Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Składam formalne zażalenie za zepsuty tydzień wakacji, moich i mojej rodziny, przez niezdarność, złe chęci i brak kwalifikacji polskiej pilotki p. Katarzyny. Liczę na rekompensatę ze strony Rainbow Tours Pani Katarzyna miała szczególny dar antagonizowania grupy, w rezultacie były ciągłe zgrzyty, wręcz awantury i kłótnie pilotki z różnymi uczestnikami wycieczki. Była arogancka i traktowała uczestników jak dzieci. Często nie była w stanie udzielić konkretnych informacji dotyczących programu/trasy. Oto przykłady zlej organizacji i braku kwalifikacji pilotki: - Pani Katarzyna nie znała języków którymi posługiwała się lokalna przewodniczka w Ajjaccio. Aby ratować sytuację i zażegnać oburzenie, a wręcz bunt grupy, moja żona przejęła rolę tłumacza/pilota - Nie sprawdzała planów na nocleg. Zawiozła nas do złego hotelu. Gdy cala grupa była już z bagażami w recepcji okazało się że mamy rezerwacje w innym hotelu, oddalonym o 2 godziny drogi w kierunku z którego właśnie przyjechaliśmy (Santa-Maria-Siche). W sumie spędziliśmy dodatkowe 4 godziny w autobusie. - Nie znała godzin otwarcia obiektów planowanych do zwiedzania. W rezultacie byliśmy na miejscu dużo za wcześnie i musieliśmy czekać na otwarcie (Thorros) lub za póżno i było zamknięte (Ajaccio)
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Mam kilka uwag, w mailu do reinbow opisałam jeden przykładowy przypadek naruszenia podstawowych zasad bezpieczeńatwa, zupełnie nikt się nie perzejął. Zakładam więc z górey, że ta opinia też niczego nie zmieni. Nikt nie zginął, więc szada gra?!?