Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Miło spędziliśmy w hotelu Castelsardo ostatni tydzień września. Hotel pięknie położony nad zatoką Ostina wsród makii śródziemnomorskiej. Niedaleko czysta plaża Cala Ostina z bezpłatnymi leżakami i parasolami dla gości hotelu, otoczona wzgórzami. Z hotelu roztaczały się cudowne widoki na morze oraz zabudowania miasteczka Castelsardo. Zakwaterowano nas na parterze w budynku głównym w wyremontowanym pokoju z widokiem na ogród, niestety bez balkonu (mimo to był naszym zdaniem najlepszy pokój przydzielony Polakom w tym czasie przybywającym w hotelu). Duży pokój i duża łazienka były świetnie wyposażone w nowe meble i urządzenia działajace niezawodnie, codziennie dokładnie sprzątane. Ręczniki były wymieniane codziennie. Po wędrówkach po pięknych okolicach i wycieczkach do miasteczka Castelsardo miło było wypoczywać w pokoju przy otwartym oknie. Cudowny zapach roślinnosci i szum morza tworzyły świetne warunki do wypoczynku. Przy zamkniętym oknie nie było słychać występów, które trwały do pólnocy i dłużej. Wypoczęlismy wspaniale. Obsługa hotelu była bardzo miła. Starała się nawet mówić po polsku. Jedzenie było bardzo dobre, szczególnie kolacje. Posiłki (śniadania, obiady i kolacje) w formie bogatego bufetu z napojami bez ograniczeń w cenie, były wystarczajace. W czasie naszego pobytu w Castelsardo wiał silny wiatr, który pokrzyżował nam plany wycieczkowe. Dopiero w piątek, dzień przed powrotem do Polski, popłynęliśmy na rejs po wyspach Archipelagu La Maddalena. Wycieczka do Alghero niestety nie odbyła się z powodu braku chętnych. Sardynia jest piękna i w wielu miejscach nieskażona cywilizacją. Nasz pobyt na tej pięknej wyspie zaliczamy do udanych.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Polecam Hotel :) Położenie bardzo malownicze, można spacerować po okolicznych urokliwych wzniesieniach. W Hotelu znajduje się wypozyczalnia samochodów. W mojej opinii zwiedzanie wyspy autem jest najpraktyczniejszym i najwygodniejszym sposobem. W pobliżu Hotelu znajduje się przystanek - autobusy kursują kilka razy dziennie. Hotel jest oddalony okoł 3km od historycznej miejscowości Castelsardo gdzie warto przespacerować się nie tylko po samym zamku ale również poniżej murów od strony morza, skąd rozpościerają się niesamowite widoki. Do Castelsardo można dostać się codziennie hotelowym busem (opłata 5 euro od osoby w dwie strony). Z drugiej strony Hotelu około 3-4 km znajduje się miejscowość La Ciaccia z długą piaszczystą plażą. Do miejscowości La Ciaccia można dostać się pieszo idąc ścieżką wzdłuż morza.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Za cenę, którą zapłaciliśmy to dla nas rewelacja. Uwaga! Nie polecamy wykupować all inclusive w recepcji, napoje do posiłków dostępne dla każdego w ilościach dowolnych. My wykupiliśmy wersję soft w cenie 10€/os/dobę i nie mialo to sensu. W tym pakiecie jest aby piwo, wino, limoncello, napoje i kawa. Alkohol słabej jakości.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Położenie hotelu wspaniałe. Codziennie podczas posiłków i odpoczynku na basenie podziwialiśmy piękne widoki na Morze Śródziemne, jego wybrzeże i pobliskie średniowieczne Castelsardo. Polecam wszystkim poranne spacery po wybrzeżu, wycieczkę do Castelsardo i na pewno warto pomimo wysokiej ceny wynająć auto i wybrać się na wschód nad Szmaragdowe Wybrzeże (Ok 100 euro/ dzień).
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Uwaga ! Ogromne róznice poziomów ! Brak windy !Hotel nie dla osób z chorymi nogami ! Nieprawda że jest urozmaicone jedzenie .Śniadanie wystarczajaco urozmaicone ale obiad i kolacja w porywach srednie :( Dwa miesa i jedna ryba to nie wiele.zwykle 3 makarony warzywa ,dwie zupy . Ziemniaki frytki owoce 1-2 rodzaje .Smak potraw średni , na dwa tygodnie tylko w trzy dni było ciasto ( jedno) co drugi dzien lody w drugim tygodniu ograniczane do 2 gałek ;) Czesto trzeba było czekać na potrawy bo zabrakło.wino białe czerwone i piwo bez limitu do obiadu i kolacji ( słabe ) .Napoje woda .Żadnego zaplecza sportowego nie widziałam oprócz kortu.Wifi miało być bezpłatne w lobby a nie było ( teraz zmieniony opis na stronie )Nie ma nauki nurkowania,wycieczek łodzią ani zadnych sportów na plaży.Animacje dzienne przy basenie to tylko dart.Nie żadnego show wieczornego tylko muzyka na żywo .Animatorzy nieudolni totalnie.Ale potańczyc codziennie morzna :) Plaża hotelowa malownicza urocza wspaniała woda ciepła ale nawet tak małej plazy nie sprzatano z wodorostów itp.Szkoda.Bus do Castelsardo kilkarazy dziennie os.5 euro obowiazkowa w dwie strony .Najwiekszym plusem hotelu jest połozenie na klifie .Z kazdego miejsca spektakularne widoki na morze ,Castelasrdo zachody słońca.Teren hotelu zadbany ciekawie zaaranzżwane alejki ,rabatki drzewa itp.Spory basen czysty .Hotel po remoncie :restauracje ,lobby,łazienki ,czysto estetycznie.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel pięknie położony - kaskadowo na klifie, co wiąże się z dużą ilością schodów do pokonania w każdą stronę. Wokół hotelu nie ma zupełnie nic - najbliższe sklepy w Castelsardo. Plaża w skalistej zatoczce niezwykle malownicza, darmowy serwis plażowy. Hotel dysponuje różnymi pokojami, w tym takimi, które nie spełniają definicji pokoju standardowego (np. położone w piwnicy z widokiem na ścianę). Jedzenie b. dobre, róźnorodne, włosko-sardyńsko-śródziemnomorskie.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wróciłem dzisiaj 19-08-2018. Omijajcie z daleka !!! Smród w pokojach zlokalizowanych w głównym budynku. Do tego obsługa, która stwierdziła, że w niektórych pokojach mają ten problem i ..... NIC!!!. Żadnej reakcji. Infrastruktura w miejscach publicznych nie dostosowana do liczby gości. All inclusive - zapomnijcie, kpina. W ofercie "All in" kawa rozpuszczalna, za inną trzeba płacić. Jedzenie ciągle takie samo. Jajecznica z proszku, etc. Przy śniadaniu znajdziecie po rozdeptywane resztki z kolacji. Hotel (tylko ze względu na położenie) zasługuje na 2 gwiazdki. Do drugiej w nocy program "rozrywkowy" z muzyką ma żywo, a po nim animatorzy często wskakują do basenu i hałasują kolejną godzinę. Na szczęście jestem już w domu i odpocznę :). Szczerz odradzam pobyt w tym hotelu, w okolicy znajdziecie o wiele lepsze i w lepszej cenie.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przyjechaliśmy po północy ze względu na późny wylot, ale mimo zmeczenie przeżyliśmy prawdziwy szok, kiedy zobaczyliśmy nasz pokój. Usytuowany na tak zwanym "niskim parterze", który bardziej przypominał piwnicę, miał jedno małe okno przez które można było zobaczyć tylko skarpę. "Widok" z okna dopełniała wilgoć i zapach stęchlizny. Przy zamknietym oknie nie dało sie oddychać, a przy uchylonym spać, gdyż do 2 w nocy przy basenie odbywała sie głośna impreza, a nasz pokój sie znajdował zaraz za rogiem. Od razu udaliśmy się do recepcji, jednak uslyszeliśmy tylko obojętne "jutro będzie manager". O 7 rano bo zaledwie 5 godzinach spania obudziło nas głośne trzaskanie talerzy w stołówce, ktora znajdowała się zaraz nad naszym pokojem. Odkryliśmy, ze światło dzienne nie dociera do naszego pokoju. W walce o światło dzienne i świeże powietrze musieliśmy otwierać na oścież drzwi wejściowe, co totalnie pozbawiało nas prywatności. Z samego rana zawiadomiliśmy rezydentkę o zaistniałej sytuacji i większość dnia spedziliśmy szukając managera i walcząc o godne miejsce pobytu. Po długiej walce zaproponowano nas przenieść do innego pokoju dopiero 4 dni póżniej ze względu brak wolnych pokoji w calym hotelu i na calym wybrzezu (wycieczka miała miejsce w połowie wrzesnia). Okazało się, ze w podobnej sytuacji są też inni polacy, którzy przyjechali z nami w tym samym czasie. Wszyscy dostali pokoje o bardzo słabym standarzie (małe pokoje, małe wysoko położone okna, okno zastawione ścianą, zły zapach w pokojach). Tylko my mieszkaliśmy w piwnicy, a w pokoju obok mieszkał jeden z pracowników hotelowych. W recepcji nas poinformowano, że wszyscy polacy dostali pokoje zgodnie z umową pomiędzy Rainbow a Castelsardo Resort, tylko niestety Rainbow nieuczciwie zapomniało poinformować swoich klientów o niskim (wręcz poniżającym jak na 4 gwiazdki) standardzie pokoji. Wcześniej miałam tylko najlepsze doświadczenie z Rainbow, ale ta sytuacja to koniec zaufania.