3.7/6 (13 opinii)
Kategoria lokalna 5
6.0/6
Zacznę od tego, że moja poniższa opinia jest napisana po wcześniejszych pobytach w hotelach Sharm np. SULTAN GARDENS, ROYAL ALBATROS MODERNA, JAZ AQUAMARINE/Hurgada/ CZY JAZ RESTA GRAND w Marsa alamWróciliśmy z żona 2 października po kolejnym / 10 raz/ dwu tygodniowym pobycie w Egipcie w hotelu 5 gwiazdkowym. Ogólnie jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu, a w szczególności z przepięknej rafy, do której jest zejście z supr wykonanych trzech podestów / mola/. Posiłki serwowane w restauracji głównej bardzo dobre, dobrze przyprawione codziennie na obiad i kolację z możliwością wyboru dwóch rodzajów ryby, dwóch bądź trzech rodzajów mięs / kurczak( codziennie inaczej przyrządzony) , kaczka ,wołowina, wątróbka/.,w poniedziałki dzień japoński z sushi oraz super przyrządzonymi kalmarami / palce lizać/, codziennie do wyboru makaron, dodatkowo dania egipskiej kuchni. Ponadto dla urozmaicenia można zjeść obiad w restauracji przy basenie mieszczącym się w części hotelowej Royal Wing /bungalowy/, który można wybrać z karty i zostanie podany przez serwis restauracji. Serwis w restauracjach na bardzo dobrym poziomie. Wszystko na bieżąco sprzątane i to nie po łebkach, a dokładnie tak stoły jak i obejście wokoło nich. Drinki do obiadu i kolacji podawane przez serwis prawie natychmiastowo / wystarczy dać jeden raz dolara napiwku/ i to za każdym razem z uśmiechem na twarzy.Z barów korzystaliśmy głównie przy plaży i przy basenie w części Royal Wing, a także z baru? w lobby, który niestety nie powinien mieć nazwy bar gdyż jest to raczej wyszynk z czasów PRL-u z okienkiem otwieranym do góry i w dodatku czynny dopiero od godz. 13,30 Jest to niestety wielki minus w tym hotelu. Serwis w barach i restauracjach bardzo dobry, a jeszcze lepiej działa jak zaserwujesz obsłudze bakszysz. Wystarczy dać ze dwa razy po 1 USD / a to nie wielki majątek/i jesteś zapamiętany na cały pobyt / drinki też wtedy dostaniesz w szklanym opakowaniu / bar przy plaży/, a nie w plastiku/. Obsługa w recepcji bardzo dobra, na każde zgłoszenie działająca prawie natychmiastowo. Czego brakowało w hotelu to brak muzyki na żywo do czego przyzwyczaiły nas poprzednie wizyty w tym rejonie w innych hotelach. Nie wiem czy to jest nagminne czy też związane było z remontem prowadzonym w części hotelu i nie pełnym obłożeniem, ale tego nie powinno brakować w hotelu 5 gwiazdkowym!!!!! W hotelu przewagą są obywatele Ukrainy ok.60% jest też spora grupa wczasowiczów lokalnych /15%/, naszych też dość sporo i tow dodatku co nie przyjemne zachowujących się nie jednokrotni gorzej od krytykowanych przez niektórych opiniodawców autoktonów. Są też Czesi , Niemcy , Francuzi, Austryjacy, obywatele beneluksu i skandynawi. W hotelu dość wolno, ale działające WI FI przy recepcji. Na zakończenie jedna rada - zabrać ze sobą coś na komary bo zdarzaj się w pokojach meszki i mogą pokąsać / aczkolwiek po zgłoszeniu na recepcji szybko zneutralizowane/ REASUMUJĄC OCENY POWINNY BYĆ OBIEKTYWNE, A JAK KOMUŚ PRZESZKADZAJĄ AUTOKTONI TO NIECH NIE WYJEŻDŻA Z POLSKI I JEDZIE NA WCZASY W KRAJU!!!!!!!!!!!!!!!!!!
5.5/6
Hotel 5*, nie należy do najnowszych. Niemniej jednak jest bardzo czysty. Położony w rozległym ogrodzie, bezpośrednio przy morzu. Największymi plusami tego hotelu to przede wszystkim lokalizacja tuż przy przepięknej rafie koralowej z niezliczoną liczbą kolorowych ryb w różnych rozmiarach. Koniecznie trzeba zabrać ze sobą maskę do snurkowania, a gwarantuję niezapomniane wrażenia! Woda jest krystalicznie czysta, co pozwala oglądać rafę nawet z pomostu. Kolejnym plusem jest obsługa. Na wszelkie pojawiające się problemy czy prośby reagowali niemalże natychmiast z dużą uprzejmością i przede wszystkim uśmiechem. Na miejscu nie było dużej ilości turystów ( na wyjazd wybraliśmy się w listopadzie), co było dla nas dodatkowym atutem. Cisza, błogi spokój, przepiękna pogoda ( do 35* C). Minusem były krótkie, powtarzające się wieczorne animacje, które podczas naszego 12 dniowego pobytu oglądaliśmy po 3-4 razy.
5.5/6
Zacznę od tego, że moja poniższa opinia jest napisana po wcześniejszych pobytach w hotelach Sharm np. SULTAN GARDENS, ROYAL ALBATROS MODERNA, JAZ AQUAMARINE/Hurgada/ CZY JAZ RESTA GRAND w Marsa alamWróciliśmy z żona 2 października po kolejnym / 10 raz/ dwu tygodniowym pobycie w Egipcie w hotelu 5 gwiazdkowym. Ogólnie jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu, a w szczególności z przepięknej rafy, do której jest zejście z supr wykonanych trzech podestów / mola/. Posiłki serwowane w restauracji głównej bardzo dobre, dobrze przyprawione codziennie na obiad i kolację z możliwością wyboru dwóch rodzajów ryby, dwóch bądź trzech rodzajów mięs / kurczak( codziennie inaczej przyrządzony) , kaczka ,wołowina, wątróbka/.,w poniedziałki dzień japoński z sushi oraz super przyrządzonymi kalmarami / palce lizać/, codziennie do wyboru makaron, dodatkowo dania egipskiej kuchni. Ponadto dla urozmaicenia można zjeść obiad w restauracji przy basenie mieszczącym się w części hotelowej Royal Wing /bungalowy/, który można wybrać z karty i zostanie podany przez serwis restauracji. Serwis w restauracjach na bardzo dobrym poziomie. Wszystko na bieżąco sprzątane i to nie po łebkach, a dokładnie tak stoły jak i obejście wokoło nich. Drinki do obiadu i kolacji podawane przez serwis prawie natychmiastowo / wystarczy dać jeden raz dolara napiwku/ i to za każdym razem z uśmiechem na twarzy.Z barów korzystaliśmy głównie przy plaży i przy basenie w części Royal Wing, a także z baru? w lobby, który niestety nie powinien mieć nazwy bar gdyż jest to raczej wyszynk z czasów PRL-u z okienkiem otwieranym do góry i w dodatku czynny dopiero od godz. 13,30 Jest to niestety wielki minus w tym hotelu. Serwis w barach i restauracjach bardzo dobry, a jeszcze lepiej działa jak zaserwujesz obsłudze bakszysz. Wystarczy dać ze dwa razy po 1 USD / a to nie wielki majątek/i jesteś zapamiętany na cały pobyt / drinki też wtedy dostaniesz w szklanym opakowaniu / bar przy plaży/, a nie w plastiku/. Obsługa w recepcji bardzo dobra, na każde zgłoszenie działająca prawie natychmiastowo. Czego brakowało w hotelu to brak muzyki na żywo do czego przyzwyczaiły nas poprzednie wizyty w tym rejonie w innych hotelach. Nie wiem czy to jest nagminne czy też związane było z remontem prowadzonym w części hotelu i nie pełnym obłożeniem, ale tego nie powinno brakować w hotelu 5 gwiazdkowym!!!!! W hotelu przewagą są obywatele Ukrainy ok.60% jest też spora grupa wczasowiczów lokalnych /15%/, naszych też dość sporo i tow dodatku co nie przyjemne zachowujących się nie jednokrotni gorzej od krytykowanych przez niektórych opiniodawców autoktonów. Są też Czesi , Niemcy , Francuzi, Austryjacy, obywatele beneluksu i skandynawi. W hotelu dość wolno, ale działające WI FI przy recepcji. Na zakończenie jedna rada - zabrać ze sobą coś na komary bo zdarzaj się w pokojach meszki i mogą pokąsać / aczkolwiek po zgłoszeniu na recepcji szybko zneutralizowane/ REASUMUJĄC OCENY POWINNY BYĆ OBIEKTYWNE, A JAK KOMUŚ PRZESZKADZAJĄ AUTOKTONI TO NIECH NIE WYJEŻDŻA Z POLSKI I JEDZIE NA WCZASY W KRAJU!!!!!!!!!!!!!!!!!!
5.0/6
Egipskie wakacje to same atrakcje.Czy sam,czy z całą rodziną wrażenia cię nie miną