Kategoria lokalna 3
2.5/6
hotel skromny i zdekapitalizowany ale ma dobre położenie w centrum małej przyjemniej miejscowości blisko plaży i czystego wspaniałego morza. Stołówka i jedzenie na niskim poziomie .
Anna, Lodz - 13.09.2019
3/3 uznało opinię za pomocną
2.0/6
Jako, że oceniam bardziej hotel i firmę Rainbow Tours niż wyspę, ogólna ocena jest 2/6
Natalia, Wrocław - 25.06.2015
2/3 uznało opinię za pomocną
2.0/6
Wyspa z przepięknymi widokami i plażami, hotel - to zupełnie inna bajka.
Marcin - 11.07.2018
9/14 uznało opinię za pomocną
2.0/6
Jedyną zaletą hotelu jest Pani Rezydent oraz Panie Animatorki z Figloklubu. Do plaży ok. 400 m, za to warto się zdecydować i skorzystać z bliskości Hovolo - wrażenia niezapomniane. Hotel ma potencjał, sam kompleks hotelowy jest naprawdę ładny, ale wymaga jeszcze porządnego remontu oraz zaangażowania właściciela i personelu. Podczas pobytu pierwszego dnia zabrakło ręczników i tylko na wyraźne żądanie dostaliśmy jeden dla dziecka. Później zostawialiśmy drobne sumy w pokoju, żeby panie posprzątały i dostarczyły czyste ręczniki... Jedzenie było na tyle niesmaczne, że od trzeciego dnia pobytu jadaliśmy poza hotelem, bo dziecko nie chciało jeść. Zgadzam się z poprzednią opinią co do czystości naczyń i sztućców - większość z nich było niedomytych... Polecamy za to lokalne tawerny w porcie, dopiero tam można było zjeść smacznie i całkiem niedrogo. Dowiedzieliśmy się także, co oznacza standard trzygwiazdkowy w Grecji: prysznic w łazience nie miał uchwytu, zasłonka była zawieszona tak, że podczas brania kąpieli zalewało się toaletę i połowę pomieszczenia. Uwaga też na komary, pomimo własnego urządzenia odstraszającego oraz sprayów w nocy żerowały na nas w najlepsze - w oknach nie ma moskitier. Pomimo Figloklubu Rainbow w hotelu nie ma osobnego pomieszczenia dla dzieci – panie animatorki dzielnie zagospodarowały przestrzeń za stołówką.
kasia - 04.07.2016
1/1 uznało opinię za pomocną