Opinie o Rodzinna przygoda - Riwiera Turecka, Aydinbey Famous Resort

5.2/6
(243 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.9
Pokój
5.3
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.5
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Niezgodność oferty z rzeczywistością

    Aneta M 06.10.2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel przedstawiony jest w ofercie jako resort nowoczesny i przestronny o wysokim standardzie który zaspokaja oczekiwania wymagających klientów. W rzeczywistości natomiast hotel jest stary, zniszczony, ze zużytymi mocno meblami w każdym pomieszczeniu wspólnym, poprzecieranymi sofami, dziurawymi krzesłami poobijanymi stołami, brudnymi, poplamionymi wykładzinami i ścianami z których podpadał już dawno temu tynk i pozostawił po sobie znaczne ubytki których nikt nawet nie uzupełnił. To samo dotyczy schodów z wyraźnymi brakami kamienia. W łazienkach pleśń którą usiłowano zamaskować silikonem. Hotel kwalifikuje się do generalnego remontu a tym czasem nikt go nawet nie odświeżył i nie powymieniał zużytych i zniszczonych mebli. Wniesiona na miejscu reklamacja była bezskuteczna podobno z powodu braku miejsc w innych hotelach. Jako rekompensatę otrzymaliśmy możliwość skorzystania z hammamu bądź zniżkę w wysokości 50% na jedną wskazaną przez biuro wycieczkę . Skorzystanie z tej hojnej propozycji oznaczałoby oczywiście porozumienie i brak prawa do dalszych roszczeń. Podziękowaliśmy zatem za ten gest zadośćuczynienia. Zostaliśmy wprowadzeni w wielki błąd ofertą która nijak ma się do rzeczywistości którą zastaliśmy na miejscu.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Udawany hotel 3*** za wygórowaną cenę

    PAWEL, Kraków 30.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Ranga tego hotelu to dowcip. Hotel jest bardzo słaby jak na 5* którymi się afiszuje. Byłem w wielu hotelach 4* które biją na głowę wrażenia w hotelu Aydinbey. Myślę, że należy im się max 3.5*. Pokoje prezentują różny standard. Nowsze budynki są już w miarę znośne (starsze, ale chociaż czyste), ale mają też pokoje w przyziemiu - brudne i śmierdzące stęchlizną. Przyjechałem z dziećmi w nocy i próbowali mi wcisnąć taki pokój, ponad godzinę zajęło znalezienie tymczasowego pokoju który nie cuchnie... Obsługa w większości nie mówi po angielsku. Oprócz managerów reszta osób posługuje się translatorem w telefonie, nawet w najbardziej błahych kwestiach. Są w tym bardzo sympatyczni, ale czasem ciężko się dogadać. Jedzenie jest dość smaczne i lokalne, głównie kurczak i indyk, aczkolwiek monotonne. Brakuje większego wyboru ryb, owoców morza nie ma w ogóle. Nie ma kącika stricte dla dzieci w restauracji, dla niemowlaków nie ma zupełnie nic. Drinki przeciętne, do tego marginalny wybór bezalkoholowych. Barek w pokoju to wyłącznie woda mineralna i soczki w kartonikach, nic ponad to. Plaża bardzo ładna, z dużą ilością leżaków. Większość piaszczysta, przy brzegu male kamyczki. Nie ma tam niestety promenady jak w hotelach obok. Duży plus dla animatorek z Mini Klubu dla dzieci - zarówno Pań bezpośrednio z hotelu, jak i animatorek z Rainbow. Dzieciaki się świetnie bawiły, codziennie było dla nich coś nowego. To najmocniejszy punkt tego hotelu, jak również samego Rainbow. Klub jest klimatyzowany. Jest mały ale zadowalający plac zabaw zaraz obok niego. Niestety pokazy po mini disco były bardzo słabe albo nie było ich w ogóle. Najgorsze i najsłabsze jakie kiedykolwiek widziałem. Okazjonalnie trafiało się cos ciekawego, potem dwa dni beznadzieja. Podsumowując - animacje dla dzieci to super sprawa, ale hotel w tej cenie to dziadostwo. To nie sieć Mitsis, Delphin czy VIVA, gdzie 4* biją na głowę to coś.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Najgorszy urlop w życiu. Trwaly uszczerbek na zdrowiu spowodowany atakiem obsługi hotelowej

    Aleksander, Gdańsk 17.09.2025 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Jestem obecnie w trakcie pobytu w hotelu Aiyden Famous Resort i niestety po pierwszym całkiem dobrym wrażeniu wszystko uległo totalnej zmianie w moim drugim dniu pobytu. W trakcie zabawy w wodzie , a dokładnie podczas rozgrzewki przed meczem w waterpolo jeden z animatorów wyzwał mnie na pojedynek 1 na 1. Zaczęło się od mojej bardzo ładnej bramki, która dosyć mocno zirytowała tego Pana i w związku z tym postanowił on się natychmiast mocno zrewanżować. Zamiast wykonać normalną akcję i oddać zwykły, zgodny z zasadami rzut z dystansu ten Pa. Postanowił podpłynąć do mnie bezpośrednio tak, aby swoją lewą ręką szarpać za moje broniące ręce i tak próbować wcisnąć piłkę do bramki. Po pierwszej nieudanej próbie, która tylko bardziej go rozjuszyła, pomimo mojej prośby ponowił tę samą akcję w jeszcze groźniejszy sposób (ponownie nieskutecznie) i niestety podjął tę próbę po raz trzeci i ostatni - w tej próbie zdecydował sie na jeszcze gorszą zagrywkę totalnie przełamując moje ręce i z brutalną agresją ugodził mnie paznokciek w oko doprowadzając do uszkodzenia jego warsty ochronnej i wylewu krwi do i z oka. Ostatecznie byłem bardzo blisko zupełnej utraty oka. Ogólnie rzecz biorąc pomimo , ze nie wolno tak robić i pomimo , ze to animator, który przede wszystkim zapewnić zabawę, a nie dawać upust swojej agresji byłbym w stanie zrozumieć, ze jest to wypadek losowy oraz , ze ostatecznie ten Pan nie chciał mi zrobić bezpośredniej krzywdy (wykazał się przede wszystkim duża agresja i brakiem wyobraźni, aczkolwiek jak to mówią "wypadki chodzą po ludziach). Niestety najgorsza w tym wszystkim okazała sie postawa hotelu, który odesłał mnie do pielęgniarki i nakazał zapłacić 150 euro za przyjazd lekarza z własnej kieszeni. Tak , mam swoją polisę OC, aczkolwiek w takiej sytuacji sprawca jest pracownik hotelu i to jego polisa OC lub zatrudniającego go hotelu powinna byc w tej sytuacji wykorzystana. Jaka dostałem odpowiedź? - Hotel NIE POSIADA wcale polisy OC . Przecież to jest absurd i absolutne kłamstwo. Co by było w przypadku pożaru lub jakiegokolwiek innego realnego zagrożenia dla przebywających w nim turystów? Przecież to jest hotel nastawiony na rodziny z dziećmi gdzie prawdopodobieństwo wypadków zawsze jest spore. Podsumowując musiałem na swój wlasny koszt orgazniowac z ubezpieczycielem transport do i z szpitala oraz opłacenie kosztownych badań oraz wizyt. Dodatkowo poprosiłem hotel o pisemne potwierdzenie takiego zdarzenia na piśmie w celu ubiegania się o zwroty w moim towarzystwie ubezpieczeniowym na co również otrzymałem odpowiedź, ze nie ma takiej możliwości. Ostatnia , równie skandaliczna kwestia to brak jakichkolwiek regulaminów i regulacji dot. Tego typu gier w wodzie oraz ogólnego użytkowania basenu. Poprosiłem hotel o tego typu dokument i uzyskałem odpowiedź, że nie ma czegoś takiego. Tutaj hit - hotel razem z negatywna odpowiedzią na wszelkie z moich próśb przekazał mi , ze jakoś zadośćuczynienie mogą mi zafundować płatne leżaki na cały dzień (odpowiednik 50€) oraz jedna wizytę w restauracji atlas Carte gdzie realnie przez tę cała sytuację nie zdążę wykorzystać nawet tych, które mam w swoim pakiecie - przypominam mam wariant najbogatszy czyli ultra all inclusive. Dodatkowo hotelowy doktor przepisał mi krople, które sa niedobre dla tego typu urazu oka. Obecnie jestem po wizycie w szpitalu gdzie otrzymałem potwierdzenie, ze moje oko jest rozcięte i niestety, ale źrenica nie działa poprawnie i konieczne będą kolejne badania w tym badanie tomograficzne OCT. Generalnie sytuacja jest dramatyczna, a hotel nie wykazuje w tym zakresie minimum współpracy. Gdyby nie fakt, że świetnie umiem posługiwać sie językiem angielskim i mam własną siłę przebicia realnie cała ta sytuacja mogłaby skończyć sie fatalnie , łącznie z utratą wzroku w lewym oku. To co tutaj sie dzieje to jest skandal. Nie mogę uzyskać od hotelu, żadnego potwierdzenia tego zdarzenia dla ubezpieczalni (leczenie w całości jest za moje pieniądze) Stanowczo odradzam to miejsce. Najgorszy urlop w życiu Rezydentka w żaden sposob nie chce pomóc mi w całym zajsciu: - nie udostępniła polisy hotelu, - nie pomogła z organizacją leczenia (wszystko załatwiam sam, na swój koszt) - nie zgłosiła sprawy na policję pomimo kilku prosb

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem