Opinie o Albatros Palace Resort Sharm (ex. Pickalbatros Cyrene Grand)

5.4/6 (32 opinie)

Kategoria lokalna 5

5.4/6
32 opinie
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.6
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Oceniam pobyt na zadowalający, ale widziałam lepsze hotele:)

    ocena DOBRA, ale zawsze może być lepiej:)

    Monika Legnica - 28.03.2014

    3/5 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Piękny hotel, ale ...

    Hotel pięknie położony, z bardzo dużą plażą i pomostem, pięknie urządzony, z zadbanym ogrodem. Pokoje urządzone gustownie, łazienka do zaakceptowania (typowe "egipskie poprawki"). System all zróżnicowany, zależy od narodowości. Najwięcej gości z Włoch, Rosji i Anglii Hotel położony jest blisko lotniska, ale w okolicy nie ma niczego, żeby gdzieś wyjść (sklepy, spacer, knajpki itp.) trzeba jechać taxi za min 20 $. Położony jest bezpośrednio przy pięknej długiej plaży z pomostem, część plaży z pomostem ma łagodne piaszczyste zejście, natomiast druga część plaży od baru ma kamieniste wejście do morza. Przy hotelu jest rafa można snoorkować.

    Kasia z rodziną - 18.04.2014

    7/8 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    miły wypoczynek

    Był to nasz piąty pobyt w Egipcie, czwarty w Sharm, hotel oceniamy na dobry, odpowiednia jakość za oferowaną cenę. Warunki w hotelu są dobre, obsługa miła, chociaż da się zauważyć różnicę w traktowaniu Polaków i Rosjan. Przy plaży piękna rafa, idealne miejsce do snurkowania, pokoje OK (standard egipski :)), jeden podgrzewany basen, idealny w okresie wiosennym. Jedzenie smaczne, zróżnicowane, przepyszne ciasta :))) Głównym mankamentem, który trudno pominąć, a który zdecydowanie wpłynął na ocenę jest nastawienie hotelu na klientów zza wschodniej granicy - obsługa, animacje, wieczorne występy skierowane do Rosjan. Nawet muzyka przy basenie w większości w języku rosyjskim. Wyjeżdżając z Rainbow należy zwrócić uwagę na godziny wylotów - odjęto nam z wypoczynku praktycznie całe dwa dni - pierwszego dnia wylecieliśmy z Polski o godz. 20.00 (chociaż w umowie byłą 13.00), na miejscu w hotelu byliśmy następnego dnia ok. godz. 3.00, a powrót ostatniego dnia o godz. 12.00, przy czym transfer z hotelu miał miejsce o godz. 8.20 rano!!! Tak się oszczędza dwa dni, chociaż klient płaci za 8...

    Izabella - 18.03.2015

    18/22 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Wakacyjny pobyt

    Hotel duży. Niestety na kompletnym pustkowiu. Nie wiem czy wszystkie pokoje takie są ale nasz nie bym najnowszy i najczystszy. Jednak największym problemem było jedzenie. Nie miałam jeszcze na żadnym wyjeździe tak słabego. Większość to gotowce, monotonne, niedoprawione. Hotel nastawiony tylko na Rosjan, córka na talent show dostała nawet dyplom w języku rosyjskim. Nawet nie wysilali się tłumaczyć show inaczej niż na rosyjski.

    Małgorzata Natalia, Solec Kujawski - 12.07.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    0/2 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem