pomocna i bardzo kontaktowa. Basen odpowiednich rozmiarów, a ilość leżaków wystarczająca. Czytając negatywne opinie mam wrażenie, że niektórzy mają zawyżone oczekiwania względem ceny którą płaci się za wakacje w tym hotelu. Polecam niezdecydowanym, ja jestem zadowolony.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo fajny hotel, wygląda jak nowy, zadbany, codziennie czyszczony i sprzątany. Świetny układ budynków z chodnikami miedzy nimi i wspaniała roślinność. Bardzo dobre i różnorodne jedzenie. Basen i brodzik czysty i zadbany. Obsługa przemiła i bardzo sympatyczna. Polecam ten hotel!