5.3/6 (510 opinii)
5.5/6
Wybór hotelu White Olive Premium Lindos to był zdecydowanie strzał w dziesiątkę! Pierwszą i najważniejszą zaletą hotelu jest jego....niewielki rozmiar co sprawia, że goście mogą się poczuć bardzo ekskluzywnie. W porównaniu do olbrzymich hoteli liczących kilkaset pokojów, cztery restauracje i nieliczoną ilość basenów, sal zabaw itp. White Olive w Pefkos wydaje się być spokojnym, cichym, wręcz dyskretnym pensjonatem. Idealny dla par - paradoksalnie rezygnacja z rozlicznych atrakcji, zapraszania animatorów, średniej wielkości, ale bardzo ładny basen , pewna atmosfera intymności powodują, że hotel jest odpowiednim miejscem zarówno dla osób młodych jak i seniorów ale przyjeżdżających we dwoje, niekoniecznie w większej grupie. Cały kompleks kilku budynków jest jak spod igły, wszystko wręcz pachnie nowością, dodatkowo bardzo podobała mi się roślinność wkomponowana w teren hotelu oraz maleńka, klimatyczna kapliczka, która nadawała greckiej atmosfery całemu miejscu. Od restauracji, serwowanych potraw (głównie niezłej, greckiej kuchni), przez obsługę (punkt dla menedżerów, że pomyśleli o osobach nieznających angielskiego - wśród obsługi zawsze była osoba władająca językiem polskim!) po opiekę rezydenta - jeszcze nigdy nie spotkałem się z tak wysokim standardem we wszystkich sferach jednocześnie. Co można poprawić? Jest kilka kwestii na które menedżer hotelu powinien zwrócić uwagę, są to rzeczy niewielkie, ale z pewnością jeszcze bardziej podwyższyłyby standard wypoczynku wszystkich gości. Pierwszą taką kwestią jest....woda. Zarówno w restauracji, jak i w pokojach woda ma nieprzyjemny , słony posmak. Podczas brania prysznica nie ma to wielkiego znaczenia, ale jeżeli ta sama woda służy do parzenia kawy w ekspresie w restauracji, to już stanowi problem. Goście rozmawiając między sobą polecali sobie zamawianie kawy w ...snackbarze , gdzie woda jest pozbawiona słonego posmaku. Druga kwestia to projekt pryszniców w pokojach. Moim zdaniem powinny być nieco bardziej zabudowane od strony umywalki. Każdorazowe wzięcie prysznica powoduje, że jakkolwiek osoba nie byłaby uważna, to i tak połowa łazienki jest zalana. Oczywiście niedaleko toalety znajduje się odpływ, służący pozbyciu się nadmiaru wody z podłogi, natomiast zwyczajowy gość i tak musi stąpać przez jakiś czas po mokrej podłodze, a jeżeli rozłoży na niej ręczniki / chodniki, to zaraz stają się one brudnymi, mokrymi ścierami i wyglądają po prostu nieatrakcyjnie. Sytuacja w łazience burzy takie poczucie schludności i czystości, które jest bardzo odprężające podczas urlopu, nikt nie chce się zajmować non stop czyszczeniem podłogi. Nie mówiąc o tym, że zwiększa się świadomość ekologiczna i nikt nie chce oddawać każdego dnia ręczników do prania. Trzecia kwestia (i ostatnia) to wielkość toalet przy basenie . Drzwi do kabin toalet otwierają się tak, że ktoś to obmyślił z dokładnością co do milimetra, żeby drzwi nie dotknęły muszli podczas otwierania. Tylko co zrobić z człowiekiem? Bo taka osoba , będąc w środku kabiny musi przycisnąć się do ściany, bądź wcisnąć pomiędzy muszlę a ścianę, żeby otworzyć drzwi....Niemniej jednak pobyt w hotelu uważam za bardzo udany, to był zdecydowanie mój najlepszy wyjazd all inclusive!
5.5/6
Jedne z najfajniejszych wakacji :) Hotel ładny , nowoczesny czysty. Pokoje dobrze urządzone. Super restauracja z widokiem na morze. Posiłki smaczne i urozmaicone. Obsługa bardzo miła, Georgia menadżerka zawsze pytała czy wszystko w porządku. Ogólne wrażenia odnośnie hotelu super! Miłe przyjęcie i wspaniale wypisana kartka od hotelu dla nas z okazji rocznicy ślubu . Fajnie zorganizowane wycieczki fakultatywne- polecamy rejs VIP na Symi. Po prostu żal było wracać....
5.5/6
Polecam w 100% hotel. Obsługa przemiła. Dano nie było takiej obsługi odkąd latamy z Rainbow.
5.5/6
Fantastyczne wakacje ! Cudowny hotel w pięknej lokalizacji. Obsługa przemiła i bardzo uczynna. Polecam