Opinie klientów o White Olive Premium Lindos

5.3 /6
456 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.1
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.5/6

Jarek 11.07.2022

Wspaniałe wakacje

Bardzo udane wakacje. Czyste pokoje, bardzo miła obsługa. Wszyscy uśmiechnięci. Wspaniałe jedzenie i bardzo duży wybór. Każdy znalazł coś dla siebie. Wspaniała atmosfera.Jarek

5.5/6

Grazyna, Wrocław 22.09.2021

Rodos w sierpniu

Miałam przyjemność przebywać w hotelu White Olive Premium Lindos w drugiej połowie sierpnia 2021 .Pomimo pandemii pobyt uważam za bardzo udany.Hotel położony w spokojnej miejscowości Pefkos składa się z kilku dwupiętrowych budynków , otoczonych zielenią. Pokój elegancki, czysty, bardzo miła obsługa recepcyjna.Znakomite było jedzenie, bardzo różnorodne, smaczne i świeże.Czułam się bezpiecznie z uwagi na zastosowane przepisy ( bufet ale nakładanie jedzenia w rękawiczkach, obsługa w maseczkach)- jedzenie na świeżym powietrzu , przy stolikach z widokiem na morze.Samo dojście do morza zajmowało mi około 10 minut , plaża piaszczysta , wejście do morza z łagodnym spadem.Rezydentka z biura Rainbow - p.Monika to wyjątkowo profesjonalna a jednocześnie sympatyczna i życzliwa osoba.Polecam też wycieczki, proponowane przez biuro - objazd Rodos oraz rejs statkiem na wyspę Symi.Wyspa jest piękna ( dolina motyli !!)Na pewno chciałabym tam wrócić.

5.5/6

EDYTA, BOLECHOWICE 15.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Doskonały tygodniowy pobyt

Pobyt tygodniowy na przełomie czerwca i lipca 2024, rodzinny. Hotel kameralny, bardzo zadbany, z doskonałym serwisem. Załoga uśmiechnięta i pomocna. Naprawdę warto. Do plaży dość blisko. Morze fantastyczne, wejście do wody- komfortowe (drobny piasek). Plaża dość wąska- mieści się jeden rząd leżaków (cena dwóch leżaków i parasola 18 EUR za dzień). Hotel położony blisko przystanka autobusowego, z którego można bez problemu dostać się w różne warte zobaczenia miejsca na wyspie (Prasonissi, Lindos, Rodos, itd.) Autokary nowe, czyste, klimatyzowane, dość punktualne, stosunkowo niedrogie (bilet do Lindos 2 EUR)

5.5/6

Joanna, Warszawa 09.10.2021

Oaza relaksu

Wybór hotelu White Olive Premium Lindos to był zdecydowanie strzał w dziesiątkę! Pierwszą i najważniejszą zaletą hotelu jest jego....niewielki rozmiar co sprawia, że goście mogą się poczuć bardzo ekskluzywnie. W porównaniu do olbrzymich hoteli liczących kilkaset pokojów, cztery restauracje i nieliczoną ilość basenów, sal zabaw itp. White Olive w Pefkos wydaje się być spokojnym, cichym, wręcz dyskretnym pensjonatem. Idealny dla par - paradoksalnie rezygnacja z rozlicznych atrakcji, zapraszania animatorów, średniej wielkości, ale bardzo ładny basen , pewna atmosfera intymności powodują, że hotel jest odpowiednim miejscem zarówno dla osób młodych jak i seniorów ale przyjeżdżających we dwoje, niekoniecznie w większej grupie. Cały kompleks kilku budynków jest jak spod igły, wszystko wręcz pachnie nowością, dodatkowo bardzo podobała mi się roślinność wkomponowana w teren hotelu oraz maleńka, klimatyczna kapliczka, która nadawała greckiej atmosfery całemu miejscu. Od restauracji, serwowanych potraw (głównie niezłej, greckiej kuchni), przez obsługę (punkt dla menedżerów, że pomyśleli o osobach nieznających angielskiego - wśród obsługi zawsze była osoba władająca językiem polskim!) po opiekę rezydenta - jeszcze nigdy nie spotkałem się z tak wysokim standardem we wszystkich sferach jednocześnie. Co można poprawić? Jest kilka kwestii na które menedżer hotelu powinien zwrócić uwagę, są to rzeczy niewielkie, ale z pewnością jeszcze bardziej podwyższyłyby standard wypoczynku wszystkich gości. Pierwszą taką kwestią jest....woda. Zarówno w restauracji, jak i w pokojach woda ma nieprzyjemny , słony posmak. Podczas brania prysznica nie ma to wielkiego znaczenia, ale jeżeli ta sama woda służy do parzenia kawy w ekspresie w restauracji, to już stanowi problem. Goście rozmawiając między sobą polecali sobie zamawianie kawy w ...snackbarze , gdzie woda jest pozbawiona słonego posmaku. Druga kwestia to projekt pryszniców w pokojach. Moim zdaniem powinny być nieco bardziej zabudowane od strony umywalki. Każdorazowe wzięcie prysznica powoduje, że jakkolwiek osoba nie byłaby uważna, to i tak połowa łazienki jest zalana. Oczywiście niedaleko toalety znajduje się odpływ, służący pozbyciu się nadmiaru wody z podłogi, natomiast zwyczajowy gość i tak musi stąpać przez jakiś czas po mokrej podłodze, a jeżeli rozłoży na niej ręczniki / chodniki, to zaraz stają się one brudnymi, mokrymi ścierami i wyglądają po prostu nieatrakcyjnie. Sytuacja w łazience burzy takie poczucie schludności i czystości, które jest bardzo odprężające podczas urlopu, nikt nie chce się zajmować non stop czyszczeniem podłogi. Nie mówiąc o tym, że zwiększa się świadomość ekologiczna i nikt nie chce oddawać każdego dnia ręczników do prania. Trzecia kwestia (i ostatnia) to wielkość toalet przy basenie . Drzwi do kabin toalet otwierają się tak, że ktoś to obmyślił z dokładnością co do milimetra, żeby drzwi nie dotknęły muszli podczas otwierania. Tylko co zrobić z człowiekiem? Bo taka osoba , będąc w środku kabiny musi przycisnąć się do ściany, bądź wcisnąć pomiędzy muszlę a ścianę, żeby otworzyć drzwi....Niemniej jednak pobyt w hotelu uważam za bardzo udany, to był zdecydowanie mój najlepszy wyjazd all inclusive!
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem