Opinie o Rodzinna przygoda - Hurghada, Gravity Sahl Hasheesh

5.2/6
(526 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.3
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
4.7
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    pobyt Egipt 07.07.2025-14.07.2025

    BEATA 20.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 46-55 lat, ze znajomymi

    Egipt - zwiedzanie piramid , sfinks , atrakcje dodatkowe za które zapłącilismy oceniam bardzo wysoko. Było mega pięknie.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Odpoczynek po objazdówce wzdłuż Nilu.

    Krzysztof & Nina 14.11.2022 | Termin pobytu: październik 2022 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Hotel taki sobie. Angielski obsługi bardzo marny. Hotel dalej od Hurgady niż się spodziewałem, ale są sklepiki więc jest gdzie pozbyć się gotówki. Podobała mi się plaża i miejscowa rafa. Jedzenie jak na Egipt znośne, można coś dla siebie znaleźć, choć jest monotonne. Kolacja a'la carte kiepska - trzeba się natrudzić aby ustalić termin i nie ma menu, po prostu każdy dostaje stały zestaw dań.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    prawdopodobnie Egipt ostatni raz

    HANNA 05.05.2024 | Termin pobytu: kwiecień 2024 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Hotel czysty i zadbany. Obsługa hotelu bardzo w większości pomocna , niestety z wyjątkiem osób pracujących w recepcji. Animacje wieczorne dla dorosłych poniżej poziomu ( może wynika to iż byliśmy poza sezonem ). Restauracje nieprzyjazne dla osób z alergią pokarmową - dania w większości nie były opisane , co w przypadku uczulenia na np ryby czy owoce morza m może mieć tragiczny skutek .

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Raczej nie polecam

    Aleksandra, Dziuchów 21.03.2025 | Termin pobytu: luty 2025 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Zacznę od początku. Po przylocie na lotnisko chaos - nikt nie wiedział co ma robić, wszędzie tłumy. Zabrakło tu osoby z Rainbow, która pomogłaby skoordynować osoby, które wysiadały z samolotu. Po uporaniu się z wizami rezydent wziął nas pod opiekę. Niestety okazało się, że hotel Gravity jest w środku niczego, więc po odwiezieniu innych osób, w końcu udało nam się do niego dotrzeć. Pierwsze wrażenie? Duże lobby, kilku obsługujących nas panów - liczyliśmy, że check in przebiegnie szybko. Nic bardziej mylnego. Panowie mieli czas na pogawędki, żarciki, które nas - zmęczonych po podróży z dziećmi, delikatnie mówiąc, rozzłościło. Po otrzymaniu karty do pokoju zostaliśmy do niego odprowadzeni, a wkrótce dotarły nasze walizki. I tu pierwszy zonk - pan ani myślał wyjść z pokoju bez napiwku. Następnego dnia rozpoczęliśmy testowanie hotelu i oto nasza opinia po 10 dniach pobytu: Hotel - wydaje się być nowoczesny, jednak pokoje hotelowe wymagają remontu. Stare zasłony, poduszki, stare obdrapane meble i niezachęcająca do kąpieli łazienka nie zrobiły na nas dobrego wrażenia. Łóżka są średnio wygodne, ratowały nas jedynie poduszki. Jednak pojawiły się bóle kręgosłupa, więc z ulgą wymeldowaliśmy się po pobycie. Hotel położony w środku niczego, więc nie ma opcji na jakiekolwiek rozrywki czy zakupy poza nim. Jedzenie - i tu nasłabszy punkt tego hotelu. Po wizycie w innych arabskich krajach liczyliśmy na dużo więcej. Najsłabsze były śniadania - tylko słodkie pieczywo, tylko kozie sery i wędlina wyglądająca jak psia karma. Oprócz tego stanowisko z jajkami - tu pan robił na życzenie jajecznicę lub omlety. Oprócz tego owsianka, dużo ciast i bardzie niewiele owoców - jedynie jabłka i banany. Na lunch i kolację było lepiej i raczej nikt nie wychodził głodny. Minusem była monotonnia. Dzień w dzień na kolację pojawiało się to samo, więc po 10 dniach na kolację szliśmy z niechęcią. Najlepsze były lunche. Niewielki wybór posiłków dla dzieci, więc najmłodsi kręcili nosem. Lody tylko przez 2 godziny dziennie, bardzo słaba jakość przekąsek w snack barach. Baseny - co prawda basenów jest 7, ale w okresie zimowym podgrzewany jest tylko 1. W dodatku jest niedokładnie czyszczony, bo pływają w nim włosy. Moje dzieciaki szybko z niego zrezygnowały. Ogromnym problemem są za to ręczniki basenowe. Przy checkinie dostajemy tylko kart na ręczniki, ile osób jest w pokoju. Przy wymianie ręczników panowie bardzo skrupulatnie wydają karty. Jednak kilka razy zdarzyło nam się, że oddając 4 ręczniki, panowie wydawali nam 3 karty, bo twierdzili, że właśnie tyle daliśmy im ręczników. Zdarzyło nam się w takiej sytuacji wołać managera i wyjaśniać sytuację. Dodam, że jeśli przy checkoucie nie oddamy tyle kart ile dostaliśmy, naliczą nam 20$ za zgubienie karty. Warto więc tego pilnować. Plaża - piękna plaża piaszczysta, leżaki, parasole za darmo. Przy plaży 300m molo, które prowadzi do niewielkiej rafy koralowej, gdzie można snorkelować - piękne rybki, warto wziąć ze sobą maski. Na plaży mnóstwo leżaków, obsługa chętnie stawia parawany przeciwwiatrowe, jeśli tego potrzebujemy. Przy plaży beachbar od godz. 10. Podają jedynie napoje. Animacje - animacje są, do korzystania z nich zniechęca to, że animatorzy mówią na nich po rosyjsku. Kids Club funkcjonuje, organizowane są zajęcia dla dzieci, ale tylko jedna animatorka (chyba Anita) rzeczywiście chętnie pracuje z dziećmi. Reszta animatorów traktuje to jako przechowalnię, więc dzieci robią co chcą i szybko się nudzą. Podsumowując - nie jest to hotel z marzeń, nie wrócimy do niego.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    średnio polecam

    Katarzyna, Katowice 10.05.2024 | Termin pobytu: październik 2023 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Będąc na początku października muszę powiedzieć że obsługa była zmęczona i niemiła. Pokoje były duże i czyste duży plus, jedzenie smaczne i bardzo rozmaite. Minusem były również drinki w plastikowych kubeczkach.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Od 10 do 17 listopada 2022r

    BEATA, WROCLAW 21.11.2022 | Termin pobytu: listopad 2022 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Wszystko SUPER ALE KUCHNIA NA 3 . tydzień można wytrzymać. Brak ciepłej wody pod prysznicem mimo zgłaszania .....

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Przeciętny

    Aleksandra Maria, -- 17.12.2023 | Termin pobytu: listopad 2023 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Czysto, miła obsługa, jedzenie jak z garkuchni, Rosjanie zachowując się, jakby do nich hotel należał.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Średnie wakacje w Gravity..

    :) 24.08.2019 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    W Gravity bylismy na przełomie czerwca/lipca na 2tygodniowy pobyt. Hotel duży aczkolwiek nie do końca wykończony. W dalszym ciągu jest w trakcie renowacji (remontują go, nie jest to nowy hotel). Wszyscy goście lokowani są do jednego budynku, większości od strony pustyni. Za pierwszym razem dostaliśmy pokój z widokiem na basen, aczkolwiek drzwi balkonowe się nie zamykały dlatego po wielu godzinach spędzonych na recepcji w celu zmiany pokoju dostaliśmy także pokoj z widokiem na pustynie. Większość dostaje pokoje familijne (studio) z czego tylko z jednym z pokoi jest normalne łóżko, a w drugim rozkładana sofa z cieniutkim materacem co było bardzo niekomfortowe na 2tygodniowy pobyt. Pokoje urządzone nowocześnie, aczkolwiek nie nastwiajcie się na oglądanie TV, ponieważ działa tylko gdy działa wifi :-) a z tym to naprawde trzeba mieć szczęście. Przed 2 tyg działało może z 5-6 razy. Pani rezydent nadaje się tylko do sprzedaży wycieczek - nic innego nie ma zamiaru załatwiać (nawet nie zamówiła budzenia w dniu wyjazdu :)) - wielkie „nic nie wiem”. Obsługa bardzo miła i przyjazna, nie są nachalni, bardzo serdeczni szczególnie Ci w restauracji. Pozdrowienia dla Nadera :-). Rafa przy hotelu słaba, bardzo dużo meduz, ale nieparzących. Animacje w porządku, chociaż nie byłam ich wierna fanka. Alkohole jak to w Egipcie... jedzenie w porządku, w pierwszym tygodniu zdarzały się owoce morza, w drugim było ich brak. Okolica niezbyt ciekawa, aczkolwiek taka wioska turystyczna. Sklepów w hotelu brak, trzeba iść do Tropitela - hotelu obok. Basen główny, z widokiem na morze nie należał do najczysciejszych. Pełno osadu z olejków.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    może być.

    MICHAŁ, KATOWICE 18.03.2024 | Termin pobytu: marzec 2024 | Tagi: do 25 lat, w parze

    Byłem w siedmiu hotelach w Egipcie na poziomie 5*. Ale przyznam że hotel gravity nie zasługuje nawet na 4*. Drinki to jakaś porażka.. oczywscie nastawiałem na egipski alkohol.. ale to przechodziło samego siebie i czasami miałem wrażenie ze pije denaturat. Jedzenie - nawet nawet jak na egipskie standardy lobby bar - barman bardzo niemiły, nieprzyjemna atmosfera jak trzeba coś zamówić. Ewidentnie odechciewa się dać nawet napiwek.. Obsługa w restauracji- za mało ludzi do pracy.. kolejki do baru.. drinki zrobione na szybko. Często zdarzało się że wino dostałem w kubeczku do piwa.. Higiena dużo do wymagania.. stoliki brudne.. przetarte na szybko ścierka. WiFi- istna porażka. Jeśli chciałbys obejrzeć film w pokoju to nie nastawiaj sie. Pokój - miły dla oka, łóżka wygodne. Klimatyzacja.. no właśnie.. działa lecz na mocnym poziomie bez możliwości regulacji. plaża - czysta piaszczysta plaża na wielki plus. wypożyczalnia wózka golfowego. świetna atrakcja do zwiedzania kurortu nadmorskiego. ,,Lepsze alkohole” za extra ,,Price”.. które nadal są egipskie. Śmiech… Jeśli podróżujesz z parą. Wybierz coś lepszego Jeśli podróżujesz z dziećmi - to ok, ale bez rewelacji.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Ferie z rodziną 🙂

    PIOTR MARCIN, MAŃKOWO 07.02.2025 | Termin pobytu: luty 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Zaproponowany hotel przez Miłą Panią z Rainbow 🙂 spełnił nasze oczekiwania hotel czysty bardzo zadbany ,szybki transfer, super zorganizowana plaża . Jedyny minus wieczory zimne i wietrzne co powodowało że szybciej wracaliśmy do pokoju bo temperatura nie pozwalała na przesiadywanie na zewnątrz ale to braliśmy pod uwagę . Bardzo dużo Rosjan którzy nawet sobie podkradali leżaki i zabierali ręczniki. Duża ilość basenów ale niestety nawet ten podgrzewany nie był za ciepły .Wróciłbym do tego hotelu ale już w innym miesiącu niż luty 🙂

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem