3.5/6 (6 opinii)
Kategoria lokalna 5
2.0/6
Hotel Continental to jeden wielki syf ! obsługa mowi tylko w jezyku rosyjskim a po angielsku nie chce im sie rozumiec i mowic, nie wspominajac o jezyku polskim, nie znaja nawet najprostszych polskich zwrotow tak jak w innych hotelach. Restauracja-stolowka jest tak brudna ze az sie klei .. ;/ pokoj dostalismy w ogrodzie, co prawda blisko do basenu ale baaaardzooo daleko od reszty hotelu. Na basenie o muzyke musielismy prosi sie ponad godzine. Butelke wody dostaje sie raz na pobyt, pozniej trzeba sie martwic jak umyc zeby - menager nie podpowiedzial ze mozna wziazc pusta butelke i napelnic ja w lobby - musielismy sledzic rosjanow gdzie ida z pustymi utelkami i isc za nimi. Zmienilismy ten hotel po drugim dniu i byl to nasz blad, moglismy zmienic go jeszcze w dzien przylotu. Nie polecam , wrecz odradzam, skoro ten hotel ma 5 gwiazdek to niestety ja przyznaje tylko 2.
1.0/6
Nasz pobyt w tym hotelu trwał tylko 4 godziny. Już na dzień dobry LOBBY śmierdziało stęchlizną i widać było wszechobecny bród (kanapy brudne poplamione cuchnące starością ,szyby okienne tak jak i drzwi zalepione były brudem to samo podłogi) . Jeszcze gorzej było na jadalni głównej ,wszędzie bród i smród. Stoliki brudne pozalewane tak samo krzesła poplamione porwane obicia a na podłodze przewalało się jedzenie. Dopełnieniem tego okropnego widoku były stada ptaków latających nad głowami spożywających posiłki MASAKRA. Tego dnia do hotelu przyjechało w sumie 5 osób. Pokoje które nam proponowano znajdowały się daleko od LOBBY i morza, z widokiem na pustynny ogród. Po „rozmowach ‘’ w recepcji zaproponowano nam pokój bliżej morza oczywiście za dopłatą 12 USD za dobę. Tego było już za dużo. Nie wyobrażaliśmy sobie spędzenia 14 dni urlopu w takim SYFIE gdzie zgodnie z katalogiem miał być to hotel 5 *****. W Polsce taki hotel SANEPID zamknął by natychmiast. Wielokrotnie byliśmy w Egipcie w różnych hotelach, znamy standardy ale takiego smrodu i brudu nigdzie nie widzieliśmy. Po żądaniach, naleganiach, groźbach i prośbach nasza rezydentka P. Kinga zmieniła nam hotel na „AA GRAND OASIS ‘’ 4****.Mimo mniejszej ilości gwiazdek ten hotel przewyższał o niebo czystością jakością obsługi w dwóch słowach wszystkim „Continental Plaza Beach Resort ‘’. Po dwóch dniach dołączyli do nas do „AA GRAND OASIS ‘’ pozostałe osoby z polskiej grupy które wcześniej zakwaterowano w „Continental Plaza Beach Resort ‘’. Nie wytrzymały tam dłużej niż 2 dni. Pobyt w hotelu „AA GRAND OASIS ‘’uważamy za udany i polecamy ten hotel. Dziwimy się że tak poważna Firma jak Rainbow Tours ma w swojej ofercie tak paskudny hotel jak „Continental Plaza Beach Resort ‘’.:( :( :(