Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel dość mocno oddalony od miasteczka co dla mnie było minusem, ale na szczęście można wypożyczyć auto i wypożyczalnia dostarcza je pod sam hotel :) Jedzenie bardzo mocno zwyczajne, wręcz po tygodniowym pobycie może się znudzić Hotel nie zbyt przyjazny dzieciom ponieważ mogą korzystać tylko z wybranych basenów, co w październiku było uciążliwie - dzieci mogły korzystać tylko z dużego basenu w którym woda była już lodowata, a jedynym miejscem gdzie woda była ciepła było jacuzzi gdzie dzieci nie miały wstępu. Tak samo nie mogły korzystać z rwącej rzeki. Pokoje czyste, bez zarzutu. Miasteczko samo w sobie raczej ubogie w fajne restauracje, jedyne miejsce warte polecenia to restauracja przy plaży po lewej stronie hotelu :)
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wylot z Warszawy 22.05. o 21.30. W hotelu około 03.00 w nocy. Na miejscu wszystkich nas kwaterują od strony wschodniej. Rano MASAKRA!!! Hotel połozony nad morzem. Wejście do hotelu od północnej strony. Trzy skrzydła (pozostałe strony świata) powinny dysponować balkonami z widokiem na morze i powinniśmy wsłuchiwać się w szum fal. Niestety nie do końca. Najlepsze pokoje z widokiem na basen i morze od południa. Fajny widok z balkonu na morze, a raczej zatokę w pokojach od strony zachodniej. Wydawałoby się, iż od strony wschodniej morze będzie także widoczne. Niestety NIE!. Tylko okoliczne wzgórza. Mało tego pod oknami trwa budowa. Hałas i żurawie przed oknami od 7.00 do 20.00. Biuro o tym nie informuje. Wszyscy zgłaszają się do recepcji. Odpowiedź recepcji: " Za pokoje z widokiem na morze trzeba dopłacać kilkadziesiąt Euro na tydzień". Niektóre osoby dopłaciły! Po dwóch dniach na wysokości zadania staje Rezydent p. Małgosia, której jesteśmy wdzięczni za pomoc. Wreszcie udało się zmienić pokój od strony zachodniej. Przy wyjeździe okazało się, iż osoby (małżeństwo z 2 małych dzieci), które dopłaciły za zmianę pokoju w pierwszym dniu nie otrzymały pokwitowania zapłaty i przy wyjeździe muszą zapłacić raz jeszcze. O zgrozo!. Zapłaciły aby nie robić wsi lub zadymy. Pewnie z firmy RAINBOW już nie skorzystają! Ja jeżdżę od kilku lat co roku z RAINBOW. Po raz pierwszy byłem rozczarowany. Nie tylko pokojem. Gdyż nie wiem dlaczego Polaków zawsze umieszczają w najgorszych pokojach???. Opcja ALL INCLUSIVE w tym hotelu jest chyba w wersji LIGHT. O tym także nikt nie informuje!!! Za większość drinków trzeba dopłacać (tylko gin z tonikiem lub cola z whisky), za lody dla dziecka typu rożek dopłata 2 Euro!!! W sklepie za 6 szt płaci się 1,60 Euro. Lód wodnisty okrągły dopłata 1,60 Euro. Nawet chipsy dla dzieci tylko wybrane rodzaje!!! Jeśli Wasze dziecko lub Wy nie najecie się na stołówce, to pomiędzy posiłkami nie liczcie na jakiekolwiek jedzenie. I jeszcze jeden minus. W ostatnim dniu (tj. ponedziałek) zdajecie kartę do pokoju do 12.00. Przypomnę, iż przybyliśmy we wtorek nad ranem, więc korzystamy w pełni od wtorku rana czyli 6,5 dnia a nie 8 jak podają w ofercie. W tym momencie zapomnijcie o opcji ALL INLUSIVE. Tylko woda mineralna w recepcji. Walizki w recepcji. Z niczego poza posiłkami i basenem nie można skorzystać!!! Za pokój do 18.00-ej trzeba dopłacić!!! A wyjazd z Hotelu o 22.00. Apropo basenów? JEDEN!!!. Fajny z niego widok na morze. W hotelu pomiędzy skrzydłami jest ścieżka wodna z jakuzi, zjeżdżalniami i basenem z barem. Mankament tylko taki, iż ścieżka, jakuzi i zjeżdżalnie dla dzieci od lat 13. Basen z barem czynny tylko w pełnym sezonie od połowy czerwca do końca sierpnia, animacje dla dzeci po polsku także. Ogólnie kicha!!!. Byłem w Hiszpanii w zeszłym roku w podobnym czasie (z uwagi na tańsze ceny ofert niz w pełnym sezonie) na wschodnim wybrzeżu i byłem zarombiście zadowolony. Tak więc "Nie co kraj to obyczaj" tylko wnikliwie pytajcie co otrzymacie w ramach oferty, bo są znaczące różnice. W tym wypadku ja się zawiodłem. Jedyny plus w tym wypadku jak zawsze, to poziom przygotowania Rezydentów i ich zaangażowanie. Ale oni wszystkiego nie załatwią za biuro. Pomimo, iż posiadam kartę stałego klienta od kilku lat, po raz pierwszy się rozczarowałem, Może zmienię biuro na inne?
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel w porządku, szkoda że w okolicy nie ma żadnego sklepu
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokój bardzo czysty(codziennie sprzątany) Obsługa hotelu bardzo przyjazna i pomca !! Wyżywienie monotonne ,nie wyglądające apetycznie.Do All inclusive trzeba dopłacać kiedy chce się np.Mohito lub inne tego typu drinki(ok 2e) Plaże obok hotelu kamieniste bardzo brudne i nie przyjemne do plażowania.Dojście z hotelu do jakieś porażka... Żeby jeść trzeba iść z góry A kiedy się chce wrócić do hotelu trzeba wspiąć się na górę A później iść pod prysznic.Restauracje przy plaży w większości nie czynne.Nie na żadnych sklepów w pobliżu.Z pewnością nie polecamy tego hotelu.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel jako budynek bardzo ładny ale obsluga beznadziejna. Widać ze covid ptzrtrzebił obslugę i są ludzie z przypadku. W wiekszosci nie mowia w innym jezyku niz hiszpanski. Kelneró malo i nie wiedzą co robić. jak na hotel 4 * to dramat. To najwyżej 3 gwiazdki i to tureckieJedzenie monotonne i nieciekawe. owoce tylko na obiad - na śniadanie i kolecje już nie.Bary też pod psem. Fajnegi drinka nikt nie zrobiNie polecam opcji all-inclusivelepiej śniadanie i obiadokolacje i zostawić sobie pieniądze na kafejki w miescie. W hotelu niesmacznie, niestarannie i drogoRezydenci także sie nie przemęczają. Pani spotykala sie z nami 2 razy i 2 razy spóźniona po 15 min. Cala grupa czekala na rezydenta - no coś nie tak
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel sam w sobie czysty, baseny również wporzadku jeśli chodzi o całą resztę katastrofa hotel oddalony o kilka kilometrów od centrum transport jedynie taxi bądź wynajem pojazdu. Całą obsługa hotelu mówi w języku hiszpańskim bądź francuskim język angielski nie wchodzi w grę. Jeśli widzą że nie jesteś pochodzenia hiszpańskiego bądź francuskiego traktują cię bardzo niegrzecznie a wręcz z pogardą jakiej jeszcze w żadnym hotelu nie spotkałem. Jedzenie to jeden wielki koszmar dosłownie każdego dnia jest to samo i jakość jedzenie jest na niskim poziomie jak i przemęczona cała obsługa kuchni ( kucharze). Kelnerzy są straszni jeden jak zapytał czy jesteśmy Polakami i poprosiliśmy o pepsi do picia dostaliśmy pepsi rozrobione z wodą było poprostu koloru żółtego gdzie nawet goście ze stolików obok widzieli ich zachowanie w naszą stronę. Powiem tak robią wszystko abyś jak najszybciej opuścił restaurację jeśli widzą że siedzisz zbyt długo zaczynają chodzić do ciebie co dwie minuty i dopytywać czy już zjadłeś aby zabrać talez jak doskonale widzą że jesz. Ogółem jedno wielkie rozczarowanie nie wspominając że mieliśmy wylot o godzinie 17.40 22.07 a w hotelu zameldowaliśmy się o 01.00 w nocy 23.07 mało z tego wymeldowanie jest 29.07 godzina 12 a autokar na lotnisko dopiero o godzinie 17.45 ale tu też był problem ponieważ kierowca autokaru był niekompetentny i zablokował się autokarem w miejscu w które na pierwszy rzut oka widać nie powinno się wjeżdżać. Więc czekaliśmy kolejną godzinę na zastępczy transport w wyniku tego spóźniliśmy się prawie na lotnisko i musieliśmy następnie spędzić godzinę w kolejce do odprawy po czym usłyszeliśmy że nasz samolot jest opóźniony o godzinę i oczywiście na lotnisku w Katowicach po wylądowaniu czekaliśmy półtorej godziny na nasze walizki kpina ponieważ lotnisko było praktycznie puste a wyladowalismy o 02.00 w nocy katastrofa jednym słowem zepsute całe wakacje. Jeszcze odnośnie rezydentki nigdy nie słyszałem tak ofuconej i niechętnej do jakiejkolwiek konwersacji osoby która na codzień musi pracować z ludźmi, rozumiem że niektórzy zachowują się różnie zwłaszcza jak mówimy o wycieczkach all inclusive/ rozumiem ale naprawdę nie każdy jeżdżąc na all inclusive jest biedny. Chociaż ta pani rezydent to porażka nie powinna była tam pracować, aż do tej pory chce mi się śmiać jak do mnie mówiła - niestety to mnie się chce śmiać ponieważ jestem bardziej niż pewny że moje miesięczne dochody są wysokości minimum rocznych tej pani pozdrawiam niestety ale wiem że wakacje PL mają świadomość tego jaką firmą jest rainbow i powinni bardziej pilnować wszystkiego z uwagi że często mają wyjazdy do roznego rodzaju hoteli. Niestety nie pozdrawiam…
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
W recepcji zgubili dowód mojego syna i cały czas twierdzili że się znajdzie. Nerwówka bo bez dowodu mój syn nie może opuścić Hiszpanii. Recepcja od wtorku do czwartku zapewniała że dowód się znajdzie i co znalazł się dopiero tydzień po naszym przyjeździe do Polski. Przez zagubienie dowodu nie mogliśmy pojechać na żadną wycieczkę ponieważ właśnie dowód był wymagany. Rezydencji w tym hotelu są tylko od sprzedawania wycieczek a nie opieki nad uczestnikami. Powtarzali cały czas że dowód się znajdzie i to była ich cała pomoc. Musiałem pojechać na komisariat aby złożyć zeznania że w hotelu w recepcji zagubili nam dowód żeby mój syn mógł wrócić do polski. W RAINBOWA nikt do tej pory do mnie nie zadzwonił celem przeprosin i wyjaśnienia całej sytuacji. To były najgorsze wakacje w naszym życiu, nikomu nie polecam takiej sytuacji. A co najgorsze nie ma odpowiedzialnego za zagubienie dowodu !!!! - SZOK.