Kategoria lokalna 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
jakość bardzo mierna, niezbyt czysto, przez 7 dni ani razu pościel nie zmieniana, ręczniki tez.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokoje dramat. Jedzenie dramat. Basen ok. Pojechałem z żoną. Po wejściu do pokoju siedziałem zszokowany przez kwadrans. Próbowałem zamienić pokój, ale pokazali mi jeszcze gorszy. Potem zacząłem pić i jakoś przeżyłem. Niech się Rainbow wstydzi że to oferuje.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jedyną zaletą jest lokalizacja (Naama Bay jest kilka minut spacerem od hotelu). Plaża jest wynajmowana na spółkę z innym ośrodkiem (opaska all-inclusive nie do końca działa jak powinna). Hotel w zaniedbanym stanie; mój pokój nie przypominał widocznego w ofercie (brud, podniszczone meble, zniszczone okno; smród z klimatyzatora/kanalizacji + głośne działanie nawiewu). Jedzenie przygotowane niedbale, niedoprawione; nieatrakcyjne i powtarzalne. Obsługa niesympatyczna, zblazowana i "za karę". Państwu sugeruję omijać, a firmie Rainbow usunąć z oferty.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
W hotelu przebywalam od 2.X.-16.X 2021r. Byłam sama dostałam dość duży pokój , niestety śmierdziało kanalizacją . Po dwóch dniach dostałam drugi , brudny ale już bez atrakcji zapachowych , bez balkonu. Poszłam po środki czyszczące , pracownik zobaczył jak wracałam zawołał kolegę i wysprzątali łazienkę włącznie z dezynfekcją WC. Ręczniki owszem były układane w ładne wzorki , ale te z poprzedniego dnia . Wymienione nie byłý ani razu przez 2 tyg