Opinie o Blue Green Bay

Kategoria lokalna: 3

4.6/6
(41 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.3
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
5.5
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
3.3
Wyżywienie
3.8

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Miejsce piękne, hotel niewarty swojej ceny

    Agata 31.08.2021

    Nastawcie się, nikt z Państwa nie ma szansy na taki widok, jakim reklamowana jest ta oferta - Rainbow zaklepuje dla swoich gości pokoje w przyziemiu. Hotel nieduży, ze żwirkową plażą nad wspaniałą zatoką, barem plażowym, małym niezbyt czystym basenem; ale leżaków nad morzem wystarczało z zapasem dla wszystkich gości i przybyszy. Obsługa w większości bardzo "świeża", z bardzo podstawowym angielskim i takimiż umiejętnościami kelnerskimi i barmańskimi. Jedzenie było słabe - śniadania jeszcze ok (naleśniki robione przez miłą Panią bardzo na plus!). Lunche i kolacje raczej poniżej poziomu, zimne, niedoprawione, podawane osobno każdemu członkowi rodziny; struć się człowiek nie struł, ale stanowczo szkoda pieniędzy. Zarówno rezydentka, jak i managerka hotelu mówiły, że pierwsze słyszą, a obszerna krytyka jedzenia już dawno wisiała na stronie Rainbow. No i najgorsza rzecz dla nas - pokój potwornie zagrzybiony, pewnie po covidowej przerwie w działaniu, ale dla alergika masakra. Owszem, szło wytrzymać przy wszystkich oknach non stop otwartych, na lekach, ale i tak mieliśmy dolegliwości cały pobyt. Lubię proste warunki, ale proste - nie podupadłe - i w bardziej adekwatnej cenie, bo tu zapłacimy jak za elegancki hotel butikowy, a dostaniemy hałaśliwą kanciapę na brzegu pięknej zatoki.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel bardzo zawiódł oczekiwania, ale Grecja jak zwykle wspaniała

    Agata 13.08.2021

    Opis tego hotelu a pobyt w nim to są dwa różne światy. W ofercie mamy hotel 'czterogwiazdkowy', a reklamuje go głównie widok z pokoju na piętrze, które w ogóle nie są dostępne dla Polaków. Więc nie dostaniecie Państwo takiego widoku, a na pewno nie w sezonie, kiedy wszystkie pokoje są zajęte (jest ich chyba 16 czy podobna niewielka liczba). Realnie ten hotel nawet koło polskich czterech gwiazdek nie stał (bardzo wysłużone umeblowanie pokoi, zupełnie nie te kryteria, co polskie 4*). Obsługa w większości młoda, w trakcie treningu, sympatyczni ludzie ale angielski ledwo-ledwo, co chwilę problemy z jakąś apką, które rozwiązywali w 3-4 osoby, nie obsługując w tym czasie zamówień z baru i plaży. W pierwszych dniach usiłowali nas ignorować, dopóki nie obsłużyli wszystkich gości spoza all inclusive, ale to się udało rozwiązać z rezydentką i menedżerką. Ale ten ból, kiedy pierwszego dnia, zmęczeni po długiej podróży, patrzyliśmy na nasze napoje stojące na barze przez 0,5 h, a kelnerzy mimo grzecznego zwracania uwagi mieli nas w głębokim poważaniu... echhh. Byliśmy w stanie w ogóle w Blue Green Bay nocować tylko naszprycowani lekami przeciwalergicznymi i przy wszystkich oknach otwartych na maksa. Dobrze, że nie było ani takiego upału, ani głośnych imprez, by zamknięcie okien było konieczne. Masakra. Widok też było trudno nazwać widokiem na morze, no ale powiedzmy, że trochę je było widać zza leżaków. Do tego słuchaliśmy sobie życia recepcji (tuż obok, otwarte drzwi), dzwoniących telefonów, kłótni personelu, ale to pomniejsza niedogodność. Jeśli chodzi o jedzenie, opinie z 2021 są prawdziwe - jedzenie jest naprawdę marne. Serwowane zimne, bez przypraw, bez pomysłu, makaron bywa rozgotowany, jedzenie podawane asynchronicznie członkom rodziny. Przerwy kawowe nie istniały; ja nie widziałam ciasta w godzinach 16-17 ani razu, mąż zauważył je raz. Z plusów - nikt się niczym nie zatruł, bardzo podejrzany był jedynie sfermentowany (poważnie) soczek brzoskwiniowy dostępny codziennie na śniadanie. Basen średnio zachęcał do kąpieli - mały, mocno nachlorowany, często woda wydawała się nieco mętna/z farfoclami, jakby się dość wolno wymieniała. Dodam, że potrafię się naprawdę dobrze bawić w prostych, swojskich warunkach, byleby było czysto, ze smacznym domowym jedzeniem i wystarczającą ciszą do spania - a tu w wysokiej cenie większości z tych rzeczy nie było! Sporo nam wynagradzała plaża, żwirkowa, z wygodnymi leżaczkami, których zawsze wystarczało. Woda bajkowo ciepła, zejście łagodne, nic tylko się pluskać i opalać. Wyspa dostarcza sportów wodnych, wycieczek, pięknych plaż, fajnego jedzenia, Rainbow zaproponował ciekawe wycieczki faktulatywne - i na kajaczkach, i na rejsie bawiliśmy się doskonale. Gdyby podmienić strukturę hotelową zlokalizowaną na brzegu Panormos Beach na cokolwiek sensownego, byłyby to niemalże wakacje marzeń. (Oczywiście pomijając to, jak smutno patrzyło się na dym z obecnie płonącej wyspy Evii).

