Kategoria lokalna 4
3.0/6
Miła obsługa, dobre jedzenie, brak krxyczacych dzieci. Hotel idealny na złapanie oddechu od codziennej pogoni.
BARTOSZ, LOS - 14.10.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018
0/0 uznało opinię za pomocną
2.0/6
Po tygodniu w tym hotelu, mieliśmy dość Grecji. Od samego początku(zakwaterowania) natknęliśmy się na wszechobecny syf!!! Pokoje nie przygotowane na przybycie gości(mimo godziny 18.30). W łazience nie posprzątane, a śmietnik pełny po poprzednich gościach. Na podłodze szkła, a na balkonie klejący się stolik. Mimo świetnej lokalizacji, hotel odradzam. Jedyny plus to obsługa hotelu(poza paniami sprzątającymi i kucharzem). A propos kucharza- wyglądał jak lump i wiecznie przesiadywał w restauracji z telefonem. Jak byście go zobaczyli, to już byście nie chcieli jeść. Mega plus dla pani Ani(pilotki na wycieczce fakultatywnej). Bardzo kompetentna i wesoła kobieta, która w ciekawy sposób pokazała nam wyspe.Wracając jeszcze do hotelu zapomniałem wspomnieć o zasyfionych toaletach przy basenie, niedziałającym tam prysznicu, i strasznym zapachu z szamba rozchodzącym się po terenie hotelu. Ogólnie odradzam, ale decyzja należy do Was:) Mam nadzieję, że biuro Rainbow doceni moje uwagi, i odpowiednio zareaguje na sytuację w hotelu.
Ireneusz, Gdańsk - 13.09.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018
1/2 uznało opinię za pomocną
2.0/6
Hotel Zenith nie zasługuje na cztery gwiazdki. Nie spelnia podstawowych norm. Budynek i otoczenie mimo niedawnej budowy mają wiele niedogodności - przypomina to tak na prawdę plac budowy. Wiele rzeczy jest zdewastowane. Drzwi do pokoju otwierane na klucz wymagają użycia dużej siły. Szpara pod nimi wynosi około 2 cm, więc dźwięki dochodzące z korytarza utrudniają odpoczynek. Łazienka zaniedbana, brudna ze śladami rdzy i zacieków. Brak zasłony prysznicowej (cała łazienka i część pokoju zalewana wodą podczas kąpieli), brak półek, małych mydełek i szamponów. Uszkodzona deska sedesowa. W pokoju brak stolika i foteli. Tylko jedno biurko i dwa krzesła przyniesione z balkonu. Owe biurko musi służyć za przechowywalnie rzeczy z łazienki. Brak szklanek, butelkowanej wody, mala szafa bez drzwi wyposażona w trzy wieszaki. Pokój z widokiem na ścianę sąsiedniego budynku. Odległość od ściany ok. 2.5 m. Pokój podczas 7 dniowego pobytu sprzątany tylko dwukrotnie w tym drugi raz na wyraźną naszą prośbę. W hotelu śmierdzi kanalizacją. Brak możliwości wynajęcia sejfu. Suszarkę otrzymałam dopiero na żądanie. Jedzenie zimne, nieświeże, a czasem nawet spleśniałe. Woda do picia wyłącznie z kranu. Poza godzinami posiłków brak przekąsek (nie licząc bułki z serem i wedliną ze śniadania). Basen mały i zniszczony (odpadająca farba i wypadające lampy). Niedobór personelu. Brak odpowiedniej ilości szklanek w barach. Szklanki myte ręcznie (w zasadzie płukane bezpośrednio przed napełnieniem).
Robert, Mielec - 08.09.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018
0/1 uznało opinię za pomocną
0.5/6
Hotel przez caly tygodniowy pobyt serwowal na all incl jedzenie zimne, na śniadanie, obiad i kolacje - wszystko zimne, jedynym cieplym posilkiem byla woda do herbaty i kawy, dodatkowo bar przy basenie był czynny do 19 godz zamiast do 22, dodatkowo przez caly pobyt nikt nie donosil papieru toaletowago mimo ze panie "sprzataly" pokoje, z całego serca nie polecam hotelu.
Karolina, Tarnobrzeg - 20.11.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018
0/1 uznało opinię za pomocną