Opinie o Rodzinna przygoda - Riwiera Turecka, Aydinbey Famous Resort

5.2/6
(250 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.9
Pokój
5.3
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.5
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wypoczynek w Aydinbey Famous Resort

    K, Katowice 02.08.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Hotel wyłącznie dla osób z dziećmi - dużo zabaw i infrastruktury dla dzieci. Czystość bez zarzutu. Jedzenie i lokalizacja hotelu oceniam słabo, obsługa poprawna.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Pierwsze godziny w hotelu to było jedno wielkie rozczarowanie

    Anna 29.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Późna kolacja – serwowana w towarzystwie kota błąkającego się po stołówce – zniechęciła nas od samego początku. Jedzenie miało nieprzyjemny zapach, a w oczach pojawiły się łzy na myśl, że przed nami cały tydzień w tym miejscu. Z czasem postanowiliśmy nastawić się pozytywnie i spróbować wyciągnąć z wakacji jak najwięcej. Już wiemy, że następnym razem znacznie dokładniej sprawdzimy hotel przed rezerwacją. Niestety, jedzenie nie zachwycało – bywały dni, że trudno było cokolwiek wybrać. Z czystością hotel raczej się nie zaprzyjaźnił, a obsługa sprawiała wrażenie, jakby była tam za karę. Dodatkowo stołówka w godzinach szczytu była mocno przepełniona i trudno było znaleźć wolny stolik. Podsumowując: miejsce raczej do odhaczenia, nie do powrotu.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Zatrucie pokarmowe

    Gosia 06.07.2023 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Spędziliśmy 8 dni w tym hotelu z czego już drugiego dnia nasze jedno z dzieci dostało wymiotów i biegunki. Dwa dni później drugi syn, a następnie my. Koszmar. Co do samej obsługi i hotelu nie mamy zastrzeżeń. Jedzenie bardzo dobre, plaża bardzo kamienista przy brzegu wiec obowiązkowe obuwie do wody. Transerf 45 min od lotniska. Na miejscu sklepy hotelowe. Jedyne co to w naszym pokoju śmierdzi kanalizacja tak ze ledwo można wytrzymać a Panie sprzątające ewidentnie maja dosyć sprzątania wymiocin i wymachują rękami.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Opinia o Aydinbey Famous Resort

    Karolina, Nowy Wiśnicz8 03.09.2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Faktycznie hotel pod względem obsługi gości, ilości jedzenia, czystości pokoi i wody w basenie jest na dobrym poziomie jednak codzienny wieczorny odór przy wejściu do basenu i na korytarzach hotelu jest okropny pozostaje udać się do baru przy basenie lub zostać zamkniętym w pokoju. 2- plaża blisko lecz brudna pełna plastiku. 3- mając wykupiony ultra all inclusive prawie niczym nie różni się od all inclusive gdzie nawet za popcorn trzeba dopłacić. 4- wieczorne atrakcje dla dzieci bardzo ubogie i zauważyłem że z przewagą dla rosyjskich dzieci a wieczory dla dorosłych to wogóle jest jakaś porażka głównie dla osób 55+ wieczorem ludzie w przedziale wieku 20-50 raczej nic dla siebie nie znajdą. W hotelu ogromna ilość rosjaninów którzy panoszą się wszędzie.Ogólnie rzecz biorąc nie powtórzyłbym wyjazdu do tego hotelu nigdy więcej.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Niestety nie polecam.

    Agnieszka, Elbląg 05.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Opis hotelu niestety niewiele ma wspólnego z rzeczywistością. W standardowych pokojach widok z balkonu to drugi balkon z bardzo blisko stojącego budynku. Pokoje czyste ale, przynajmniej w naszym, śmierdziało kanalizacją. Cztery baseny to w rezultacie jeden średni połączony z małym, malutki brodziki i mały basen ze zjeżdżalnią. Hotel przy hotelu więc animacje bylo słychać z każdej strony. Jedzenie dobre. Położenie hotelu 40 km od lotniska to też niestety nie zapowiedź krótkiego transferu, który trwał 2 godziny... W drodze powrotnej mały bus, przestrzenią bagażową z tyłu, walizki ułożone jedna na drugiej i było zagrożenie, że wpadną na pasażerów. Pracownicy recepcji bez podstawowej znajomości języka angielskiego, rozmowa po niemiecku i po rosyjsku.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Brak zgodności oferty z rzeczywistością

    Aneta M 06.10.2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel opisany jest jako przestronny, nowoczesny obiekt o wysokim standardzie który zaspokaja potrzeby nawet najbardziej wymagających klientów tymczasem na miejscu zastaliśmy (byliśmy grupą 6 osobową) brudny i zaniedbany hotel w którym wszystkie meble znajdujące się w pomieszczeniach wspólnych były mocno zniszczone. Na podłogach leżały brudne i poplamione wykładziny, ściany były brudne z odpadającym tynkiem i dziurami których nikt nawet nie uzupełnił. Meble były poniszczone, z wyraźnymi ubytkami. Dziurawe, zniszczone krzesła, poprzecierane sofy, wyraźne ubytki kamienia w schodach. Złożyliśmy reklamację na miejscu oczekując zmiany hotelu na inny, czysty. Nasze oczekiwania okazały się jednak niemożliwe do spełnienia z braku wolnych pokoi w innych hotelach jak nas poinformowano. W ramach rekompensaty zaproponowano nam wizytę w hammamie bądź 50% zniżki na wycieczkę wskazaną przez biuro co miało oznaczać porozumienie i brak jakichkolwiek dalszych roszczeń z naszej strony. Podziękowaliśmy oczywiście za ten hojny gest. Hotel kwalifikuje się do generalnego remontu a tym czasem nie został nawet odświeżony i nie wymieniono w nim mebli. Opis zatem nijak ma się do rzeczywistości. Załączam zdjęcia które z trudem udało mi się zrobić ponieważ pracownicy hotelu natychmiast interweniowali i sama pani kierownik zainteresowała się dlaczego robię zdjęcia hotelu a nie sobie i do czego mi to potrzebne. Dodam jeszcze że 3 gwiazdkowe hotele w których nocuje się na wycieczkach objazdowych bywają ładniejsze i w lepszym stanie a już z pewnością są dużo czystsze.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Niezgodność opisu

    Agnieszka D 06.10.2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Mój 7-dniowy pobyt w hotelu Aydinbey Famous Resort niestety okazał się dużym rozczarowaniem. Obiekt, który w ofercie Rainbow przedstawiany jest jako przestronny i nowoczesny, w rzeczywistości wygląda na zapuszczony i zdecydowanie wymagający generalnego remontu. Zamiast eleganckiego, zadbanego resortu, zastałam hotel z widocznym zużyciem, zaniedbanymi pomieszczeniami i ogólnym wrażeniem braku dbałości o standard. Czuję się w oszukana przez opis oferty – oczekiwania były zupełnie inne niż rzeczywistość. Obsługa hotelowa (recepcja, personel ogólny) niestety nie była pomocna i sprawiała wrażenie, jakby nie była zainteresowana rozwiązywaniem problemów gości. Na duży plus zasługuje jedynie obsługa baru i restauracji – tam personel był uprzejmy, szybki i naprawdę starał się, by goście czuli się dobrze. Jedzenie było w porządku, ale całościowo hotel nie zasługuje na pozytywną ocenę.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Niezgodność oferty z rzeczywistością

    Aneta M 06.10.2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel przedstawiony jest w ofercie jako resort nowoczesny i przestronny o wysokim standardzie który zaspokaja oczekiwania wymagających klientów. W rzeczywistości natomiast hotel jest stary, zniszczony, ze zużytymi mocno meblami w każdym pomieszczeniu wspólnym, poprzecieranymi sofami, dziurawymi krzesłami poobijanymi stołami, brudnymi, poplamionymi wykładzinami i ścianami z których podpadał już dawno temu tynk i pozostawił po sobie znaczne ubytki których nikt nawet nie uzupełnił. To samo dotyczy schodów z wyraźnymi brakami kamienia. W łazienkach pleśń którą usiłowano zamaskować silikonem. Hotel kwalifikuje się do generalnego remontu a tym czasem nikt go nawet nie odświeżył i nie powymieniał zużytych i zniszczonych mebli. Wniesiona na miejscu reklamacja była bezskuteczna podobno z powodu braku miejsc w innych hotelach. Jako rekompensatę otrzymaliśmy możliwość skorzystania z hammamu bądź zniżkę w wysokości 50% na jedną wskazaną przez biuro wycieczkę . Skorzystanie z tej hojnej propozycji oznaczałoby oczywiście porozumienie i brak prawa do dalszych roszczeń. Podziękowaliśmy zatem za ten gest zadośćuczynienia. Zostaliśmy wprowadzeni w wielki błąd ofertą która nijak ma się do rzeczywistości którą zastaliśmy na miejscu.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Udawany hotel 3*** za wygórowaną cenę

    PAWEL, Kraków 30.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Ranga tego hotelu to dowcip. Hotel jest bardzo słaby jak na 5* którymi się afiszuje. Byłem w wielu hotelach 4* które biją na głowę wrażenia w hotelu Aydinbey. Myślę, że należy im się max 3.5*. Pokoje prezentują różny standard. Nowsze budynki są już w miarę znośne (starsze, ale chociaż czyste), ale mają też pokoje w przyziemiu - brudne i śmierdzące stęchlizną. Przyjechałem z dziećmi w nocy i próbowali mi wcisnąć taki pokój, ponad godzinę zajęło znalezienie tymczasowego pokoju który nie cuchnie... Obsługa w większości nie mówi po angielsku. Oprócz managerów reszta osób posługuje się translatorem w telefonie, nawet w najbardziej błahych kwestiach. Są w tym bardzo sympatyczni, ale czasem ciężko się dogadać. Jedzenie jest dość smaczne i lokalne, głównie kurczak i indyk, aczkolwiek monotonne. Brakuje większego wyboru ryb, owoców morza nie ma w ogóle. Nie ma kącika stricte dla dzieci w restauracji, dla niemowlaków nie ma zupełnie nic. Drinki przeciętne, do tego marginalny wybór bezalkoholowych. Barek w pokoju to wyłącznie woda mineralna i soczki w kartonikach, nic ponad to. Plaża bardzo ładna, z dużą ilością leżaków. Większość piaszczysta, przy brzegu male kamyczki. Nie ma tam niestety promenady jak w hotelach obok. Duży plus dla animatorek z Mini Klubu dla dzieci - zarówno Pań bezpośrednio z hotelu, jak i animatorek z Rainbow. Dzieciaki się świetnie bawiły, codziennie było dla nich coś nowego. To najmocniejszy punkt tego hotelu, jak również samego Rainbow. Klub jest klimatyzowany. Jest mały ale zadowalający plac zabaw zaraz obok niego. Niestety pokazy po mini disco były bardzo słabe albo nie było ich w ogóle. Najgorsze i najsłabsze jakie kiedykolwiek widziałem. Okazjonalnie trafiało się cos ciekawego, potem dwa dni beznadzieja. Podsumowując - animacje dla dzieci to super sprawa, ale hotel w tej cenie to dziadostwo. To nie sieć Mitsis, Delphin czy VIVA, gdzie 4* biją na głowę to coś.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Najgorszy urlop w życiu. Trwaly uszczerbek na zdrowiu spowodowany atakiem obsługi hotelowej

