4.7/6 (3 opinie)
6.0/6
hotel ma piękny, zadbany ogród z widokiem na ocean. Obsługa jest przesympatyczna i bardzo pomocna. Pracownicy hotelu są wszędzie dostępni, a jednocześnie nienachalni. Dbają o komfort gości i czystość w hotelu. Pokoje są bardzo przestronne, chociaż jak na dość 'młody'hotel są trochę zaniedbane (niedokładnie sprzątane) i zawilgocone (ale taki klimat). 4,5* europejskie to nie są, ale i tak hotel sposuje się na 5 :) Polecam! Przy opcji ALL INCL. proszą o podpisanie rachunków (na 0 zł oczywiście) po każdym zamówieniu drinku i posiłku. Jest to trochę upierdliwe, ale z 2giej strony obługa jest tak symaptyczna, że nie jest to jakimś szczególnym minusem. Ogród z basenem jest bardzo zadbany, leżaki są przygotowane i można się relaksować przy pięknym widoku i szumie oceanu. BAJKA!
5.5/6
Hotel bardzo fajny. Jedzenie różnorodne i wyśmienite. Bezpośrednio przy plaży. Dużo barów i atrakcji. Bardzo polecam na krótki i długi wypoczynek. Przy wejściu do hotelu dużo chętnych kierowców żeby zawieźć do miasta tuk tukiem.
2.5/6
Spędziłem w tym hotelu tydzień po Esencji Cejlonu. Nie polecam hotelu. Powodów jest wiele, ale ten który mnie boli najbardziej to kompletna ignorancja uwag klienta przez dział kontroli jakości i reklamacji (nazwisko osoby zajmującej się sprawą pozostawiam nie upublicznione). Przykłady? Proszę bardzo - oczywiście wszystkie wzięte z oficjalnych odpowiedzi Rainbow na moje pisma. 1. Moje uwagi do totalnie zagrzybionego pokoju (smród i odpadający płatami tynk ze ścian w pokojach) na Sri Lance w hotelu 4.5* zostały podsumowane stwierdzeniem, że to przecież wyspa więc jest to taka cecha panujacego tam klimatu …. 2. Sposób rozpatrywania reklamacji. Rozumiem że macie Państwo 30 dni i z tego korzystacie ale możliwość składania reklamacji jedynie w formie papierowej, zwłaszcza w przypadku gdy zawiera ona zdjęcia jest uciążliwa i sądzę że jest jedynie pretekstem aby następnie stwierdzić że dokumentacja fotograficzna nie potwierdza argumentacji mojego pisma reklamacyjnego. Na zakończenie. Szczytem wszystkiego jest ostatnie zdanie mówiące iż dalsza ewentualna moja korespondencja adresowana do Rainbow pozostanie bez dalszej odpowiedzi z Państwa strony, co w połączeniu ze stwierdzeniem że macie nadzieję że z wycieczki pozostaną mi jedynie dobre wspomnienia jest kpiną ze mnie jako Waszego klienta.