Opinie o Mimose Beach Village (ex.Nicolaus Club Baia delle Mimose)

Kategoria lokalna: 4

4.3/6
(33 opinie)
Atrakcje dla dzieci
3.6
Obsługa hotelowa
4.4
Plaża
5.0
Pokój
4.4
Położenie i okolica
4.1
Rezydent
3.8
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
4.7
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Baia delle Mimose

    AGNIESZKA, OSTRODA 09.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel z daleka od dużych miast - trudny dojazd. Personel hotelu w recepcji nie jest skłonny do załatwienia transportu. Do Badesi jeździ autobus w określonych godzinach ale może tak być że nie będzie miejsc i nie pojedziesz. Bardzo niewygodne jest to że wymeldowanie z pokoju jest do godziny 10 i jeśli masz transfer na lotnisko o 15.30 lub później błąkasz się po hotelu bez klimatyzacji. Na terenie hotelu nie ma sklepu z pamiątkami. Jest tylko spożywczy; z biżuterią i elegancką odzieżą. Barmani w barze bardzo niemili. To były minusy. Na plus bardzo dobre jedzenie, piękna plaża, codziennie sprzątanie pokoi, dobre miejsce dla kogoś kto lubi ciszę i spokój i nie chce jeździć na wycieczki chociaż Reinbow organizuje kilka.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    27

    Sierpień 2020

    PP, Piaseczno 29.08.2020 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Wakacje byłyby super gdyby nie rezydentka

    Sylwia 14.09.2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel bardzo sympatyczny, pomocna obsługa i pyszne jedzenie. Niestety, z dojazdem gdziekolwiek jest ogromny problem - obiekt nie posiada własnego busa do miasteczka ani pobliskich plaży. Wyjeżdżając na wycieczki fakultatywne nie można liczyć na lunch box. Jednak Sardynia jest bardzo ładna a Włosi mili i uprzejmi. Niestety, trafiłyśmy na fatalną rezydentkę - pani Urszula W jest osobą niemiłą, arogancka i niekompetentną. Nie podała nam na spotkaniu istotnych informacji, nie potrafiła rozwiązać żadnego problemu więc wszystkie niewygodne kwestie dla siebie i reszty grupy musiałam załatwiać sama. O ile Sardynię bardzo polecam, hotel ok to nikomu nie życzę spotkania z tą kobietą, gdyż starała się jak mogła uprzykrzyć nam pobyt.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    covid obniża ocenę

    JERZY, ZAŹDZIERZ 17.09.2020 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Obiekt ciekawy, wyżywienie trochę monotonne, obsługa na dobrym poziomie

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    super ekonomia

    Andy 24.09.2025 | Termin pobytu: wrzesień 2025 | Tagi: 36-45 lat, samemu

    Śniadania bardzo monotonne, codziennie to samo. Widać oszczędności na jakości produktów – wszystko najtańsze, nawet jogurty. Owoce słabej jakości, często przejrzałe. Z owoców morza dostępne były jedynie sałatki, które znikały w kilka minut. Makaron absolutnie nie przypomina włoskiego al dente – rozgotowany i bez smaku. Mięso na obiad i kolację wydawane w małych, odmierzonych porcjach.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Pobyt all soft

    IZA 03.09.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotele na kompletnym odludzi , jeden plus to pusta plaża i baseny . Mieliśmy taki bardziej domek z 3 pokojami ale bez aneksu kuchennego . Jedzenie: śniadanie całe 7 dni dokładnie takie samo , obiad i kolacja urozmaicone choć często w bemarach było już zimne , godzinę przed zamknięciem restauracji brakowało już deserów . Kawa była dostępna tylko na śniadanie i do tego tragiczna w smaku co nie do pomyślenia jest we Włoszech . Dwa dni po parę godzin była awaria wody w hotelu . Bez wypożyczenia samochodu co udostępnia hotel na szczęście nie byłyby to ciekawe wakacje

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    plusy i minusy

    Małgorzata, Warszawa 19.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 46-55 lat, samemu

    Mój pokój mieścił się w głównym budynku hotelu. był bardzo czysty, łazienka również. Był też balkon. Więc byłam z niego zadowolona. Ogólnie hotel fajnie położony, blisko na plażę i dwa bardzo fajne baseny. Rozczarowaniem było dla mnie jedzenie. Dla osoby, która trochę zna włoską kuchnię, było bardzo średnie i wiele rzeczy powtarzało się codziennie.W porównaniu do mojego pobytu w hotelu Baia di Conte, w którym byłam w zeszłym roku, wypada słabo. Największym rozczarowaniem (kolejny raz) jest organizacja wycieczek. Wyjazd wybieram również pod ich kątem. To był mój 5 raz na Sardynii i nie chciałam kolejny raz płynąć na La Maddalenę. Może warto byłoby spróbować organizować te wycieczki dla mniejszych grup, bo szczerze mówiąc nie wyobrażam sobie ponownego wyjazdu na Sardynię z waszym biurem, bo proponujecie coś, co rok rocznie nie dochodzi do skutku.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Delikatne rozczarowanie

    Filip, Warszawa 11.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Główne uwagi umieściłem w kategoriach jednak czuje delikatne rozczarowanie miejscem w którym byliśmy, miejsce raczej dla ludzi którzy chcą odpocząć nie ruszając się z hotelu niż dla kogoś kto chce pozwiedzać bądź się pobawić, życie tutaj kończy się o 24 i budzi dopiero koło 10 tak więc na pewno nie miejsce dla młodych ludzi którzy chcą się pobawić Sardynia sama w sobie piękna, górzysta , pełna pięknych miasteczek i przyrody ale jednak polecam okolice północnego wschodu i wschodu wyspy

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Cena nieadekwatna do jakości

    Katarzyna, 21.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel stary, wymagający gruntownego remontu. jak to w takiej sytuacji bywa wiele miejsc jest brzydkich z widocznymi usterkami ( niedziałający prysznic na basenie, niesprawna klimatyzacja w części restauracji, zapach stęchlizny w pokoju czy wypadające drzwi kabiny prysznicowej itp.) Pokoje bardzo skromne, Plus za serwis sprzątający i dobrze działającą klimatyzację w pokoju. Restauracja bardzo zatłoczona , ciężko przejść między stolikami, składająca się z estetycznej sali głównej i sal bocznych, które są bardzo brzydkie. W jednych miejscach klimatyzatory działają w innych są niesprawne . Dostajecie przydzielony stolik na cały pobyt i albo siedzicie w ładnym miejscu przy działającej klimatyzacji albo wręcz przeciwnie. Jedzenie w miarę dobre, ale uwaga, trzeba wcześniej przychodzić , pół godziny przed końcem posiłku będziecie szukać czystej filiżanki, kieliszka na wino, kucharz rozłoży ręce i powie że pizza się skończyła i będzie brakowało niektórych dań i owoców. Hotel nastawiony tylko i wyłącznie na Włochów, momentami czuliśmy się jak intruzi,bardzo trudno porozumieć się po angielsku. w tym języku mówi część pracowników recepcji i niektórzy kelnerzy którzy pochodzą z innych krajów, reszta bardzo słabo albo wcale, co jest kłopotliwe w wielu sytuacjach. Co do oferty all inclusive niestety zapisy umowy z biurem podróży nie mają odzwierciedla w rzeczywistości. Bar na plaży oraz bar przy basenie sportowym są w 100% płatne nie dostaniecie na opaskę nawet wody, bar przy lobby i basenie rekreacyjnym jest kompletnie zamknięty. działa bar przy amfiteatrze i można w nim dostać kawę ,zimne napoje i alkohole, z obsługą czasem trudno się dogadać i zdarzało nam się dostać wodę gazowaną zamiast Sprite i coś w rodzaju fanty zamiast soku pomarańczowego. W hotelu jest jeden mały butik i sklep z biżuterią ,które są czynne tylko wieczorem, jest też mały sklep spożywczy w drodze na plażę , w którym kupicie tylko jedzenie i napoje. nie ma sklepu z pamiątkami, apteki ,bankomatu. jeżeli będziecie chcieli kupić magnes, lek przeciwbólowy ,skończy wam się krem do opalania trzeba niestety jechać do najbliższej miejscowości Badesi oddalonej o około 7 km , kursuje bezpłatny autobus z hotelu. Plaża ładna ,piaszczysta o każdej porze dostępne wolne, bezpłatne leżaki, woda w morzu ciepła, dno piaszczyste trochę pływającej trawy morskiej. Pani rezydent kompetentna i stara się pomagać w miarę możliwości. Wykupiliśmy wycieczkę na archipelag La maddalena i bardzo polecamy. Wypożyczaliśmy też auto z pomocą recepcji hotelowej, ceny wysokie 150 € za dzień Citroen C3. Ogólnie cena wyjazdu jest absolutnie nieadekwatna do standardu obiektu, nie jest to w żaden sposób hotel czterogwiazdkowy i bardzo odbiega od czterogwiazdkowych obiektów w innych krajach Europy południowej.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Poprawnie bez uniesień

    Magda 06.10.2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Spędziłam tydzień czasu na Sardynii w Hotelu Nicolaus , zacznę od plusów, czysto , miła obsługa i bardzo dobre jedzenie . Największym minusem hotelu jest położenie na totalnym odludziu… poza sezonem nie ma absolutnie żadnego środka transportu którym można się z tamtąd wydostać do najbliższego miasta, zero autobusu , nic. Wynajęcie auta wiąże z dodatkową opłatą za jego dostarczanie do hotelu. Infrastruktura trochę lata 80 Baseny , bar raczej dla mało wymagającego turysty. Brak animacji i atrakcji dodatkowych na terenie hotelu. Trzeba się liczyć z tym że poza sezonem będzie to nuda przez 7 dni . Jeśli chodzi o rezydenta Rainbow na Sardynii to uwaga : na wyspie jest jeden i nie dojeżdża do tego hotelu bo jest za daleko więc turysta zostaje bez opieki sam sobie…. Na wycieczki fakultatywne też nie ma co liczyć gdyż z Rainbow są małe grupy i zazwyczaj te wycieczki nie dochodzą do skutku. Polecam ten kierunek i hotel osobą które chcą leżeć 7 dni na plaży i dużo jeść gdyż nic innego ta wycieczka nie proponuje….

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem