Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Piękne krajobrazy zapierające dech w piersiach… to był największy plus tej wycieczki. Niestety były tez minusy: przede wszystkim jakość hoteli i posiłki (monotonne i niesmaczne). Podziw dla Pani Marty za wiedzę, humor i opanowanie.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zaskoczyła nas ilość godzin spędzonych w autokarze, czasem zupełnie niepotrzebnych. Stan techniczny autokarów pozostawiał wiele do życzenia. Czterokrotnie wymieniano autokar w czasie jednej, tygodniowej wycieczki. Program źle ułożony. Jednego dnia przekraczaliśmy 3 razy granicę, co zabrało nam parę godzin. Innego dnia był tylko monastyr prawosławny, gdzie w kolejce z wiernymi staliśmy bardzo długo. Zaznaczę, że nikt z całej wycieczki nie był tego wyznania i nikt nie był świadomy wagi tego miejsca. Jednak uroki Bałkanów wynagrodziły nam powyżej opisane sytuacje. Cudne krajobrazy.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Kraje piękne, widoki warte zobaczenia, ale program wycieczki niedopracowany. Lepiej byłoby zobaczyć mniej, a faktycznie "zobaczyć", przeżyć i poczuć. Realnie mnóstwo czasu spędzonego w autokarze po to żeby z niego wyjść i dostać godzinę czasu wolnego na samodzielną eksplorację. W tym czasie trzeba było zwiedzić, zrobić zdjęcia, skorzystać z toalety, kupić pamiątki czy cokolwiek człowiek w tym czasie potrzebował. W efekcie zamiast nacieszenia się danym punktem programu trzeba było skupić się na tym, żeby zdążyć ze wszystkim na czas i dobiec jeszcze na parking , gdzie czekał autokar! Godzina czasu wolnego w Kotorze to jakiś ponury żart. Bywaliśmy na wycieczkach objazdowych i wiemy, czym one się charakteryzują, ale myślę że można czas wycieczki rozplanować dużo dużo lepiej. W pamięci zostało nam głównie gonienie po punktach programu. Za to zaskakująco często zatrzymywaliśmy się w restauracjach na obiad lub też w punktach, gdzie można było kupić lokalne wyroby. Mieliśmy nieprzyjemność jeść w jednej restauracji i to, co zostało nam zaserwowane było zdecydowanie jednym z najgorszych dań, jakie jadłam w życiu. Dziwi mnie jak można zabierać ludzi w takie miejsca i polecać im tam obiad. Hotele czyste i całkiem przyjemne. Jedzenie smaczne, choć dość monotonne z małą ilością warzyw i owoców ale to chyba specyfika tamtejszej kuchni. Autokar sprawny, ale z bardzo niewygodnymi fotelami, co przy tylu godzinach w podróży miało znaczenie. Kierowca fenomenalny - uśmiechnięty i pełen profesjonalizmu. Pani Pilot profesjonalna i rzeczowa, ale średnio miła. Ogólnie poziom rozczarowania po wycieczce jest dość wysoki to była zdecydowanie najgorsza wycieczka z Rainbow, na jakiej byłam, a byłam już na kilku.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Słabe przygotowanie wycieczki pod względem merytorycznym. Np. wyjazd do miasteczka Kustoricy: byliśmy tam o 8.30, na miejscu okazało się, że zwiedzanie jest od godz. 10.00. W trakcie tygodniowego objazdu, czterokrotnie wymieniane były autokary, niesprawna klimatyzacja, pęknięty przewód paliwowy, itp. Wyjątkowo uciążliwe i długotrwałe oczekiwanie na przejścia przez granice Serbii, Bośni i Hercegowiny, Czarnogóry. Brak informacji o posiłku, po śniadaniu o 7.30 następny posiłek miał miejsce dopiero ok. 20.30. Wystarczy wcześniej poinformować o takim harmonogramie i każdy może przygotować się do posiłku na własną rękę.