4.5/6 (31 opinii)
Kategoria lokalna 3
1.5/6
Jedyną zaletą jest lokalizacja (Naama Bay jest kilka minut spacerem od hotelu). Plaża jest wynajmowana na spółkę z innym ośrodkiem (opaska all-inclusive nie do końca działa jak powinna). Hotel w zaniedbanym stanie; mój pokój nie przypominał widocznego w ofercie (brud, podniszczone meble, zniszczone okno; smród z klimatyzatora/kanalizacji + głośne działanie nawiewu). Jedzenie przygotowane niedbale, niedoprawione; nieatrakcyjne i powtarzalne. Obsługa niesympatyczna, zblazowana i "za karę". Państwu sugeruję omijać, a firmie Rainbow usunąć z oferty.
1.5/6
W hotelu przebywalam od 2.X.-16.X 2021r. Byłam sama dostałam dość duży pokój , niestety śmierdziało kanalizacją . Po dwóch dniach dostałam drugi , brudny ale już bez atrakcji zapachowych , bez balkonu. Poszłam po środki czyszczące , pracownik zobaczył jak wracałam zawołał kolegę i wysprzątali łazienkę włącznie z dezynfekcją WC. Ręczniki owszem były układane w ładne wzorki , ale te z poprzedniego dnia . Wymienione nie byłý ani razu przez 2 tyg
1.0/6
lipa trzy gwiastki nie polecam dla rodzin z dzecmi . jedzenie wydzelane wielka pomylka ale mozna zjesc na miescie nie wykopowac all inclusive bo tutaj nie znajol tego. gosce w hotelu tylko ze wschodu. plarza mala kto przyjdze puzniej nie ma miejsc.