Opinie o Skarby Północnego Wybrzeża

4.9/6
(129 opinii)
Intensywność programu
4.6
Pilot
5.2
Program wycieczki
5.1
Transport
5.4
Wyżywienie
4.7
Zakwaterowanie
3.6

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    114

    Sześciodniowa objazdówka z dwoma dniami fakultetów

    Andrzej 15.07.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018

    Wycieczka ogólnie jako całość nie była zła. Cztery dni wycieczki + dwa dni fakultetu to jest chyba naciąganie klientów. Miałem okazję zwiedzić z rainbowem parę krajów, ale ta wycieczka była najgorsza. Koszmarny hotel z okropnym jedzeniem nadający się jedynie na kolonie letnie i to dla mało wymagającej młodzieży. Jeżdżę wylącznie na objazdy z pobytem, ale takiego dziadostwa się nie spodziewałem nie można tak traktować poważnych ludzi!!! Tłumaczenie że to jest objazd - BZDURA, co on jest za darmo ??? Cena jest porównywalna do podobnych tego typu, a na innych są lepsze hotele i przejeżdża się dużo więcej kilometrów. Trzy gwiazdki ten hotel może miał, ale dwadzieścia lat temu, drzwi z tektury, dodatkowo łazienkowe zamykające się na sprężynę stołówka, tak stołówka bo to nie była restauracja - w katakumbach i to koszmarne jedzenie. Całość rekompesowała wesoła Monika z Kuby (Pozdrowienia). Moim zdaniem ten hotel powinien zostać zamieniony na inny - bezwzgłędnie.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Stracone dni

    Cezary, Lublin 27.05.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Czas odlotu i powrotu całkowicie zepsuł dobrze zapowiadającą się wycieczkę. Więcej w komentarzu transport...Za krótki czas zwiedzania ogrodu Gaudi-ego ponieważ małe grono zapisało się na oglądanie tańca flamenco-i potrzeba przemieszczenia się w inną okolicę- dla pozostałych czas wolny bezproduktywny w nieciekawej okolicy Barcelony

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    Zawiedziony

    Paweł, Mysłowice 07.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Program wycieczki bardzo dobry oprócz wycieczki do Francji (zbyt długi dojazd przeszło osiem godzin w autokarze). Hotel masakra (pokój, łazienka, korytarze, windy i stołówka oraz bar i kawiarnia to jedna wielka porażka organizatora) warunki jak w Bułgarii w latach siedemdziesiątych. Zawiedziony firmą Rainbow. Spodziewałem się czegoś innego

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    26

    Wycieczka do Hiszpanii

    Jarosław, Sulbiny 12.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Wycieczka ok, dla mnie zbyt dużo pokazanych zabytków a zbyt mało urokliwych zakątków. Opieka rezydenta ok poza ostatnim dniem. Opieka rezydenta zakończyła się przy odprawie a dalej radźcie sobie. Gdyby nie ta awaria samolotu to ok, każdy wsiada do samolotu i leci, ale kiedy dzieje się coś takiego jak 06.07.24 na lotnisku w Gironie to łaskawie mógłby się pojawić przedstawiciel biura podróży i zainteresować klientami. Tak się składa, że nie znam języka angielskiego, francuskiego czy hiszpańskiego. Po to wybieram podróże z biurem żeby mieć opiekę rezydenta. Odlot miał być o 12.40. Do godziny 15.00 na tablicach informacyjnych nie było żadnej wiadomości. Pasażerowie dopytywali obsługi ale ci nic nie wiedzieli. Biuro podróży w rozmowie telefonicznej odsyłało do linii lotniczej a linia lotnicza do biura podróży. Nie wiedzieliśmy czy odlecimy czy może będziemy musieli nocować w Gironie. Co 2 godz. lot był przesuwany na później. Ja wiem, że takie sytuacje się zdarzają ale gdyby łaskawie ktoś z biura pojawił się z informacją co się dzieje o której będzie kolejny lot to wszyscy byli by spokojni i cierpliwie czekali. Dopiero Koło 18.00 jeden z pasażerów ogłosił, że dowiedział się że leci po nas samolot i że ok 21.00 mamy szanse na odlot. I wtedy już wszyscy ochłonęli ale to nie jest rola pasażerów pozyskiwanie takich informacji a rola biura podróży by w awaryjnej sytuacji reagować.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem