Opinie o Rodzinna przygoda - Andaluzja, Parasol by Dorobe

5.1/6
(80 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.4
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
4.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Przyzwoity hotel za niewielką cenę

    Elżbieta 28.03.2014

    hotel spełnił moje oczekiwanie jak na ilość gwiazdek i cenę.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wybrzeże Słońca

    Milena, Boża Wola 02.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Hotel bardzo blisko morza wyżywienie w miarę, niestety drinki wg nas to tak jakby ich nie było mega słodki mix z automatu obrzydlistwo sprzątanie pokoi codziennie za głośnie animacje

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Majówka w Torremolinos

    Bożena, GLIWICE 11.05.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025

    Piękna okolica. Hotel w drugiej linii zabudowy od plaży. Standard średni. Nasz pokój był bardzo ładny, duży z dużym balkonem, czysty, z dużą łazienką, po remoncie. Niestety, pomimo dopłaty, bez widoku na morze. W hotelu jest czysto. Natomiast bardzo dużym minusem jest restauracja hotelowa: brudne talerze i sztućce (tłuste, z resztkami jedzenia) oraz coś co z nazwy jest kawą. Wyżywienie - bez szału. Personel bardzo miły. Dobra lokalizacja hotelu, blisko plaży, promenady i centrum.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Poprawnie, ale brak klimatu

    JERZY, OSTRÓW WIELKOPOLSKI 06.01.2025 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Hotel duży, ma już swoje lata co widać po wyposażeniu szczególnie po windach. Ulokowany w blokowisku innych hoteli. Dość ograniczony teren wokół, brak podziału na różne strefy co szczególnie irytowało nas wieczorami, gdzie siłą rzeczy musieliśmy słuchać bardzo głośnej muzyki i uczestniczyć w rozrywkach oferowanych przez hotel (karaoke, bingo itp.). Jak ktoś lubi głośną muzykę to może ok. ale przy barze nie dało się rozmawiać. Mi brakowało strefy, gdzie można byłoby spokojnie przy drinku porozmawiać z przyjaciółmi. Brak miejsc z klimatem. W pokoju brak podstawowego serwisu, nawet szklanek do napojów nie mówiąc już o butelce wody. Klimatyzacja w pokoju włączana pstrykiem na ścianie bez żadnej regulacji, skierowana bezpośrednio na łóżko. Prosta droga do przeziębienia dlatego na noc musieliśmy wyłączać. Samo położenie blisko Malagi bardzo dobre. Wycieczki oferowane przez Rezydenta i ich organizacja szczególnie z udziałem Pana Bartosza super. Uwaga: Jeżeli ktoś chce uczestniczyć w wycieczce do Granady i zwiedzić Alhambrę - proszę koniecznie zarezerwować sobie bilet już w Polsce przed wyjazdem w aplikacji Rainbow, bo na miejscu już raczej nie będzie takiej możliwości.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    Hiszpania 2014

    JOLANTA, WYSZKÓW 09.12.2014

    HOTEL SUPER, Z 9 PIĘTRA PIĘKNY WIDOK NA MORZE.PROBLEM BYŁ Z WYŻWIENIEM , OKOŁO 10 OSÓB WŚRÓD ZNAJOMYCH CIERPIAŁO NA OSTRE ZATRUCIE POKARMOWE . MOJA MAMA MIAŁA ZATRUCIE Z BARDZO SILNYMI WYMIOTAMI,AŻ DO UTRATY PRZYTOMNOŚCI.TEN EPIZOD ŻYWIENIOWY SPRAWIŁ ,ŻE WSPANIAŁEGO HOTELU NIE MOGĘ POLECIĆ ZNAJOMYM

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Nie polecam ze względu na wyzywienie

    Patrycja Warszawa 02.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Hotel położony w urokliwym mieście Torremolinos, blisko pięknej piaszczystej plaży. Stary budynek, który został odnowiony. Pokoje czyste, zadbane tak jak na zdjęciach w ofercie. Jedzenie bardzo złe. Podstawowe produkty były najniższej jakości, bar z warzywami składał się w większości z warzyw konserwowych, owoce głównie arbuz i to też nie zawsze, wyjątki stanowiły banany lub ananas. Surówka z obiadu, wkładana była we francuskie rogaliki ze śniadania i serwowana na kolację. Podczas tygodniowego pobytu były 3 kolacje tematyczne, na których faktycznie można było coś wybrać zarówno dla osoby dorosłej jak o dzieci.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    OCENA POBYTY

    Ryszard 19.06.2024

    PODSTAWOWE PYTANIE to takie ; -dlaczego były brudne talerze -szklanki kubki noże widelce???????????????? -pokazując to obsłudze to reakja żadna i olewająca. -pokazywałem menadżerowi i mówiłem rezydentce , czy powiedziała ??? zmian nie było!!!!! -to nie jest hotel 4 gwiazdkowy W HISZPANI .... W BUŁGARII CZY TURCJI OK!! DLACZEGO TAK NIE SZANUJĄ TYRYSTÓW!!! MOJA OCENA TO PONIŻEJ ŚREDNIEJ A 10 STOPNIOWEJ SKALI

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Pobyt w hotelu Parasol

    Zbigniew, Szewna 07.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Pobyt w hotelu pod względem lokalowym i wyżywienia był na poziomie średnim. Niemnie jednak gdy grupa jechała na wycieczkę do Maroka na śniadanie podano stary spleśniały chleb i dżem, zero herbaty lub kawy, po prostu poniżające. Wycieczka była cało dzienna i grupa nie otrzymała żadnego suchego prowiantu na drogę. Wszystko co najgorsze można napisać o rezydencie p. Anna K. Młoda kobieta której w ogóle nie chce się pracować swoje obowiązki usiłuje przerzucic na turystów, wiedząc że jestem organizatorem grupy przysyłała do mnie wiadomości sms żebym uczestników wyjazdu informował o zmianie godziny wyjazdu na wycieczkę, nie intersowała się w żaden sposób turystami za co bierze pensje. Rezydent = żenada

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    radzę omijać ten hotel

    Emilia, Białystok 02.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Niestety, poziom usług oferowanych przez hotel znacząco odbiegał od tego, co zostało nam przedstawione w ofercie. Pragnę zwrócić uwagę na następujące nieprawidłowości: 1. Standard hotelu: Hotel, w którym zostaliśmy zakwaterowani, był na dużo niższym poziomie niż ten, który został obiecany. Wyposażenie pokoju i ogólne warunki nie spełniały oczekiwań, jakie sugerował opis w ofercie. 2. Posiłki: Posiłki serwowane w ramach pakietu all-inclusive były zimne, co znacznie obniżyło komfort naszego pobytu. Dodatkowo, zaskoczył nas fakt, że w barze trzeba było płacić za plastikowe kubki, co nie było wcześniej zaznaczone. 3. Bezpieczeństwo pokoju: Po każdym sprzątaniu pokoju, drzwi pozostawały otwarte, co nie powinno mieć miejsca i mogło doprowadzić do utraty naszych rzeczy. Taka sytuacja jest nie do przyjęcia z punktu widzenia bezpieczeństwa gości. 4. Basen: Woda w basenie była zimna, co czyniło korzystanie z niego nieprzyjemnym. Dodatkowo, kafelki na dnie basenu były uszkodzone, co stwarzało ryzyko skaleczenia. Biorąc pod uwagę powyższe, uważam, że standard usług, za które zapłaciliśmy, był znacznie niższy niż oczekiwany.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Brudno...

    Małgorzata 06.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Informacje otrzymane od Rainbow dotyczące hotelu ( zdjęcia, opis) drastycznie odbiegają od zastanej rzeczywistości. Hotel podobno był modernizowany w 2024 - nie widać nigdzie śladów tej modernizacji. Hotel 4 *, zaniedbany, brudny. Korytarze i drzwi brudne. Basen bardzo mały, brudny, po wejściu na chwilę do wody, oblepiły nas pływające tam włosy. Na stołówce ZAWSZE brudne talerze i sztućce. Miejsce przeznaczone na plażę - mało leżaków, na leżakach brudne , zaplamione materace. W strefie rozrywki dla gości - dwa bilardy - jeden zepsuty, drugi zabrudzony, zaplamiony - ohydny. Automaty co chwilę zepsute. Ręczniki wyglądające jak ścierka do podłogi, stare, nie nadające się do użytku. Żeby skorzystać ze stołówki, trzeba było stać w kolejce. Urlop zamiast być przyjemnością, był dla mnie dodatkową inwestycją - nie dało się korzystać z infrastruktury hotelowej.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem