Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
W Hotelu byliśmy w okresie 27.05 - 10.06.2024 niestety jest to okres przed sezonem. Stosunkowo mało gości, jedynie w weekendy zjeżdżali się lokalni goście co było bardzo dużym utrudnieniem dla takich gości jak My. Zachowanie lokalsów w naszej ocenie pozostawiało wiele do życzenia. Pokój bez rewelacji, 1 piętro w budynku bocznym połączonym z budynkiem głównym z widokiem na wewnętrzne mini pole golfowe, brak czajnika aby przygotować herbatę czy kawę (i tak nie byłoby miejsca na ustawienie czajnika). Pokój można było zmienić za opłatą około 20 Euro za dobę. Opłata 4 Euro za sejf na dobę to w naszej ocenie lekka przesada w Hotelu 4*. Plusem było szybkie zakwaterowanie (przyjechaliśmy około 8.30) z możliwością spożycia śniadania, ostatecznie wyjeżdżaliśmy (do Katowic) z Hotelu o 4.45 w ostatnim opłaconym dniu imprezy. Obsługa, sprzątanie, kuchnia ok. Animacje bardziej aktywne w weekendy, a tak prawie cisza. Wycieczki fakultatywne dobrze zorganizowane Panie rezydentki z dużą wiedzą ale bez lunchu w cenie, co podraża i tak niemałe koszty wycieczki. Na plaży brak leżaków nawet do wypożyczenia - może dlatego, że przed sezonem. Oferta powinna informować kiedy się zaczyna sezon, w Punta dr Moral również totalna cisza bez względu na porę dnia.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy w tym hotelu przez 7 dni. Obsługa z rainbow tragiczna... Do hotelu nie przyjechała z nami rezydentka (bo pojechała do innego hotelu z inną grupą). Problem pojawił się w recepcji, ponieważ nie mieli rezerwacji dla połowy wczasowiczów. Spędziliśmy 4 godziny w holu czekając na przydzielenie nam pokoju, Pani rezydentka telefon odebrała raz, powiedziała, że sprawę zaraz załatwi, poczym kontakt się urwał (nie odbierała telefonu)... Sam hotel jako hotel fajny, aczkolwiek mieliśmy zastrzeżenia co do zapachu w pokojach (niestety przez 2-3 dni strasznie śmierdziało kanalizacją). Jedzenie ok, chociaż trochę monotonne, basen fajny, dużo leżaków, w opcji allinclusive mały wybór przekąsek (chipsy, rogaliki i lody w kubeczkach), drinki ok, ale trzeba było upominać barmanów, żeby lali więcej alkoholu :) Najpięknieszja była 7km plaża, na której były totalne pustki! Ludzie rozkładali się co 100m, strasznie duży odpływ wieczorem (można było wejść 100-150m w ocean od lini brzegowej a woda była do pasa :) Ogólnie wyjazd udany, gdyby nie brak kontaktu z naszą rezydentką i brak animacji po polsku!
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pozytywna
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w hotelu oceniam pozytywnie, polecam ale były pewne braki może się czepiam ale: - pokój fajny duże łóżko, łazienka mała ale wystarczająca ale sejf w pokoju bez drzwiczek, trzeba zapłacić żeby je dostać cena za sejf w mojej ocenie wysoka w stosunku do innych hoteli, - stołówka jedzenie w miarę smaczne choć monotonne niestety obsługa na stołówce kiepska, jak się coś kończy trzeba długo czekać żeby "ktoś" raczył zauważył że pusty półmisek a jak zauważy to trzeba było znów czekać żeby przyniósł, hitem był pan smażący omlety, chyba robił to pierwszy raz w życiu, ponieważ mój omlet wyglądał ja jajecznica, a podczas smażenia doprowadził do zapalenia się oleju na patelni i... poszedł z patelnią gasić olej wodą, to była porażka, na szczęście więcej go nie widziałem, poza tym część dań nie była podpisanych jeżeli były to po hiszpańsku, - drinki, alkohole takie jak w wielu innych hotelach przeciętne, jedynie niezrozumiały był ich opis, była nazwa nic niemówiąca bez wskazania co wchodzi w skład drinka, podobno w celu żeby porozmawiać z barmanem, - animacje to akurat była porażka, animatorzy nic nie robili nawet dobrego wrażenia, wieczorne występy obstawiali zewnętrzni wykonawcy, - basen zewnętrzny OK choć była w nim zimna woda, ale to norma w Hiszpanii, - plaża położona bardzo blisko bardzo fajna, czysta, piaszczysta, - hotel, ładnie położony, czysty, cisza spokój (to była końcówka września), stanowi bardzo fajną bazę wypadową na wycieczki do Portugalii, - bardzo dobra obsługa Pań rezydentek. Podsumowując pomimo ww. wad w hotelu swój pobyt oceniam pozytywnie, mimo wszystko jest godny polecenia jedynie trzeba się przygotować na pewne nedostatki, może one były spowodowane końcówką sezonu i sobie co niektórzy odpuścili.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie jesteśmy zadowoleni, nie oczekiwaliśmy gwaru i hałasu i to w czerwcu dostaliśmy. Sam hotel wymaga odświeżenia. Widok z okna na Ocean - Bajka. Plaża szeroka, mało turystów, można krzyczeć i w czerwcu 2021 nikomu to nie przeszkadzało bo było pusto. Trochę rozczarowała nas restauracja, po prostu była poprawna ale nic ze śniadania i obiadokolacji nie zapadło nam w pamięć. Dla nas był ważny dojazd do Sewilli. Polecamy Espanicar! Odległość i dojazd też super. Samochód podstawiono zgodnie z yzceniem.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niezły hotel, położony przy przepięknej plaży. Smaczne posiłki, pokoje czyste, bardzo wygodne łóżka. Spokojna okolica - idealne miejsce do wypoczynku.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w Hotelu oceniam całkiem przyzwoicie. Obiekt w stylu andaluzyjskim godny polecenia. Pokoje piękne z widokiem na basen i ocean w oddali. Obsługa miła pomocna, animacje 100% satysfakcji widać że robią to z pasją, miasteczko ciche spokojne, plaza gigantyczna. Jedyny minus to skromna kuchnia albo po prostu nie umiejętnie zagospodarowana. Mówi się że je się oczami dlatego nad tym powinni popracować. Wypoczelismy a to najważniejsze na wakacjach i tęsknimy za Isla Canela
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel Playacanela ogólnie dobry, ale przy rezerwacji z wyprzedzeniem prawie 11-miesięcznymj i wykupie pokoju o klasie komfort, przydzielony pokój był fatalny - widok na dach recepcji i okna/balkony innych kilku pokoi. Po interwencji nieco lepszy widok, ale zupełnie nie w kierunku oceanu. Pokój duży, łazienka wielka z uchwytami dla niepełnosprawnych. w Budynku głównym tylko jedna widna. Wyżywienie smaczne i zróżnicowane, na niektóre potrawy trzeba było czekać (grill, naleśniki). Praktycznie tylko jedna restauracja. Wszędzie konieczna karta pokojowa (jedzenie, napoje, wyjście w kierunku plaży). Dojście do plaży po drewnianych podestach kilkaset metrów. Plaża bardzo szeroka, ale całkowicie dzika, bez parasoli i leżaków.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
ogólna ocena zazwyczaj mało mówi. cały wyjazd należy podzielić na ocenę biura, hotelu oraz regionu. biuro R moim zdaniem profesjonalizm którego oczekiwałem. jedyny minus to wprowadzenie w błąd w kwestii leżaków na plaży oraz baru przy plaży. powiedziano nam, że są a na miejscu okazało się, że tak ale dopiero po naszym wyjeździe (sezonowo). hotel z piękną zabudową i dobrym położeniem. jedzenie smaczne a obsługa miła, uśmiechnięta. na minus stołówka na której panował taki hałas że po kolacji czułem ulgę wychodząc na zewnątrz. dużo zyskałyby posiłki serwowane przy stolikach na dworze, szczególnie wieczorem. dodatkowo wielkim minusem jest konieczność okazywania karty z pokoju przy każdej możliwej okazji (trzeba ją mieć przy sobie nawet jak się chce iść na plażę). klienci z wykupionym All Inclusive muszą okazać kartę kilka razy w ciągu kolacji żeby domówić choćby wodę mineralną - tragedia. region - doskonała lokalizacja jako baza wypadowa. wynajmując samochód można szybko dojechać czy to w serce Andaluzji czy na portugalskie wybrzeże Algarve. ogólnie za te pieniądze wakacje udane