Opinie o Falcon Naama Star

4.5/6 (31 opinii)

Kategoria lokalna 3

4.5/6
31 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.6
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
4.2
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.5
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
4.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Hotel nienajgorszy

    Hotel przecietny.Lokalizacja bardzo dobre polozenie.Pare kroków do sklepów ,ktorych jest dużo. Obsluga w hotelu przesympatyczna,animatorzy niestrudzeni .Polecam.

    Grazyna, Pawłowice - 17.09.2022

    8/8 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Falcon Naama Star

    Kameralny hotel w samym sercu Naama Bay. W hotelu byliśmy w połowie stycznia dwie osoby dorosłe i nastolatek. Pokój, który dostaliśmy przy zakwaterowaniu był obskurny-widok na zaplecze, pęknięta deska klozetowa brudne obicie łóżek. Po interwencji rezydentki mogliśmy wybrać z pośród dwóch pokoi. Kilkoro naszych rodaków, chciało dokonać zmian na własną rękę i niestety zmuszeni byli dopłacić 35$. Nie dajcie się naciągnąć- po to macie rezydentów. W okresie zimowym basen jest nie podgrzewany, natomiast w pokojach nie ma możliwości dogrzewania klimatyzacją. W niektóre noce było naprawdę zimno. Pokoje bardzo średnie, łazienki nadają się do remontu,ale klimatyzacja jest, codziennie czysta pościel i ręczniki oraz sejf i lodówka do dyspozycji. Woda butelkowana jest dostępna bez ograniczeń w barze przy recepcji. Hotel oferuje dwa bary jeden przy jadalni-basenie i drugi przy lobby. Bar przy recepcji bardzo zadymiony nie da się siedzieć jeśli ktoś nie pali! Drinki nie oszukiwane nawet lepsze niż w niektórych hotelach 5*. Jedzenie monotonne, głównie królował kurczak ryż parówki z warzywami, fasolę lepsze porcje mięsa były wydzielane przez kucharzy. Natomiast słodkości wyborne! Obsługa miła i pomocna mówiąca w w języku angielskim i rosyjskim. WiFi w hotelu bardzo słabiutkie, największy zasięg w lobby , Plaża hotelowa oddalona ok 1200 metrów, nieduża ,wynajmowana przez hotel. Nieduża rafa, dno piaszczyste, nie potrzeba butów do wody. Ręczniki pobiera się w hotelu jak również bilety na plażę. Obsługa na plaży nachalna licząca na napiwki! Bar na plaży płatny. W sezonie zimowym na plaży jak i w hotelowej stołówce bardzo tłoczno i to bez pełnego obłożenia. Nie wyobrażamy sobie pobytu latem. Cena, którą zapłaciliśmy była adekwatna do jakości. Po odcięciu opaski o 12 przestaje działać All inclusive! Przedłużanie doby jest możliwe tylko o 5h i koszt to 18$. Hotel polecamy osobom nie wymagającym. Serdeczne podziękowania dla fantastycznej i pomocnej pani rezydent Katarzyny Ratajczyk.

    Rajmund, Jaworzno - 01.02.2020

    68/72 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Pobyt

    Cały pobyt oceniam na plus, jedynie czystość w pokojach i łazienkach na duży minus

    Beata, Bytom - 02.11.2021

    13/18 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Pobyt tygodniowy

    Hotel ogólnie bardzo fajnie położony, blisko centrum miasta, można poznać i obcować z kulturą egipską. Sam hotel ma swój klimat, nie jest nowoczesny, ale pracujący w nim panowie są bardzo uprzejmi i pomocnicy. Jeżeli chodzi o jedzenie, to jest niezbyt dobre i nie bardzo urozmaicone, tak naprawdę przez tydzień je się to samo, za to w barze różnorodne drinki, z egipskich alkoholi, ale za to napoje w 100%sa oryginalne, lane z butelki, typu coca cola, fanta itp. Pokoje ogólnie ok, ale trzeba się wykłócać o lepszy standard, co polecam, wszystkie niestety nie są porządnie posprzątane , co jest minusem, jest roomservice, ale taki polegający na wynoszeniu śmieci i pościeleniu łóżka, o wymianę ręczników trzeba poprosić, robią to bez problemu. Co do plaży to jest ona położna w mieście a nie jak w ofercie oddalona o 6km. Niestety tez jest problem z internetem, w hotelu go nie było, powiedzieli w recepcji, ze jest to problem globalny i zalecili kupić sobie kartę sim, także tutaj nawet nie próbowali rozwiązać sytuacji , rezydent tez w tej kwestii nie pomógł.

    Martyna - 21.08.2022

    9/10 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem