Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Szanowni Państwo Pierwszy raz wyjechałam z biurem Rainbow i chciałam się podzielić kilkoma spostrzeżeniami. Po pierwsze brakowało pilota na lotnisku od początku wycieczki. Wiem, że podróżni przylecieli z różnych miejsc w Polsce, i pilot się nie rozdwoi, ale jego obecność byłaby dużym ułatwieniem w odnalezieniu się na lotnisku i komfortem dla pasażerów w przypadku jakichkolwiek problemów, przykładowo z dokumentami. Po drugie hotel Amfibia. Rozumiem, że dla Bułgarów to już jest prawie koniec sezonu, ale jednak sklepik i bar mogłyby być w tym hotelu jeszcze otwarte. Pokoje nie były wyposażone w czajniki, na szczęście przywiozłam ze sobą grzałkę turystyczną. O kolacjach nie będę się rozpisywać, bo w trakcie naszego pobytu, po interwencji nastąpiła poprawa i kolacje były urozmaicone. Napiszę o obrusach, ponieważ były poplamione i przez kilka dni nikt ich nie wymienił. Po trzecie, jednym z punktów objazdu były odwiedziny we wsi Koziczino, gdzie w jednym z gospodarstw mieliśmy przygotować banicę i szopską sałatkę. W gospodarstwie był kot. Jeżeli to miejsce odwiedzają turyści, a wiadomo, że ludzie są różni, właściciele są obowiązani o zwierzaka zadbać. Kot miał chore oczy i był słabo karmiony. Parę osób (w tym ja) rzucało mu kawałeczki naleśników i odrobinę banicy i wszystko jadł. Ja sama mam koty i psa i nie wyobrażam sobie, że mogłabym doprowadzić je do takiego stanu. Po czwarte Warna. Dlaczego wycieczka nie ma w programie odwiedzenia pomnika - mauzoleum polskiego króla Władysława Warneńczyka? Przecież to jest część historii Polski, dlatego uważam, że pomnik powinien znaleźć się w programie wycieczki. Po piąte, czwartego dnia objazdu miała być wyspa Św. Anastazji. W przypadku złych warunków pogodowych, zamiast wyspy, według programu, miała być wizyta w winiarni i zwiedzanie Burgas. Tymczasem zwiedzania Burgas nie było. Będę wdzięczna, jeżeli pochylą się Państwo nad tym, co napisałam. Poza wyżej wymienionymi, z wycieczki jestem zadowolona i w przyszłości z skorzystam z Waszej oferty. P.S. Niestety, nie udało się dodać zdjęcia kota. Magdalena
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel dobry, położony nad samym morzem w spokojnej okolicy. Pokoje czyste. Miła obsługa.Jeśli chodzi o jedzenie to duży wybór jednak monotonne.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Piękne otoczenie, gastronomia bez zarzutu, hotel nowoczesny, ładny. Blisko morza, duży basen - jest jednak ALE ... Dużą niedogodnścią była nasza łazienka. Wstrętny odór moczu towarzyszył nam przez cały pobyt. Mimo starań sprzątaczek, technika, menadżera i p. Rezydentki nie udało sie rozwiązać problemu. Organizacja wycieczki też słaba, z powodu zbyt leciwego wieku przewodniczek. Mimo tych uwag, polecam ten hotel, jest spokojnie, swobodnie, dobre jedzenie.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo przyzwoity hotel. Nowy. Przestronne i czyste pokoje. Tylko dwie windy w całym hotelu to mało. Biegaliśmy po schodach na 5 piętro. Wyżywienie bardzo dobre. Duży wybór. Strefa basenowa bardzo fajna. Duży basen i mniejszy ze zjeżdżalniami. Leżaków przy basenie nigdy nie brakowało. Plaża szeroka i długa. Hotelowa, leżaki gratis. Piaszczysta. Woda w morzu ciepła. Animacje hotelowe dobrze zorganizowane i atrakcyjne. Niestety wszędzie zezwolenie na palenie papierosów. Taka sytuacja nie powinna mieć w dzisiejszych czasach miejsca.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotel bardzo duży, przestronny. Smaczne wyżywienie. Pokoje czyste, codziennie sprzątane. Duży ukłon dla Pani sprzątającej , codziennie inne figury z ręczników układane na łóżku. codzienna wymiana ręczników. Tyle plusów. Plaża też blisko czysta, Niestety wrzesień i pogoda nie dopisała. Zimno i deszczowo. Pozatym okolica nieciekawa. Nie ma co robić w czasie niepogody. Nic ciekawego do zwiedzania. Centrum Obzoru ok 20 minut spacerem od hotelu. Ale to też jedna ulica, trochę budek i to tyle. Nie polecam . Chyba, że ktoś lubi nic nierobienie. Rezydentkę widzieliśmy dwa razy tj w dniu przyjazdu i na drugi dzień rano na spotkaniu.. i tyle. W dniu wyjazdu sami musieliśmy sobie już radzić. Rezydent się nie pojawił.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Plusy: *lokalizacja przy plaży *wyżywienie *dla rodzin z dziećmi Minusy: *kolejki do barów na plaży i basenie *brak drinków na plaży w ramach all, dodatkowo płatne *wspólna plaża oraz bar plażowy z drugim hotelem Sunrise.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Napewno na duży minus zasługuje trasfer na lotnisko. Szczególnie ten powrotny na lotnisko do Polski. Kierowca był realnym zagrożeniem zdrowia i życia dla mojej rodziny i innych pasażerów. Gdyby nie to, że niestety samolot na nas by nie zaczekał, kazał bym się zatrzymać, zadzwonił bym do Rezydenta i zażądałbym drugiego busa. Kierowca jechał jak na torze wyścigowym, jakby wiózł ziemniaki a nie ludzi. Chiałbym podkreślić, że nie byliśmy spóźnieni. Dzieci prawie mi wymiotowały mimo, że nie mają choroby lokomocyjnej. Znacznie przekraczał dozwoloną prędkość. Pasażerowie, którzy już byli w busie jak po nas przyjechał mowili, że 2 razy kierowca przysnął i wjechał na przeciwległy pas. Zatrzymywali się z nim na postój na kawę by go rozbudziła. Jestem kierowcą z 21 letnim stażem, aktywnym na codzień i potrafię rozróżnić szybką a bezpieczną jazdę a szybką a niebezpieczną. Uważam, że biuro podróży powinno mieć nad tym większą kontrolę, np. twarde zapisy umowne, wytyczne dla kierowców itp. Sytuacja ta spowodowała, że raczej będę omijać szerokim łukiem to biuro. I tu postawie kropkę. Na duży plus zasługuje Pani Rezydent, która była na lotnisko. Była cały czas obecna podczas przylotu i odprawy. Pomagała pasażerom, pilnowała wszystkiego. Ogromny profesjonalizm. Hotel fajny, obsługa super.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jesteśmy właśnie w Blue Magic Resort. Hotel oceniam średnio. M Minusy- Zimne jedzenie średniej jakości, lodowata woda w basenie(brak basenu z podgrzewana woda zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych), leżaki wogole nie są myte, stoliki przy leżakach to tragedia są tak klejące i brudne że ochyda, w barze z przekąskami najpierw jedzą wróble a co zostanie mogą zjeść goście (tu jedzenie cały czas zimne) frytki itp. Hotel niby nowy ale na nowy nie wygląda, brak rozrywki bardzo słabe animacje zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych Plusy- plaża przy samym hotelu ładna piaszczysta łagodne zejście do morza, obsługa bardzo miła, pokoje czyste codziennie sprzątane, ręczniki wymieniane codziennie. Ogólnie więcej nie zdecyduje się na pobyt w tym hotelu
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy tu czerwiec/lipiec 22 r z rodziną. Hotel nowoczesny, przestronny, obsługa życzliwa i opiekuńcza. Piękny, duży basen, blisko do morza, leżaki i ręczniki w cenie. Jedzenie smacz i ogromny wybór, przygotowywane na oczach gości. Moglibyśmy ten wyjazd zaliczyć do bardzo udanych, gdyby nie fetor jaki wydzielał się w łazience. Wycieczki też nie możemy zaliczyć do super przygody. Niekompetentne przewodniczki /zbyt leciwe/ nie potrafiły niczego zaoferować.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Widać, że hotel już mocno zużyty. W pokojach i na zewnątrz. Łazienka w fatalnym stanie. Fugi brudne, silikony zagrzybione, korek w umywalce latał na wszystkie strony, szczotka od kibla ułamana ofc. W reszcie pokoju też nie lepiej. Wykładzina odchodziła od podłogi. Na nasz przyjazd w pokoju nie było też posprzątane - ani nie odkurzony, ani nie wyczyszczono łazienki. W szafie zostały ciastka po poprzednich lokatorach. Stąd bardzo niska ocena pokoju. Jego jedynym plusem było to, że był rzeczywiście przestronny. Żądałem wymiany pokoju, ale zarówno recepcja jak i manager Walerii olali temat. Recepcja zorganizowała tylko sprzątanie, a manager stwierdził, że ok nie wygląda to najlepiej, ale nie zrujnuje mi to urlopu. Miał w ciągu 30 min. zadzwonić w sprawie zmiany pokoju/innej formy zadośćuczynienia. Ofc nie zadzwonił. Już też olałem temat bo skoro im nie zależy na dobrej opinii onich smych to mi tym bardziej. Stąd też słaba ocena obsługi, u których słabo również z angielskim. Najlepiej z obsługi wypadli moim zdaniem kelnerzy i barmani. Kratki do odprowadzania wody przy basenie zagrzybione. Z plusów na pewno można wymienić bogatą ofertę restauracji i baru. Przygotowywane posiłki i napoje były naprawdę bardzo dobre. Zdecydowanie na plus to też bardzo dobre dojście do plaży, Sama plaża też ok. Dostęp do leżaków bez najmniejszych problemów. Animatorki robiły naprawdę dobrą robotę. Dzieci zachwycone. ;)