Opinie o Old Vic Resort Sharm

4.3/6 (10 opinii)

4.3/6
10 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.5
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
3.3
Pokój
4.2
Położenie i okolica
4.0
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
3.5
Wyżywienie
3.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 1.0/6

    Fatalny hotel

    Około godziny 8 dotarliśmy po nocnym locie. Rezydent przekazał nam że nasza opcja allinclusive zaczyna się od godziny 10. Niestety nie była to prawda. Na miejscu okazało się że o 10 kończy się śniadanie i nasz pierwszy posiłek jest o godz. 13. Pierwsza manipulacja od razu na dzień dobry z ich strony. Kolejna to to że zakwaterowania za tą dobę nie mamy w cenie i za możliwość rozpakowania się kazali nam zapłacić 40 dolarów, plus w cenie łaskawie pozwolą nam zjeść. Rezydent w tym czasie pewnie celowo szybko uciekł do autobusu zanim dotarliśmy do recepcji. Jedzenie w hotelu fatalne, dosłownie cały tydzień nie zmieniło się menu, a to co było jadło się wręcz z przymusu by nie umrzeć z głodu. Jeden ze sprzątaczy zanim zdążyliśmy się ogarnąć w pokoju po przylocie, wparował do niego i łamanym angielskim próbował żądać od nas pieniędzy za jego posprzątanie. Lokalizacja beznadziejna, wszędzie daleko, a plaża ma tak ograniczone pole bojami, że ciężko w nim nawet się zanurzyć powyżej pasa. Jedyny pozytyw hotelu to duża ilość animatorów. Pokój hotelowy to zwykły przeciętniak, dosyć czysto. Ubikacja natomiast wiecznie się zapycha, a nikt za bardzo się nie garnie do pomocy w tej sprawie ( chyba że za dodatkową opłatą) i trzeba samemu ją codziennie odpychać, obrzydlistwo. Na pożegnanie, godzinę przed chceckoutem wyłączyli prąd w pokoju razem z wifi, którego jakość nie pozwala nie korzystanie z internetu. Rezydent nie z Polski, kolejny Egipcjanin próbujący naciągać, wycieczki fakultatywne które proponuje to tak naprawdę wycieczki pobliskiego biura, tylko za prawie dwukrotnie większą cenę. Oczywiście prosto nam w oczy próbował kłamać że mamy korzystać z oferty Rainbow bo tak niby bezpieczniej. Chodzi o to że rezydent ma z tego prowizje, ale tego wam nie powie. Z tego wszystkiego nie polecam tego hotelu ani biura Rainbow. Unikać szerokim łukiem.

    Czarny - 26.09.2021

    75/86 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Tragedia

    Najgorszy hotel w jakim miałam okazję gościć. Cztery gwiazdki to jakiś żart i kpina, nie zasługuje nawet na 2. Hotel może i otwarty w 2017 r. ale wybudowany znacznie wcześniej i pokoje od tego czasu nie były odnawiane,. Wszędzie jest brudno, stare meble, płytki na podłodze poniszczone. Już od początku pojawią się problemy, gdzie po przyjeździe do hotelu o 9 rano okazuje się, że all inclusive obowiązuje dopiero od godz. 12 (gdzie pierwszy posiłek serwują o 13), zatem jeśli chcesz pójść na śniadanie- płać 40 dolarów na dzień dobry albo czekaj w holu głodny i zmęczony po nocnym locie. Zapłaciliśmy, co było pomyłką, bo od razu wołają więcej. Jedzenie z resztą koszmarne, nieświeże i bardzo monotonne. Już po pierwszym posiłku pojawia się ból brzucha. Z obsługą ciężko się dogadać, nie mówią po angielsku i cały czas próbowali mówić do nas po rosyjsku. Osoby sprzątające przychodzą tylko kiedy jest się w pokoju i wręcz domagają się napiwku. Nawet jeśli mówiliśmy, że nie potrzebujemy sprzątania nie chcieli ustąpić i wołali kasę chyba tylko za fatygę. Dogadać się nie dało więc zatrzaskiwaliśmy im drzwi przed nosem. Plaża hotelowa to żart, leżaki bardzo stare, materace poniszczone. W dniu wyjazdu wymeldowanie do godziny 12, jednak już o 11 odłączyli nam prąd w pokoju żebyśmy szybciej wyszli. Zgłaszaliśmy na recepcji ale tylko wzruszyli ramionami i stwierdzili że im przykro. Także ostatnim posiłkiem jest śniadanie, a lot dopiero o 23. Biuro nie informuje, że tak wygląda wyżywienie. Sytuacja z wyżywieniem w dniu przylotu i wylotu nie dotyczy jedynie tego hotelu, bo na lotnisku rozmawialiśmy z innymi osobami które kupiły wycieczki przez Rainbow i mieli podobne sytuacje. Ogólnie nie polecam, zmarnowane pieniądze i zszargane nerwy. Lepiej pojechać nad polskie morze. Rezydent miejscowy więc ciężko z kimkolwiek coś na miejscu załatwić.

    Izabela, Wrocław - 28.09.2021

    32/34 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem