Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki. Wyposażenie hotelowe jest zniszczone, brudne, częściowo wymaga wymiany. Wyżywienie bardzo słabe. Śniadania monotonne, codziennie to samo. Na plus okolica i otoczenie hotelu. Hotel przy plaży, ale trudno nazwać to plażą. Kilka minut brzegiem morza i znajdziecie przepiękną plażę publiczną, z której większość korzystała. Polskie animatorki wspaniałe, pomocne i życzliwe.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Lokalizacja przepiękna, hotel wymaga odświeżenia, mocno nienowoczesny. Pokój był bardzo głośny, wiec jak ktoś oczekuje spokoju i wypoczynku to trzeba uważać. Jedzenie nic specjalnego, masówka żeby się najeść. Uwaga na aplikacje Rainbow, nie działa płatność GPay, dlatego nie pojechałam na jedną z wycieczek fakultatywnych.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Duży hotel z ładnym holem i basenami oraz dostępem do plaży. Pokoje wymagają remontu. Z trzech barów na basenach czynny tylko jeden.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel swoje lata świetności ma już daleko za sobą. Hol główny, recepcja, restauracja, infrastruktura tj. baseny, bar od strony oceanu ok. Jednakże są mankamenty i to duże dotyczące pokoi, nieczynnej i mocno nadszarpniętej zębem czasu restauracji przy basenach. Uwagi dotyczące pokoju: po wejściu do pokoju uderzył odór z kanalizacji wydobywający się z syfonu umywalki. Sytuacja ta trwała 2 dni do momentu zgłoszenia obsłudze przez Panią rezydent. Owszem po dwóch dniach odór ustąpił ale zamiast wymienić mocno zużyty syfon ( widoczne ślady wycieków wody, rurka metalowa wychodząca ze ściany do syfonu mocno skorodowana ) to prawdopodobnie dokręcono nakrętki syfonu tym samym czyniąc go bardziej szczelnym. Na ścianach prawdopodobnie płyty z karton-gipsu, których połączenia zamaskowano odklejającymi się taśmami z papieru. W pokoju brak najzwyklejszej wody butelkowej nie mówiąc o zestawie do parzenia herbaty lub kawy. W jednym z pokoi ( informacja od jednej z uczestniczek wycieczki ) napotkano insekt w postaci karalucha. Pokój który dostaliśmy ( w sąsiedztwie restauracji czynnej do godz. 1.00 ) bardzo głośny, goście przesiadywali na dworze do zamknięcia restauracji ( nie przestrzegano ciszy nocnej od godz. 22.00 ) i głośno dyskutowali. Co prawda zamawialiśmy pokój z widokiem na ogród, a dostaliśmy z bocznym widokiem na ocean ale ciszej byłoby w zamawianym pokoju. Potrawy w restauracji ( śniadania, obiad i kolacja ) owszem smaczne ale wybór niewielki i powtarzające się codziennie. Do plusów można zaliczyć czystość ( pokoje sprzątane codziennie ), miła i uśmiechnięta obsługa, położenie hotelu, plaża hotelowa z bezpłatnymi leżakami i parasolami, bardzo sympatyczna rezydent Pani Maja. Według naszej opinii hotel nie zasługuje na ****, nieopodal odwiedzaliśmy inne hotele tej samej kategorii lecz o wiele ładniejsze ( np. hotel R2 Rio Calma Beach ).
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd mimo wszystko udany. Na plus położenie hotelu, pogoda i przedwakacyjny spokój. Wyposażenie pokoi słabe, łazienka wczesny PRL. W budynku hotelu czysto, strefa basenowa i plaża sprzątana okazjonalnie. Jedzenie i napoje przeciętne. Nierzadko brudne naczynia i sztućce. Organizacja pobytu przez Rainbow na miejscu i na wycieczkach na plus. Ogólnie hotel (a w szczególności pokoje) do natychmiastowego remontu.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel dużo większy niż się spodziewaliśmy. Obiekt został połączony z drugim budynkiem, hotelem o nazwie Nautilus, który nadal ma "inne" oznaczenia (na szybach, ścianach inna nazwa hotelu). Z kolei na poziomie "-1" zakurzona, opuszczona i nieczynna restauracja. Ta część hotelu wydaje się być opuszczona i trochę przerażająca (nocą, bez świateł mogłoby stanowić ciekawe otoczenie z nutką horroru). Nad tą częścią budynku jest dach, który pod wpływem wiatru (który wieje biesutannie) ciągle wydaje dźwięki. Niestety zostaliśmy zakwaterowani właśnie w tej części obiektu. Sprzątanie pokoi i wymiana ręczników dopiero po 4 dniu (notabene po ankiecie satysfakcji z hotelu). Jedzenie bez urozmaiceń, codziennie to samo, często niedoprawione.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pozytywy: bardzo pomocny personel zarówno na recepcji jak i w restauracji. Przy samej plaży. Możliwość długich spacerów po długiej plaży. Bezpłatne leżaki na plaży. Przestronne łazienki. Codziennie ryba do jedzenia. Duża restauracja, nawet przy pełnym obłożeniu hotelu nie było problemów z miejscami. Negatywy: bardzo słaby wybór jedzenia ( z wyjątkiem ryb ). Jedzenie bardzo monotonne - to samo każdego dnia., Słabe desery i słabej jakości owoce. Jak zawsze słabej jakości drinki. Czasami można trafić na brudny talerz w restauracji, czasami też ich brakowało. Bardzo rzadko szklanki były czyste i dotyczy to zarówno restauracji jak i baru przy basenie. Niemal wszystkie były zawsze brudne i bardzo często ich brakowało. Podczas późnego wyjazdu nie ma możliwości schowania cennych rzeczy do zamykanej szafki, wszystko trzeba zostawiać w otwartym pomieszczeniu lub nosić cały czas przy sobie do wieczora. Prysznice dla gości wyjeżdżających wieczorem bardzo źle zorganizowane i zaniedbane, nawet nie mają wieszaków na ręczniki czy ubrania. Waga przy schowku na walizki jest płatna ( za każdą walizkę ) i niestety niedokładna.. Hotel ma już swoje lata i nie widać aby ktoś o niego należycie dbała, wszystko naprawiana a właściwie łatane jest na szybko i najmniejszym kosztem. Brak szybkiego internetu w pokojach i na plaży.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
od początku podróży, w hotelu i na wycieczkach dodatkowych nie było żadnej opieki ze strony Rainbow. Wiadomości mejlowe jednostronne. Na proste pytania brak odpowiedzi albo że "nie mamy na to wpływu".- bo przecież wyjazd już sprzedany, Na lotnisku i w hotelu Pani rezydentka była zainteresowana sprzedażą wycieczek dodatkowych, a nie przybliżeniem możliwości wyspy czy hotelu itd. W hotelu z TUI był ktoś przez większośc dnia przez cały pobyt, a nie tylko 1godz na turnus.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie wrażenia z pobytu pozytywne ale... bardziej na zewnątrz tzn, morze, pogoda i same wyspy Fuerta i Lanzarote. Hotel natomiast do remontu, zwłaszcza śmierdzący i brudny pokój nr 2022 ( łazienka, stara wanna, sedes, ect.) Stołówka również (część zewnętrzna) zalewana po nocnych opadach deszczu! O ile posiłki w miarę dobre i urozmaicone, to ogólne wrażenie psuły niedomyte naczynia (szklanki, kieliszki) dramat! Serwis i obsługa nawet się starały ale ciągle brakowało np. szklanek albo kończyło się piwo, kolejki do automatów z kawą. Bar przy basenach i plaży był czynny tylko 1, więc ciągła kolejka do "pseudo" drinków. Zresztą to samo było wieczorem w barze nocnym. Alkohol, tzn. piwo, wino chyba zero procentowe, pozostałe alkohole też kiepskiej jakości! Opinie dot. hotelu nie tylko nasze. Na koniec tuż przed wyjazdem wieczorem mieliśmy jeszcze ponad 2 godz. awarie elektryczności, podobno.... na dwóch piętrach Gdyby nie to że nastawiliśmy się na zwiedzanie i raczej przebywaliśmy na zewnątrz to wyjazd (pobyt w hotelu) należałoby uznać za kiepski. Ciekawe na jakiej podstawie Rainbow przyznaje oceny bestseler!? Za tą kwotę która wydaliśmy na pobyt to warunki powinny być na poziomie. Tak, że piszemy to aby przestrzec innych przed ewentualną decyzją co do wyboru tego hotelu , Po licznych pobytach w różnych hotelach w innych krajach ten był chyba najgorszy
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel pięknie położony, pogoda w styczniu idealna, basen podgrzewany więc zabawa dla dzieciaków i aktywności typu Aquagym ok, ale niestety stan techniczny pozostawia wiele do życzenia. W łazience mieliśmy plagę mini robaków, odpadające kafelki i tynk. Kuchnia niestety bardzo monotonna i zdarzało nam się widzieć karaluchy. Hotel pełen niemieckich emerytów. Animację na 3+. W tej cenie bywałam w dużo lepszych hotelach.