Opinie klientów o Blue Green Bay

4.6 /6
41 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.3
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
5.5
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
3.3
Wyżywienie
3.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Tomasz 06.08.2021

Skopelos hotel Blue Green Bay

Hotel jest położony chyba najlepiej na całej wyspie jeżeli chodzi o ofertę R.pl, Pani Rezydent bardzo miła, pomocna, zawsze uśmiechnięta i chętna do współpracy. Obsługa miła, pomocna, ale też zdążały się drobne wpadki, jak brak sztućców na śniadanie, brak przypraw, nieświeży sok. Generalnie nasz pobyt 14 dniowy był udany, plaża super, woda cieplutka, mało turystów, więc o leżaki nie trzeba się martwić. Bardzo polecam tą wyspę, nieskażoną jeszcze komercją.

4.0/6

Zdzisław z małżonką 17.07.2021

Ocena hotelu

Lokalizacja hotelu super, żadnych zastrzeżeń. Moje największe zastrzeżenia odnośnie kolacji. Posiłki podawane z dużym opóźnieniem i niesmaczne. Przykładowo zupa grzybowa to gorąca woda z grzybami bez jakichkolwiek przypraw. Kucharz chyba zatrudniony bez żadnych kwalifikacji. Nie jest to moja odosobniona opinia. Jakość posiłków jest niewspółmierna do ceny jaką zapłaciłem.

4.0/6

Anna; 11.07.2019

Idealne położenie hotelu i tylko tyle;

Skopelos -piękna wyspa, idealna na oderwanie się od zgiełku; mili wokół ludzie; ceny przystępne; sam hotel pozostawiał wiele do życzenia, jeżeli chodzi o wyżywienie i absolutnie nie chodzi o ilość, ale jedynie o jakość i smak tego co mieliśmy do wyboru; nieadekwatny stosunek jakości do ceny; chyba, że 100% ceny to za położenie hotelu.

4.0/6

Jarosław 27.06.2021

Hotel - o Mammia mia (nie filmowe) - ma wartość tylko przez położenie.

Położenie hotelu w pięknej zatoczce, gdzie woda wolna jest od meduz, to cała wartość hotelu. Basen bardzo mały., ale leżaki bezpłatne oraz parasole dają możliwość korzystania z uroków morza. Wprawdzie to prawdopodobnie był początek sezonu, ale to nie zwalnia zarządzających hotelem od tego by spełniał on minimalne standardy. Wyżywienie bardzo słabe. O ile śniadania jeszcze mogły być (choć kawy raczej trudno nazwać kawą), to już makabryczne lunche (buły z marketu z żółtym serem i chyba najgorsza wędlina albo pizza ) oraz kolacje serwowane, które naprawdę trudni ocenić inaczej niż bardzo słabe. Obsługa (oprócz dwóch kelnerek - jeśli ich nie było to był dramat z porozumieniem po angielsku) bardzo bardzo średnia, a jakość posiłków serwowanych daleka od standardu dwóch gwiazdek w Polsce, Dwa dni nie było ciepłej wody i gdyby nie przypominanie o tym to nikt by sie tym nie zainteresował. W opcji all inclusiv - woda z kranu z lodem, lokalne piwo i wino, którego szczerze nie polecam. Reszta płatne. Kawa, którą można wypić - 4 euro. Pokój mały, ale wszystko co potrzebne ma (prysznic, sejf, klima, tv). Zaleta tego położenia hotelu to chyba jedna z najlepszych restauracji na wyspie - dosłownie 10 metrów od hotelu - Linarakia . Tam można jeść przepyszne posiłki prawdziwej greckiej kuchni. Gorąco polecam.(prawdziwą sałatkę grecką, musakę, ośmiornicę czy jagnięcinę). Prawdziwa grecka kuchnia - to poza hotelem.
167811
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem