Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Był to nasz piąty pobyt w Egipcie, czwarty w Sharm, hotel oceniamy na dobry, odpowiednia jakość za oferowaną cenę. Warunki w hotelu są dobre, obsługa miła, chociaż da się zauważyć różnicę w traktowaniu Polaków i Rosjan. Przy plaży piękna rafa, idealne miejsce do snurkowania, pokoje OK (standard egipski :)), jeden podgrzewany basen, idealny w okresie wiosennym. Jedzenie smaczne, zróżnicowane, przepyszne ciasta :))) Głównym mankamentem, który trudno pominąć, a który zdecydowanie wpłynął na ocenę jest nastawienie hotelu na klientów zza wschodniej granicy - obsługa, animacje, wieczorne występy skierowane do Rosjan. Nawet muzyka przy basenie w większości w języku rosyjskim. Wyjeżdżając z Rainbow należy zwrócić uwagę na godziny wylotów - odjęto nam z wypoczynku praktycznie całe dwa dni - pierwszego dnia wylecieliśmy z Polski o godz. 20.00 (chociaż w umowie byłą 13.00), na miejscu w hotelu byliśmy następnego dnia ok. godz. 3.00, a powrót ostatniego dnia o godz. 12.00, przy czym transfer z hotelu miał miejsce o godz. 8.20 rano!!! Tak się oszczędza dwa dni, chociaż klient płaci za 8...
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel duży. Niestety na kompletnym pustkowiu. Nie wiem czy wszystkie pokoje takie są ale nasz nie bym najnowszy i najczystszy. Jednak największym problemem było jedzenie. Nie miałam jeszcze na żadnym wyjeździe tak słabego. Większość to gotowce, monotonne, niedoprawione. Hotel nastawiony tylko na Rosjan, córka na talent show dostała nawet dyplom w języku rosyjskim. Nawet nie wysilali się tłumaczyć show inaczej niż na rosyjski.