    Aleksander, Gdańsk 17.09.2025 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Jestem obecnie w trakcie pobytu w hotelu Aiyden Famous Resort i niestety po pierwszym całkiem dobrym wrażeniu wszystko uległo totalnej zmianie w moim drugim dniu pobytu. W trakcie zabawy w wodzie , a dokładnie podczas rozgrzewki przed meczem w waterpolo jeden z animatorów wyzwał mnie na pojedynek 1 na 1. Zaczęło się od mojej bardzo ładnej bramki, która dosyć mocno zirytowała tego Pana i w związku z tym postanowił on się natychmiast mocno zrewanżować. Zamiast wykonać normalną akcję i oddać zwykły, zgodny z zasadami rzut z dystansu ten Pa. Postanowił podpłynąć do mnie bezpośrednio tak, aby swoją lewą ręką szarpać za moje broniące ręce i tak próbować wcisnąć piłkę do bramki. Po pierwszej nieudanej próbie, która tylko bardziej go rozjuszyła, pomimo mojej prośby ponowił tę samą akcję w jeszcze groźniejszy sposób (ponownie nieskutecznie) i niestety podjął tę próbę po raz trzeci i ostatni - w tej próbie zdecydował sie na jeszcze gorszą zagrywkę totalnie przełamując moje ręce i z brutalną agresją ugodził mnie paznokciek w oko doprowadzając do uszkodzenia jego warsty ochronnej i wylewu krwi do i z oka. Ostatecznie byłem bardzo blisko zupełnej utraty oka. Ogólnie rzecz biorąc pomimo , ze nie wolno tak robić i pomimo , ze to animator, który przede wszystkim zapewnić zabawę, a nie dawać upust swojej agresji byłbym w stanie zrozumieć, ze jest to wypadek losowy oraz , ze ostatecznie ten Pan nie chciał mi zrobić bezpośredniej krzywdy (wykazał się przede wszystkim duża agresja i brakiem wyobraźni, aczkolwiek jak to mówią "wypadki chodzą po ludziach). Niestety najgorsza w tym wszystkim okazała sie postawa hotelu, który odesłał mnie do pielęgniarki i nakazał zapłacić 150 euro za przyjazd lekarza z własnej kieszeni. Tak , mam swoją polisę OC, aczkolwiek w takiej sytuacji sprawca jest pracownik hotelu i to jego polisa OC lub zatrudniającego go hotelu powinna byc w tej sytuacji wykorzystana. Jaka dostałem odpowiedź? - Hotel NIE POSIADA wcale polisy OC . Przecież to jest absurd i absolutne kłamstwo. Co by było w przypadku pożaru lub jakiegokolwiek innego realnego zagrożenia dla przebywających w nim turystów? Przecież to jest hotel nastawiony na rodziny z dziećmi gdzie prawdopodobieństwo wypadków zawsze jest spore. Podsumowując musiałem na swój wlasny koszt orgazniowac z ubezpieczycielem transport do i z szpitala oraz opłacenie kosztownych badań oraz wizyt. Dodatkowo poprosiłem hotel o pisemne potwierdzenie takiego zdarzenia na piśmie w celu ubiegania się o zwroty w moim towarzystwie ubezpieczeniowym na co również otrzymałem odpowiedź, ze nie ma takiej możliwości. Ostatnia , równie skandaliczna kwestia to brak jakichkolwiek regulaminów i regulacji dot. Tego typu gier w wodzie oraz ogólnego użytkowania basenu. Poprosiłem hotel o tego typu dokument i uzyskałem odpowiedź, że nie ma czegoś takiego. Tutaj hit - hotel razem z negatywna odpowiedzią na wszelkie z moich próśb przekazał mi , ze jakoś zadośćuczynienie mogą mi zafundować płatne leżaki na cały dzień (odpowiednik 50€) oraz jedna wizytę w restauracji atlas Carte gdzie realnie przez tę cała sytuację nie zdążę wykorzystać nawet tych, które mam w swoim pakiecie - przypominam mam wariant najbogatszy czyli ultra all inclusive. Dodatkowo hotelowy doktor przepisał mi krople, które sa niedobre dla tego typu urazu oka. Obecnie jestem po wizycie w szpitalu gdzie otrzymałem potwierdzenie, ze moje oko jest rozcięte i niestety, ale źrenica nie działa poprawnie i konieczne będą kolejne badania w tym badanie tomograficzne OCT. Generalnie sytuacja jest dramatyczna, a hotel nie wykazuje w tym zakresie minimum współpracy. Gdyby nie fakt, że świetnie umiem posługiwać sie językiem angielskim i mam własną siłę przebicia realnie cała ta sytuacja mogłaby skończyć sie fatalnie , łącznie z utratą wzroku w lewym oku. To co tutaj sie dzieje to jest skandal. Nie mogę uzyskać od hotelu, żadnego potwierdzenia tego zdarzenia dla ubezpieczalni (leczenie w całości jest za moje pieniądze) Stanowczo odradzam to miejsce. Najgorszy urlop w życiu Rezydentka w żaden sposob nie chce pomóc mi w całym zajsciu: - nie udostępniła polisy hotelu, - nie pomogła z organizacją leczenia (wszystko załatwiam sam, na swój koszt) - nie zgłosiła sprawy na policję pomimo kilku prosb

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem