Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel w stylu arabskim położony na uboczu miasteczka Nuevo Portil w lasku sosnowym. Większość turystów to Hiszpanie z rodzinami oraz trochę Polaków. Obsługa hotelu poza recepcją słabo mówi po angielsku. Pokoje fajne, sprzątane codziennie. Jedzenie ok, śniadania jak wszędzie kontynentalne takie same objadokolacje urozmaicone mięso ryby owoce morza, owoce, warzywa, desery, każdy znajdzie coś dla siebie. Fajny duży, kompleks basenów dla rodzin z dziećmi. Animacje w ciągu dnia i wieczorami. Fajni animatorzy w Figlo klubie dla dzieci. Ogólnie polecam.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel , czysty jedzenie smaczne , jesłi ktoś jedzie z dziećmi super baseny .Jesłi chodzi o plaze piasek ale plaża nad rzeką na plaże nad ocean trzeba dopłynąć promem ale jak to zrobimy prawie pusta , Przystanek autobusowy pod samym hotelem w 2 godziny dojedziemy do Sevili . Miejscowosc dokoła malutkie urokliwe . Ps. Jesłi ktoś chce jechać bez dzieći strasznie głośno nawet w restauracji - to największy minus
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Największym plusem hotelu jest to że idąc na basen po godzinie 9 wszystkie leżaki są wolne a to chyba rekompensuje mi inne niedogodności 😃. W ciągu dnia znalezienie leżaka jest prawie nie możliwe . Zawsze można położyć ręcznik na trawie… albo iść na plażę do której jest blisko tajnym przejściem za jedną ze zjeżdżalni. Kolejnym plusami są zjeżdżalnie i położenie hotelu. Jest naprawdę ciekawie. Minusem jest jedzenie , działalność barów i słaba klimatyzacja ( słabo chłodzi ). Do barów musimy mieć kartę pokojową i barman musi ją zeskanować. Po wszystko trzeba stać w kolejkach. W jednej kolejce stoją ludzie po jedzenie, które robią im na bieżąco, po butelkę wody, kawę, drinka, loda czy chrupki. Brakuje dystrybutora z wodą, napojami żeby każdy mógł wziąć bez stania w kolejce. Tak samo expres do kawy czy herbaty żeby mając all w dowolnej chwili się napić. Nadmieniam że możliwość napicia się czegoś gorącego jest dopiero o godzinie 8 kiedy są śniadania. Myślę że to wszystko spowodowane jest tym że hotel nie ma wyłącznie opcji all inclusive ale też inne . Jeżeli omijamy jakiś posiłek nie ma problemu z zamówieniem lunch boxa.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd udany. Hotel bardzo ładny, idealny dla rodzin z dziecmi. Jedzenie bardzo dobre , każdy znajdzie coś dla siebie (np. owoce morza). Obiekt zlokalizowany około 1,5 godz. od lotniska w Faro, typowo przygotowany pod Hiszpanów i też większość gości to Hiszpanie (atrakcje wieczorne na scenie w języku hiszpańskim). Bar hotelowy czynny o 10 do 1, w najbliższej okolicy brak sklepu.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Świetne wakacje w Andaluzji w sierpniu.Za rok na pewno tu wrócimy tylko dla odmiany zmienimy hotel.polecam
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel położony w pięknym i ciekawym miejscu u ujścia rzeki do oceanu , podczas odpływu mieliśmy okazję przespacerować się korytem rzeki niestety widoki . Lecieliśmy do Faro więc mieliśmy możliwość poznać dwa kraje . Hotel leży w Andaluzji której stolicą jest Sewilla .
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel czysty, pokoje sprzątane codziennie. Obsługa miła i pomocna, ale bardzo słabo mówiąca w j ang. W hotelu obowiązują 3 rodzaje pobytu: HB, All inclusive Premium I All inclusive Imperial. Przy zameldowaniu dostaje się karty, które należy pokazywać do zeskanowania każdorazowo przy wejściu do restauracji lub zamawianiu drinków, napoi itp. Jest z tym sporo zamieszania, bo np chipsy Lays solone są w pakiecie All inclusive, ale parykowe juz nie. Podobnie jest z lodami dla dzieci lub niektórymi drinkami. W efekcie przez pierwsze dni pobytu trzeba uważać na to co się zamawia, bo obsługa słabo mówiąca w j ang nie zawsze potrafi wytłumaczyć co mieści się w danym pakiecie All inclusive. A wystarczyłoby, aby goście hotelowi otrzymywali np opaski na rękę w kolorze odpowiadającym danemu pakietowi.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel o jakości 3*, zdecydowanie do remontu. Nastawiony na Hiszpanów zatem mało kto mówi, a właściwie rozumie po angielsku. Żeby cokolwiek zamówić niezbędna karta do pokoju co jest niezbyt wygodne, szczególnie na basenie. Obsługa w restauracji kelnerska jeżeli chodzi o napoje, skutkuje to nieraz długim oczekiwaniem. Obie restauracje to tak naprawdę raczej stołówki - panowie, nie potrzeba długich spodni na kolacje. Na pewno nie wybralibyśmy tego hotelu ponownie.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ładny Polaków mało za to okupowany przez bardzo głośnych Hiszpanów,którzy licznie przyjeżdżaja z dziećmi. Na dwa tygodnie to nie było co robić, za to bardzo dobre powietrze
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w maju, gdy nie dopisała pogoda, a to wpływało k.in na to że baseny i bar przy nich były nieczynne. Pokoje ok, duże z dużą łazienką. Okolica bardzo ładna, choć przed sezonem wszystko jest zamknięte więc nawet nie ma gdzie wyjść na kawę. Najsłabsza byka restauracja i jedzenie. Zdecydowanie poniżej oczekiwań. Jeden ekspres do niesmacznej kawy i codziennie kolejka na 10 min stania. Ani razu nie było palli, jedzenie po prostu niesmaczne, jedynie duży wybór owoców.