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wakacje odchudzające w pięknych okolicznościach przyrody

    Lucyna 14.07.2021

    Właśnie wróciliśmy z tygodniowych wakacji w Blue Green Bay. Oferta BP Rainbow przedstawia 4**** hotel, a na miejscu zastaliśmy pokoje w suterynie, o nieco zapleśniałym zapachu...ale to można przeżyć, bo w pokoju się "tylko" śpi. Za to jedyna dostępna opcja wyżywienia all inclusive light, to absolutne nieporozumienie. Czegoś tak niesmacznego, zimnego, przykrego dla kubków smakowych i dla oka jeszcze nie doświadczyliśmy. Było nas 12 osób z Polski, wszyscy jak jeden, mieliśmy dokładnie te same doznania "niesmakowe". Niedopuszczalnym jest by sprzedawać ofertę z poziomem kuchni poniżej wszelkich oczekiwań za prawie 5 000 zł za tydzień!!!!Czy ktoś z Państwa tam był? jedliście coś? Nie polecam.Nasze pierwsze wakacje z Rainbow i pewnie ostatnie.MASAKRA!!!

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Kucharska porażka!

    ELZBIETA, Gdańsk 11.10.2019

    Pomimo przepięknej lokalizacji hotelu, niezapomnianych zachodów słońca i przejrzystej wody, urlop został zdominowany przez MAKABRESKĘ KULINARNĄ serwowaną gościom hotelowym przez zakontraktowanego kucharza hotelowego. Jedzenie było niezjadliwe, źle ugotowane, źle przyprawione, kwaśne, rozgotowane lub po prostu obrzydliwe!!!!!!!!!!!! :( Brak było świeżych owoców i warzyw, soków. Goście hotelowi musieli stołować się w pobliskiej restauracji, żeby móc zjeść cokolwiek świeżego i typowego dla kuchni Greckiej, tj. sałatka grecka, ryba, musaka, suflaki. Obsługa hotelowa była miła i próbowała nadrabiać mankamenty kuchni bardzo dobrym serwisem. Pokoje były czyste ale malutkie o bardzo słabym standardzie. Ocena 4 gwiazdkowa jest zdecydowanie zawyżona . Daje hotelowi 3 gwiazdki.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    31

    pobyt w Blue Green bay

    Elżbieta Kurek 03.11.2017 | Termin pobytu: czerwiec 2018

    W hotelu przebywałam od 15 do 30 września 2017 r. Był to już 3 mój pobyt na wyspie. (wcześniejsze pobyty w innym hotelu położonym pod Skopelos). Hotel został wybrany z uwagi na położenie tuż przy spokojnej plaży. Natomiast jedzenie było jak dla świnek. Nie chodzi tutaj o ilość, tylko o jakość.Jak można ludziom proponować tak marnej jakości jedzenie. Produkty niesmaczne, przechodzone, nawet pomidory jakby miały tydzień po zebraniu z krzaków. Dlaczego hotel tak traktuje gości? Fakt, nie musi dbać o jedzenie, wygrywa położeniem. Można pisać bez końca na temat niedobrego jedzenia w tym hotelu, ale nie sądzę, aby Biuro zareagowało w tym zakresie. Wobec powyższego musicie przy wykupie tej wycieczki kalkulować dodatkowe środki na posiłki w restauracjach, których na plaży jest dużo.Dodatkowa uwaga, wszystkie osy z wyspy schodzą się w tym miejscu, więc alergicy musicie to wiedzieć. Pokąsanych ludzi było mnóstwo. Uwaga! Biuro na wyspę przewozi jakąś przechodzoną łódką.We wrześniu morze nie jest spokojne, nasz turnus otrzymał powrót wodolotem, gdyż ludziom wracających tydzień wcześniej zalało walizki. Mokrzy wracali do Polski(ubrania w walizkach też zamokły). Te szczegóły powinny być przedstawione przez Biuro szczerze - nie można drodzy Polacy tak traktować Polaków.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    hotel porażka

    Beata Klara, Toruń 25.09.2017 | Termin pobytu: sierpień 2017

    Opis pod kategoriami poniżej.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Skopelos Blue Green Bay

    Ireneusz, Puławy 04.07.2021

    Po rozpoczęciu sezonu letniego w Grecji byliśmy pierwszymi gośćmi w hotelu Blue Green Bay na wyspie Skopelos. Szybko okazało się, że niestety hotel nie jest przygotowany na przyjęcie turystów. Kelnerzy prawdopodobnie z łapanki, wprawdzie młodzi i mili ludzie, ale niestety bez odpowiedniego przygotowania. Częste pomyłki w zamówieniach, problemy z porozumieniem się w języku angielskim. Mając wykupiony pakiet "all inclusive" niestety nie skorzystaliśmy z oferty. Kawa na śniadanie nie nadająca się do picia, kucharka nie potrafiąca zrobić podstawowego omletu, potrawy na "lunch" z supermarketu, odgrzewane w mikrofali oraz obrzydliwe w smaku. Na szczęście po sąsiedzku zlokalizowana była znakomita restauracja " Linarakia", w której bardzo szybko zaczęliśmy się stołować. Potrawy przepyszne , a obsługa niezwykle profesjonalna. Aż dziw, że hotel nie podpisał umowy na dostarczanie posiłków do własnej jadalni. Jestem pewien, że każdy gość z chęcią zapłaciłby nieco więcej za odpowiedni pakiet. Należy wspomnieć jeszcze o 2-dniowej awarii podgrzewacza wody, z którą nie mogła uporać się Pani Menadżer Eleni. Całą tę sytuację zrekompensowały nam plaże, krajobrazy oraz wycieczka na wyspę Alonissos. Podsumowując, jesteśmy przekonani, że ostatni raz skorzystaliśmy z oferty Biura Podróży Rainbow.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    lipiec 2015 ,14 dni

    Jarek 29.07.2015

    Położenie hotelu i przyzwoita czystośc, nie przysłania mi wspomnień o jedzeniu jakie tam serwowano.Poniedziałek na obiad makaron zapiekany,wtorek na obiad to samo,środa również makaron.Podano również pizze na francuskim cieście w wielkości dla małego dziecka.Byliśmy zmuszeni dokupowac posiłki.Kawę nalewano od 10 do 22 z termosu (?),pomimo że w umowie jest z expresu.Napoje typu fanta,cola to fikcja (za opłatą).Osiem dni czekaliśmy za naprawą tv sat.Zestaw przeciw osom (ponieważ jedzenie serwowano na powietrzu,zaliczyliśmy dwa ukąszenia)obowiązkowy,podobnie buty do kąpieli.Wczasy wykupiłem listopad 2014, all inclusive,14 dni

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    28

    Rozczarowanie

    Elżbieta 24.08.2016

    Wszystko byłoby dobrze gdyby nie fatalne jedzienie!! Podróżuję do Grecji często i byłam na prawie wszystkich wyspach, ale tak okropnego wyżywienia nie miałam nigdzie! Menu pieknie opisane i podane, ale nie do zjedzenia! Głównie karmiliśmy koty. Podano nam na przykład gruby kawałek niezjadliwego marynowanego indyka z puszki i nieświeżą rozmrożoną i bez smaku rybę. Pizza to kawałek rozmrożonego ciasta z serem i kawałkami kiełbasy, które zostały ze śniadania. Koszmar!! Musieliśmy chodzić do pobliskiej taverny, w której podawano wyborną grecką kuchnię. All inclusiv to na pewno nie jest - do picia tylko ohydna kawa z ekspresu przelewowego, grecki napój coca-colopodobny, orangepodobny i lemoniadopodobny, za prawdziwą kawę, coca-colę i inne napoje trzeba było słono płacić. Tzw. "przerwa kawowa" to wspomniana wyżwej kawa i przestarzałe herbatniki w ilości minimalnej. Poza tym wszystko w porządku. Hotel pięknie położony, blisko basen i plaża. Pokoje maleńkie, ledwie się zaczynają a już kończa. Wyspa piękna, ale wszystkie greckie wyspy są wspaniałe. Hotel nie wart ceny, jaką trzeba zapłacić! Jest to pierwsza negatywna opinia, jaką w ogóle kiedykolwiek napisałam, ale niestety było to wielkie rozczarowanie.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    17

    Porażka

    Kasia 20.08.2017

    Nie polecam !!! Cena nieadekwatna do jakości. Najwyżej 3* Wszystkie pokoje zarezerwowane przez biuro mieszczą się na niskim parterze (ciemne). Żadne z zamieszczonych zdjęć nie przedstawia oferowanych pokoi. Łazienka bardzo mała, brak w niej jakichkolwiek półek, umożliwiających ułożenie kosmetyków. Śniadania w małym i gorącym pomieszczeniu. Wokół latają osy, co stanowi bardzo poważny problem, zwłaszcza dla alergików. Menu podczas śniadań monotonne (w wersji mniej niż ubogiej). Jeden plasterek wędliny pokrojony na połówki lub nawet ćwiartki (wyłącznie dwa rodzaje). Ciasto pokruszone i zeschnięte (niezmiennie to samo i tak samo podane). Tragedią są owoce krojone na plasterki (być może z celem iluzji ich ilości), co wygląda nieestetycznie i powoduje ich obsychanie. Obiady/przekąski zawsze wzbudzają zdziwienie, np. tortilla (zwinięty żółty ser z plasterkiem szynki w zimne , nie opieczone ciasto. O jakimkolwiek dodatku nie ma mowy. Kolacje mimo zqapewnień biura i informacji podanej na stronie nie zawierają bufetu sałatkowego. Rezydent tłumaczy to brakiem możliwości hoteu (lodówki). Sałatki zawsze dwie - grecka lub surowa kapusta (pod różnymi nazwami). Ryba nieświeża (podana raz) - niejadalna. Zawsze nieciekawie i bardzo skromnie. Desery - budynie, bez wyboru.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem