Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotel bardzo duży, przestronny. Smaczne wyżywienie. Pokoje czyste, codziennie sprzątane. Duży ukłon dla Pani sprzątającej , codziennie inne figury z ręczników układane na łóżku. codzienna wymiana ręczników. Tyle plusów. Plaża też blisko czysta, Niestety wrzesień i pogoda nie dopisała. Zimno i deszczowo. Pozatym okolica nieciekawa. Nie ma co robić w czasie niepogody. Nic ciekawego do zwiedzania. Centrum Obzoru ok 20 minut spacerem od hotelu. Ale to też jedna ulica, trochę budek i to tyle. Nie polecam . Chyba, że ktoś lubi nic nierobienie. Rezydentkę widzieliśmy dwa razy tj w dniu przyjazdu i na drugi dzień rano na spotkaniu.. i tyle. W dniu wyjazdu sami musieliśmy sobie już radzić. Rezydent się nie pojawił.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Plusy: *lokalizacja przy plaży *wyżywienie *dla rodzin z dziećmi Minusy: *kolejki do barów na plaży i basenie *brak drinków na plaży w ramach all, dodatkowo płatne *wspólna plaża oraz bar plażowy z drugim hotelem Sunrise.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Napewno na duży minus zasługuje trasfer na lotnisko. Szczególnie ten powrotny na lotnisko do Polski. Kierowca był realnym zagrożeniem zdrowia i życia dla mojej rodziny i innych pasażerów. Gdyby nie to, że niestety samolot na nas by nie zaczekał, kazał bym się zatrzymać, zadzwonił bym do Rezydenta i zażądałbym drugiego busa. Kierowca jechał jak na torze wyścigowym, jakby wiózł ziemniaki a nie ludzi. Chiałbym podkreślić, że nie byliśmy spóźnieni. Dzieci prawie mi wymiotowały mimo, że nie mają choroby lokomocyjnej. Znacznie przekraczał dozwoloną prędkość. Pasażerowie, którzy już byli w busie jak po nas przyjechał mowili, że 2 razy kierowca przysnął i wjechał na przeciwległy pas. Zatrzymywali się z nim na postój na kawę by go rozbudziła. Jestem kierowcą z 21 letnim stażem, aktywnym na codzień i potrafię rozróżnić szybką a bezpieczną jazdę a szybką a niebezpieczną. Uważam, że biuro podróży powinno mieć nad tym większą kontrolę, np. twarde zapisy umowne, wytyczne dla kierowców itp. Sytuacja ta spowodowała, że raczej będę omijać szerokim łukiem to biuro. I tu postawie kropkę. Na duży plus zasługuje Pani Rezydent, która była na lotnisko. Była cały czas obecna podczas przylotu i odprawy. Pomagała pasażerom, pilnowała wszystkiego. Ogromny profesjonalizm. Hotel fajny, obsługa super.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jesteśmy właśnie w Blue Magic Resort. Hotel oceniam średnio. M Minusy- Zimne jedzenie średniej jakości, lodowata woda w basenie(brak basenu z podgrzewana woda zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych), leżaki wogole nie są myte, stoliki przy leżakach to tragedia są tak klejące i brudne że ochyda, w barze z przekąskami najpierw jedzą wróble a co zostanie mogą zjeść goście (tu jedzenie cały czas zimne) frytki itp. Hotel niby nowy ale na nowy nie wygląda, brak rozrywki bardzo słabe animacje zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych Plusy- plaża przy samym hotelu ładna piaszczysta łagodne zejście do morza, obsługa bardzo miła, pokoje czyste codziennie sprzątane, ręczniki wymieniane codziennie. Ogólnie więcej nie zdecyduje się na pobyt w tym hotelu
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy tu czerwiec/lipiec 22 r z rodziną. Hotel nowoczesny, przestronny, obsługa życzliwa i opiekuńcza. Piękny, duży basen, blisko do morza, leżaki i ręczniki w cenie. Jedzenie smacz i ogromny wybór, przygotowywane na oczach gości. Moglibyśmy ten wyjazd zaliczyć do bardzo udanych, gdyby nie fetor jaki wydzielał się w łazience. Wycieczki też nie możemy zaliczyć do super przygody. Niekompetentne przewodniczki /zbyt leciwe/ nie potrafiły niczego zaoferować.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Widać, że hotel już mocno zużyty. W pokojach i na zewnątrz. Łazienka w fatalnym stanie. Fugi brudne, silikony zagrzybione, korek w umywalce latał na wszystkie strony, szczotka od kibla ułamana ofc. W reszcie pokoju też nie lepiej. Wykładzina odchodziła od podłogi. Na nasz przyjazd w pokoju nie było też posprzątane - ani nie odkurzony, ani nie wyczyszczono łazienki. W szafie zostały ciastka po poprzednich lokatorach. Stąd bardzo niska ocena pokoju. Jego jedynym plusem było to, że był rzeczywiście przestronny. Żądałem wymiany pokoju, ale zarówno recepcja jak i manager Walerii olali temat. Recepcja zorganizowała tylko sprzątanie, a manager stwierdził, że ok nie wygląda to najlepiej, ale nie zrujnuje mi to urlopu. Miał w ciągu 30 min. zadzwonić w sprawie zmiany pokoju/innej formy zadośćuczynienia. Ofc nie zadzwonił. Już też olałem temat bo skoro im nie zależy na dobrej opinii onich smych to mi tym bardziej. Stąd też słaba ocena obsługi, u których słabo również z angielskim. Najlepiej z obsługi wypadli moim zdaniem kelnerzy i barmani. Kratki do odprowadzania wody przy basenie zagrzybione. Z plusów na pewno można wymienić bogatą ofertę restauracji i baru. Przygotowywane posiłki i napoje były naprawdę bardzo dobre. Zdecydowanie na plus to też bardzo dobre dojście do plaży, Sama plaża też ok. Dostęp do leżaków bez najmniejszych problemów. Animatorki robiły naprawdę dobrą robotę. Dzieci zachwycone. ;)
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy w hotelu tylko 3 noce więc ciężko ocenić obiekt. Pokój okej, czysto, komfortowo. Jedzenie w porządku, zdarzało się że było zimne, ale ogólnie to urozmaicone i smaczne. Plaża super, łagodne zejście do wody, leżaki, parasole. Obsługa miła. Na animacje nie udało nam się dotrzeć bo w ostatni dzień dowiedzieliśmy się że scena na której odbywają się animacje znajduje się w sąsiednim hotelu o czym informacji brak. W drodze do hotelu jechała z nami rezydentka, natomiast w drodze na lot powrotny był z nami tylko kierowca, który średnio mówił po angielsku. Jechaliśmy ciasnym małym busem bo którym luzem latały walizki. Była to godzina 23, a kierowca jechał z taką prędkością po ciemnych krętych drogach.. myślałam, że nie dojedziemy. Niemiłe przeżycie, przez które na pewno nie wybiorę biura podróży Rainbow ponownie.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel przyjemny, dobrze położony przy samej plaży,miałam pokój z widokiem na morze i na ostatnim piętrze co było dużym plusem bo nie słychać było gwaru z zewnątrz. Pokój bardzo ładny i duży, serwis sprzątania tylko słabo zorganizowany,ręczniki zmieniane codziennie ale brudna wykładzina na podłodze i nie odkurzana.Jedzenie dobre i urozmaicone. Plaża hotelowa trochę słabo położona bo oddzielona murkiem przez co strasznie tam gorąco bez wiatru i ciasno poustawiane leżaki słabej jakości,my korzystaliśmy z prywatnych i płatnych przy samym brzegu i to był duży plus.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Sam hotel w miarę ok choć dla osób które lubią czas spędzać na plaży bądź basenie. Najgorszą rzeczą było wyżywienie. Praktycznie siedem dni pod rząd jedno i to samo. Dla dzieci ciężko coś wybrać, ogólnie jedzenie mało smaczne i co najgorsze często zimne. Atrakcji wokół brak, do najbliższego miasteczka 3km, można spokojnie plaża przejść. Sama obsługa na plus, choć sprzątanie to wymiana ręczników i uzupełnienie wody/papieru. Mieliśmy pokój na parterze, na balkonie niestety duże ilości robaków i mrówek, nie było szans żeby wyjść i spokojnie usiąść, nawet kostiumy przestaliśmy tam suszyc bo później robactwo włazilo w ubrania.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Położenie hotelu przy plaży Ok. Zagospodarowanie obiektów przy hotelu i basen Ok. Pokój i łazienka w miarę przestronne. Dużo gorzej z czystością przede wszystkim łazienki. Pleśń w kabinie i odpływ pod górkę:). W pokoju brudna wykładzina i klimatyzacja działająca kiedy chciała. Wyżywienie dużo do wyboru ale cały pobyt bez zmian. Jak dla nas monotonnie i często przypalone i mięso i warzywa.