Obiekt
Pokoje
Hotel w swojej ofercie posiada ponad 400 przestronnych pokoi znajdujących się w budynku głównym, bungalowach i willach. Pokoje standardowe z widokiem na dziedziniec (ok. 50 m2), dla maksymalnie 3 osób dorosłych lub 2 dorosłych i 2 dzieci - możliwe 2 łóżka typu king size. Wyposażone są w łazienkę (WC, wanna/prysznic, suszarka), indywidualnie sterowaną klimatyzację, TV sat, telefon, sejf (płatny), minibar (bezpłatne uzupełnienie w dniu przyjazdu), przyłącze internetowe (opłatne), balkon lub taras, zestaw do parzenia kawy i herbaty. Za dopłatą widok na morze. Na zapytanie dostępne łóżeczka dla niemowląt.
Internet
Internet Wi-Fi w lobby hotelowym bezpłatne, w pokojach za dodatkową opłatą.
Kategoria lokalna
*****
Wyżywienie
Oferta Ultra All Inclusive obejmuje śniadania (07:00 - 11:00), obiady (12:30 - 14:30), kolacje (18:30 - 21:30) i późne kolacje (22:00 - 23:30) w restauracji głównej Mosaique w formie bufetu, a także bary serwujące przekąski, jak i lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe: Lobby (całodobowy), Pirate (10:00 do zachodu, przekąski 12:30 - 14:30), bar przy basenie (10:00 do zachodu, przekąski 12:30 - 14:30), Sunset (10:00 do zachodu, przekąski 11:00 - 17:00), Irish Pub (18:00 - 00:00). Importowane napoje alkoholowe za dodatkową opłatą. Raz na pobyt goście mają możliwość dokonania darmowej rezerwacji w jednej z restauracji a la carte: międzynarodowej Vintage Bistro, śródziemnomorskiej Mediterranean, libańskiej Mezze lub w sushi barze Wasabi. Restauracja japońska Bonsai dodatkowo płatna. Restauracje a la carte funkcjonują w godzinach 19:00 - 22:00.
Program sportowy i animacyjny
Hotel oferuje gościom rozbudowany program rekreacyjno-sportowy: bogaty program animacyjny prowadzony w ciągu dnia, jak i wieczorem; zabawy wodne, aerobik wodny, yoga, pilates, rzutki, zajęcia fitness, 4 korty tenisowe, siłownia. Ponadto SPA: sauna, masaże, łaźnia parowa i jacuzzi. Dla najmłodszych gości: aquapark, show dla dzieci, warsztaty, kursy tańca, zabawy wodne, zawody, mini disco, kino, pikniki i dni tematyczne.
Dodatkowe informacje
Wizy
WizaŚwiadczenia
Cena obejmuje: przelot samolotem czarterowym, opłaty lotniskowe, transfery lotnisko - hotel - lotnisko, 7 lub 14 rozpoczętych dób hotelowych, wyżywienie wg opisu zakwaterowania, obsługę polskiego przedstawiciela podczas odprawy na lotnisku w Polsce, opiekę polskojęzycznego rezydenta, pakiet ubezpieczeniowy TU Europa (NNW, KL, Assistance i bagaż).
Cena nie obejmuje: wizy egipskiej (koniecznej w przypadku opuszczania Synaju, płatnej na lotnisku 25 USD/os., zakupu wycieczek fakultatywnych, posiłków innych niż wymienione w opisie wyżywienia przy każdym z hoteli, napojów do posiłków jeśli w opisie hoteli nie podano inaczej oraz innych wydatków osobistych.
Inne
EGIPT SHARM EL SHEIKH - informacje ogólne
Waluta
EGP - funt egipski. 1 USD = ok. 18 EGP; 1 EUR = ok. 20 EGP. Warto zabrać euro lub dolary (nie są akceptowane banknoty wydane przed 1996 r.) . Pieniądze można wymienić w licznych kantorach w hotelach lub w bankach. Należy zabrać gotówkę, płacenie kartami kredytowymi i korzystanie z bankomatów może być utrudnione.
Napiwki
Przyjęte jest zostawianie drobnych sum jako napiwków. Zarobki w Egipcie są niskie i napiwki są często dużą pomocą finansową. Szczególnie dotyczy to kierowców na wycieczkach lokalnych i kelnerów w restauracjach, ale jest również przyjęte w hotelach dla personelu sprzątającego.
Wiza
Każdy podróżny musi mieć paszport ważny przynajmniej 6 miesięcy od daty wyjazdu z Egiptu. Obywatele polscy uzyskują wizę przy przekraczaniu granicy egipskiej (na lotnisku), jednak wiza jest konieczna tylko w przypadku opuszczania przez turystów Synaju lub podczas niektórych wycieczek fakultatywnych. Wiza ważna jest 30 dni, jest stemplowana do paszportu i kosztuje 25USD.
Czas
Zimą + 1 godzinę w stosunku do czasu polskiego, latem taki sam jak w Polsce.
Orientacyjne ceny
Obiad w restauracji od 100 EGP; woda 1l - 5 EGP; piwo w barze od 30 EGP; kawa w kawiarni od 5 EGP. Należy się targować, szczególnie przy większych zakupach i kupnie pamiątek. Warto jednak przestrzegać zasady: nigdy nie oferuj ceny której nie jesteś w stanie zapłacić oraz przy kupowaniu nie można się śpieszyć.
W wielu obiektach zabytkowych wprowadzone zostały opłaty za fotografowanie, które mogą wynosic od 5 do nawet 100 EGP. Prosimy pytać przewodnika podczas wycieczek.
Poczta
Znaczek na pocztówkę do Polski kosztuje od 5 EGP. Cena jest ustalona urzędowo. Należy zaznaczyć przy zakupie znaczka, że do Polski.
Elektryczność
Napięcie 220 V, 50 Hz. Urządzenia z polskimi wtyczkami działają bez problemów.
Telefony
Telefony komórkowe działają w miejscowościach turystycznych i w miastach. Rozmowy lokalne są tanie, natomiast zagraniczne - bardzo drogie. Koszty połączeń w roamingu polskich sieci komórkowych prosimy sprawdzać przed wyjazdem u operatora.
W regionie
Sharm El Sheikh
Najsłynniejszy kurort na półwyspie Synaj, słynie z raf koralowych oraz plaż i jest doskonałą bazą wypadową na wiele wycieczek. Zatoka Naama Bay wybudowana w stylu miejscowości wakacyjnych nad Morzem Śródziemnym oferuje wiele możliwości wszelkich rozrywek. Kurort szybko się rozbudowuje i z każdym rokiem oferuje wiele nowych luksusowych hoteli, oraz nowych atrakcji (delfinarium, parki wodne, centrum rozrywkowe „z tysiąca i jednej nocy”). Dla lubiących lokalne klimaty - Old Market z bazarem w starym stylu z całym mnóstwem sklepów i zaułków.
Wyloty z: Warszawy, Katowic, Poznania, Wrocławia, Gdańska. Zbiórka na 2 godz. Przed planowanym wylotem przy stanowisku Rainbow na lotnisku. Aktualne rozkłady lotów prosimy sprawdzać na: r.pl/rozklady.
Sezonowość
Zwykle wysoki sezon turystyczny w Egipcie trwa od połowy grudnia do końca marca.Kategoria lokalna 5
Hotel słynie z wysokiej jakości świadczonych usług. Położony w rozległym ogrodzie tuż przy morzu - to idealne miejsce dla osób szukających spokoju i wypoczynku.
Bezpośredni
Wypoczynek
Ultra All Inclusive
Polski rezydent
do 100m
W cenie
W cenie
Cena obejmuje: przelot samolotem czarterowym, opłaty lotniskowe, transfery lotnisko - hotel - lotnisko, 7 lub 14 rozpoczętych dób hotelowych, wyżywienie wg opisu zakwaterowania, obsługę polskiego przedstawiciela podczas odprawy na lotnisku w Polsce, opiekę polskojęzycznego rezydenta, pakiet ubezpieczeniowy TU Europa (NNW, KL, Assistance i bagaż).
Cena nie obejmuje: wizy egipskiej (koniecznej w przypadku opuszczania Synaju, płatnej na lotnisku 25 USD/os., zakupu wycieczek fakultatywnych, posiłków innych niż wymienione w opisie wyżywienia przy każdym z hoteli, napojów do posiłków jeśli w opisie hoteli nie podano inaczej oraz innych wydatków osobistych.
Hotel położony jest na klifowym zboczu z bezpośrednim dostępem do morza i posiada powierzchnię ok. 30 000 m2. Znajduje się ok. 5 km od lotniska Sharm El Sheikh i ok. 7 km od centrum Naama Bay.
Mapa
Hotel posiada prywatną piaszczysto-żwirkową plażę oraz pomosty do opalania. Parasole, leżaki, materace i ręczniki plażowe – bezpłatne. Rafa koralowa przy wejściu do morza (zalecane obuwie ochronne).
Całodobowa recepcja, bankomat, restauracja główna oraz 7 restauracji a la carte (za opłatą) i 6 barów. Ponadto hotel słynie z pięknie zagospodarowanego terenu wokół 3 basenów o nieregularnych kształtach (w tym dwa podgrzewane w sezonie zimowym). Znajdują się tu wodospady, groty, laguny, leniwa rzeka, 2 brodziki dla dzieci i 2 zjeżdżalnie.
Obiekt
Wyżywienie
Szczegóły lotu
Program sportowy i animacyjny
Atrakcje regionu
Inne hotele w regionie
Dodatkowe informacje
Bagaż
rejestrowany i podręczny
Transfer
lotnisko-hotel-lotnisko
Ubezpieczenie
podstawowe
Opieka
rezydenta
1 x Pokój
(Pokój superior z widokiem na ogród)
Atrakcje dla dzieci
Obsługa hotelowa
Plaża
Pokój
Położenie i okolica
Rezydent
Sport i rozrywka
Wyżywienie
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Zdjęcia klientów (6)
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zacznę od tego, że moja poniższa opinia jest napisana po wcześniejszych pobytach w hotelach Sharm np. SULTAN GARDENS, ROYAL ALBATROS MODERNA, JAZ AQUAMARINE/Hurgada/ CZY JAZ RESTA GRAND w Marsa alamWróciliśmy z żona 2 października po kolejnym / 10 raz/ dwu tygodniowym pobycie w Egipcie w hotelu 5 gwiazdkowym. Ogólnie jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu, a w szczególności z przepięknej rafy, do której jest zejście z supr wykonanych trzech podestów / mola/. Posiłki serwowane w restauracji głównej bardzo dobre, dobrze przyprawione codziennie na obiad i kolację z możliwością wyboru dwóch rodzajów ryby, dwóch bądź trzech rodzajów mięs / kurczak( codziennie inaczej przyrządzony) , kaczka ,wołowina, wątróbka/.,w poniedziałki dzień japoński z sushi oraz super przyrządzonymi kalmarami / palce lizać/, codziennie do wyboru makaron, dodatkowo dania egipskiej kuchni. Ponadto dla urozmaicenia można zjeść obiad w restauracji przy basenie mieszczącym się w części hotelowej Royal Wing /bungalowy/, który można wybrać z karty i zostanie podany przez serwis restauracji. Serwis w restauracjach na bardzo dobrym poziomie. Wszystko na bieżąco sprzątane i to nie po łebkach, a dokładnie tak stoły jak i obejście wokoło nich. Drinki do obiadu i kolacji podawane przez serwis prawie natychmiastowo / wystarczy dać jeden raz dolara napiwku/ i to za każdym razem z uśmiechem na twarzy.Z barów korzystaliśmy głównie przy plaży i przy basenie w części Royal Wing, a także z baru? w lobby, który niestety nie powinien mieć nazwy bar gdyż jest to raczej wyszynk z czasów PRL-u z okienkiem otwieranym do góry i w dodatku czynny dopiero od godz. 13,30 Jest to niestety wielki minus w tym hotelu. Serwis w barach i restauracjach bardzo dobry, a jeszcze lepiej działa jak zaserwujesz obsłudze bakszysz. Wystarczy dać ze dwa razy po 1 USD / a to nie wielki majątek/i jesteś zapamiętany na cały pobyt / drinki też wtedy dostaniesz w szklanym opakowaniu / bar przy plaży/, a nie w plastiku/. Obsługa w recepcji bardzo dobra, na każde zgłoszenie działająca prawie natychmiastowo. Czego brakowało w hotelu to brak muzyki na żywo do czego przyzwyczaiły nas poprzednie wizyty w tym rejonie w innych hotelach. Nie wiem czy to jest nagminne czy też związane było z remontem prowadzonym w części hotelu i nie pełnym obłożeniem, ale tego nie powinno brakować w hotelu 5 gwiazdkowym!!!!! W hotelu przewagą są obywatele Ukrainy ok.60% jest też spora grupa wczasowiczów lokalnych /15%/, naszych też dość sporo i tow dodatku co nie przyjemne zachowujących się nie jednokrotni gorzej od krytykowanych przez niektórych opiniodawców autoktonów. Są też Czesi , Niemcy , Francuzi, Austryjacy, obywatele beneluksu i skandynawi. W hotelu dość wolno, ale działające WI FI przy recepcji. Na zakończenie jedna rada - zabrać ze sobą coś na komary bo zdarzaj się w pokojach meszki i mogą pokąsać / aczkolwiek po zgłoszeniu na recepcji szybko zneutralizowane/ REASUMUJĄC OCENY POWINNY BYĆ OBIEKTYWNE, A JAK KOMUŚ PRZESZKADZAJĄ AUTOKTONI TO NIECH NIE WYJEŻDŻA Z POLSKI I JEDZIE NA WCZASY W KRAJU!!!!!!!!!!!!!!!!!!
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel 5*, nie należy do najnowszych. Niemniej jednak jest bardzo czysty. Położony w rozległym ogrodzie, bezpośrednio przy morzu. Największymi plusami tego hotelu to przede wszystkim lokalizacja tuż przy przepięknej rafie koralowej z niezliczoną liczbą kolorowych ryb w różnych rozmiarach. Koniecznie trzeba zabrać ze sobą maskę do snurkowania, a gwarantuję niezapomniane wrażenia! Woda jest krystalicznie czysta, co pozwala oglądać rafę nawet z pomostu. Kolejnym plusem jest obsługa. Na wszelkie pojawiające się problemy czy prośby reagowali niemalże natychmiast z dużą uprzejmością i przede wszystkim uśmiechem. Na miejscu nie było dużej ilości turystów ( na wyjazd wybraliśmy się w listopadzie), co było dla nas dodatkowym atutem. Cisza, błogi spokój, przepiękna pogoda ( do 35* C). Minusem były krótkie, powtarzające się wieczorne animacje, które podczas naszego 12 dniowego pobytu oglądaliśmy po 3-4 razy.
Inne hotele dostępne w tym samym regionie