Opinie o Rovaniemi - z wizytą u Św. Mikołaja

5.5/6
(438 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.0
Intensywność programu
5.1
Obsługa hotelowa
5.6
Pilot
5.6
Plaża
4.6
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.4
Program wycieczki
5.7
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.4
Transport
5.9
Wyżywienie
5.4
Zakwaterowanie
5.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Fajny hotel z kiepska obsluga

    Kamil, Poznań 10.09.2019

    W kilku zdaniach napisze moje odczucia co do hotelu. Hotel nowo wyremontowany i naprawde super wyglada. Pokoje w wysokim standardzie, ALE. Woda w kranie slona, w basenie slona, jedzenia duzo ale bardzo maly wybor. Praktycznie codziennie to samo z niewielkimi zmianami. Animacji 0, a "drinki" robione przez obsluge sa koszmarne. Obsluga sama w sobie bardzo uprzejma i mila, lecz jeszcze duzo przed nimi nauki, a szefostwo musi zadbac o zaplecze i wyposazenie baru. Generalnie polecam, ale po naprawieniu slonej wody dla osob ktore cenia sobie maly hotel w bliskosci miasta.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Awantura o pokój bez mrówek

    Ola 07.06.2022

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Przeciętny i minimalistyczny hotel

    Turysta 10.08.2021

    Śniadania w hotelu całkiem ok, jednakże codziennie dokładnie takie same. Kiepska kawa, nierzadko przyjemne słodycze, jednakże dużo udziwnień typu bita "pianka" z wytrawnego jogurtu naturalnego. Obiady i kolacje w sąsiednim hotelu bardzo kiepskie. Jedzenie niskiej jakości, przetworzone, słaby lub zerowy wybór lokalnej kuchni. Ścisk i huk, brak stolików, typowa mordownio-stołówka all inclusive. Program all inclusive bardzo słaby, lokalne alkohole (to jeszcze ok i transparentnie zgodnie z oczekiwaniami), ale wybór przekąsek bardzo kiepski. Zleżałe niedobitki ze śniadania lub jeden typ mrożonych odpieków. Orzeszki/chipsy dostępne w "barze" za dopłatą. Lepiej i zdrowiej jadać na mieście. Kiepskie nastawienie obsługi do gości - no właśnie, nie jak goście lecz jak klienci. Całkowity minimalizm, zero gościnności. Ręczniki płatne, waga bagażowa płatna, sejf płatny, jedna butelka wody na cały pobyt. Zakwaterowanie od 14, mimo iż dotarliśmy około 7, oczywiście niemożliwe wcześniejsze. Izolacja pokoi nieistniejąca, od 7 rano słychać obsługę i room service, po 23 telewizor i rozmowy sąsiadów. Wyposażenie i wykończenie pokoju ok. Na recepcji powiedziano nam, że hotel nie zapewnia żelu pod prysznic i szamponu, a jednak otrzymaliśmy w dwa lub trzy dni. Z plusów lokalizacja do Kos, darmowy dzień rowerów, hotel wyremontowany i dobrze wyglądający. Niestety, wakacje nie były tanie (nawet w szalonych cenach pandemicznych), i uważamy, że zdecydowanie rozczarowujące w bilansie jakość/cena.. Panie rezydentki "nadawały" w podobnie minimalistycznym stylu, w zasadzie poza obecnością i chęcią sprzedaży wycieczek niewiele ich obecność wniosła.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Hotel - opinia

    Joanna, Tychy 17.10.2016

    Pobyt ogólnie udany, baza hotelowa pozostawia wiele do życzenia.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Kos

    Zbigniew, Warszawa 30.05.2019

    wnioski zostawiam dla organizatorów, brak rozrywek oprócz leżenia na kamienistej plaży, wycieczka po mieście Kos i Zia na 4

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    326

    Warto zobaczyć; Nie warto przepłacać.

    Tomek 05.12.2021

    Kierunek WARTY zobaczenia i przeżycia. Bardzo ROZCZAROWUJĄCE natomiast podejście Rainbow. 1. Cena na stronie głównej to tylko CZĘŚĆ kosztu całkowitego. Dodatkowo jest obligatoryjna opłata w wysokości 230 euro, co może stanowić nawet 40% kosztu wyjazdu. Informacja o tym podana jest w nieeksponowanych miejscach, co sprawia, że to to, co widać na stronie głównej oferty i reklamach to zwykły clickbait (jeżeli opłata jest obligatoryjna - powinna być od razu wliczona w cenę podaną w komunikacji); 2. Obligatoryjna opłata dodatkowa obejmuje jazdę reniferami, jazdę husky, ceremonię przekroczenia koła oraz lunch. To wszystko za 230 euro… w Rainbow. Na miejscu: jazda reniferami to 18 euro (dorosły) / 14 euro (dziecko), husky to 30 euro (dorosły) / 15 euro (dziecko), ceremonia to 10 minut imprezy, które pewnie cenowo kształtuje się jak podobne atrakcje w wiosce, lunch wg ceny na stronie restauracji za lunch to 14,5 euro (dorosły) i połowa za dziecko (wg cen z karty wyszło by jakieś 40-50 euro / os. Daje to maksymalnie 130-150 euro / osoba. Versus 230 euro w Rainbow. Na miejscu dzieci zapłaciłyby stawki dziecięce. W Rainbow wszyscy płacą tyle samo. 3. Porównując ceny lotów historia wygląda podobnie. Wszędzie jest taniej (a transfer, o którym mowa w R to… pokonanie odcinka 3,2 km; taksówką kilka euro) 4. Rola pilotów (jakkolwiek bardzo sympatycznych) ogranicza się do kilku minut instruowania gdzie co jest… czyli opowiadanie mapki, która jest na wejściu do wioski. Byliśmy 4.12 - czyli na Mikołajki. Swoje odstać każdy musi do Mikołaja. Do pozostałych atrakcji umiarkowane kolejki. Brak zatem jakichś szczególnych usprawnień ze strony biura czy pilotów. Podsumowując: w mojej opinii z dziecięcej przygody, jaką jest odwiedzenie Św. Mikołaja - biuro zrobiło sobie sposób na upychanie dodatkowej marży. I tak jak we wstępie: warto zobaczyć wioskę; duuuuuużo taniej można to zrobić nie zostawiając lwiej części opłat u pośrednika.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Biuro to porażka

    Irena, --- 21.06.2022

    Sam hotel ok. Ale wymeldowanie z hotelu o godzinie 11.00 to przegięcie gdy wyjazd z hotelu jest o 1.00 w nocy dnia następnego!!!!! Co to ma być??? Koczowanie w lobby i spanie na kanapach. Jak jakieś menele. Co ciekawe niemieccy turyści, mogli być w pokojach do 22.00

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Apollon Windmill (ex. Boheme)

    Przemysław, Kostrzyn 05.08.2021

    Apollon Windmill (ex. Boheme) jako wersja droższa tego ośrodka, niczym się nie różni od tej tańszej, ponieważ 90% pokoi moją tam też po remoncie. Natomiast jedzenie najgorsze, totalnie nie przyprawione, mało potraw greckich, produkty marnej jakości, owoców morza jak na lekarstwo, śniadania takie same przez 7 dni. Przekąski zrobione z resztek co zostały po śniadaniu. (bulka z serem i szynką + ciastko) Napoje do picia to jakieś koncentraty nie podobne do soku. Jakoś sprzątania pokoju zostawia wiele do życzenia. Sam obiekt zadbany i czysty, lecz absolutnie nie są nastawieni na klienta. Kolacja tematyczna w ofercie Rainbow jest ściemą.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem